بهترین هتل‌های آبادان برای اقامت کدامند؟

تاریخ انتشار : 24 فروردین 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۲۴ فروردین ۱۴۰۱
بهترین هتل‌های آبادان برای اقامت کدامند؟

آبادان برای خیلی‌ها یادآور نفت، هوای گرم و خونگرمی ساکنانش است. برای همین تصمیم گرفتیم سری به این شهر و هتل‌هایش بزنیم تا اولین قدم برای سفر به آبادان را برداشته باشیم. در این لیست اسنپ‌تریپ، بهترین هتل‌های آبادان از ۵ ستاره تا اقتصادی قرار گرفته تا با دست باز و راحت، هرکدام را که خواستید رزرو کنید.

هتل پارس کاروانسرا آبادان

اگر بخواهیم این لیست را از لوکس‌ترین و بهترین هتل آبادان شروع کنیم، باید به سراغ هتل ۵ ستاره پارس کاروانسرا برویم. هتلی که ساختش به سال ۱۳۵۰ بر می‌گردد و البته در طول این سال‌ها بازسازی هم شده. تنوع در صبحانه، امکانات مناسب و کافی، برخورد صمیمی و حرفه‌ای کارکنان، اتاق‌های دلباز و نظافت و تمیزی هتل، از مواردی هستند که مسافران با اقامت در هتل پارس کاروانسرا آبادان از آن‌ها تعریف کرده و راضی بوده‌اند.

از امکانات و خدمات هتل پارس کاروانسرا به رستوران ایرانی، چایخانه سنتی، روم سرویس، سالن همایش و استخر می‌توان اشاره کرد. قیمت، جزئیات اتاق‌ها و امکانات هتل را از اینجا در اسنپ تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

هتل پارس کاروانسرا آبادان
هتل پارس کاروانسرا

آدرس هتل پارس کاروانسرا آبادان: بلوار شهید یاسینی، فلکه کاروانسرا

هتل پارسیان آبادان

یکی دیگر از هتل‌های معروف آبادان و انتخاب بسیاری از مسافران در زمان سفر، هتل ۴ ستاره پارسیان است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد هتل پارسیان آبادان چشم‌اندازی‌ست که برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌هایش به دریاچه مصنوعی دارند. از امکانات و خدمات هتل پارسیان از مواردی مانند رستوران ایرانی، سالن کنفرانس و استخر می‌‌توان نام برد. برای رزرو هتل پارسیان آبادان و مشاهده قیمت اتاق‌ها و امکاناتشان به‌همراه عکس، اینجا کلیک کنید.

هتل پارسیان آبادان
هتل پارسیان

آدرس هتل پارسیان آبادان: منطقه بریم، بلوار آزادی،جنب دریاچه

هتل آپارتمان نخل آبادان

در لیست هتل‌های آبادان از معرفی هتل آپارتمان نخل نباید گذشت. هتل آپارتمانی که ۳ ستاره دارد و برای کسانی که می‌خواهند از شلوغی شهر دور باشند گزینه‌ای ایده‌آل است. اتاق و سوئیت‌های هتل آپارتمان نخل آبادان به‌خاطر قیمت مناسب و راحتی که دارند، برای سفر و اقامت‌های طولانی پیشنهاد می‌شوند. رستوران و کافی‌شاپ، فضای سبز و روم سرویس از امکانات هتل آپارتمان نخل هستند. قیمت و جزیئات بیشتر درباره این هتل را می‌توانید از اینجا ببینید و رزرو را انجام دهید.

هتل آپارتمان نخل آبادان
هتل آپارتمان نخل

آدرس هتل آپارتمان نخل آبادان: امیر آباد، میدان میثاق، ابتدای شهدای میثاق

هتل آزادی آبادان

اگر در زمان سفر به آبادان بخواهید در مرکز شهر اقامتی ارزان و مقرون به صرفه داشته باشید، هتل آزادی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این هتل ۲ ستاره با فاصله کمی از مرکز شهر و بازار آبادان قرار گرفته و به جاذبه‌های دیدنی هم به راحتی دسترسی خواهید داشت. از نظر کاربران و مسافرانی که در هتل آزادی آبادان اقامت داشته‌اند، پرسنل خوش‌برخورد، قیمت مناسب و موقعیت مکانی از مزایای آن به‌شمار می‌رود. اتاق‌های هتل را به همراه عکس از اینجا مشاهده کنید و رزروتان را انجام دهید.

هتل آزادی آبادان
هتل آزادی

آدرس هتل آزادی آبادان: خیابان طالقانی، نبش زابل

هتل امیرکبیر آبادان

از دیگر هتل‌های آبادان با قیمت مناسب و امکانات خوب از هتل امیرکبیر باید نام برد. این هتل ۳ ستاره در مرکز شهر قرار گرفته و تا اروند رود فاصله زیادی ندارد. رستوران و کافه در داخل هتل برای صرف غذا در دسترس مسافران است. باتوجه به بودجه مورد نظرتان، می‌توانید اتاق یا سوئیت را در هتل امیرکبیر آبادان رزرو کنید.

آدرس هتل امیرکبیر آبادان: خیابان امیرکبیر (امیری)، نبش خیابان کاشانی، پلاک ۱۵۵

هتل کیوان آبادان

این هتل ۲ ستاره هم به‌خاطر نزدیکی به مرکز شهر و جاهای مهم، برای اقامت در سفرهای کاری و تفریحی، انتخاب خیلی از مسافران است. اینترنت، رستوران و روم سرویس برخی از امکاناتی هستند که هتل کیوان آبادان برای مهمانان در نظر گرفته.

آدرس هتل کیوان آبادان: خیابان شهید منتظری، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی

رزرو هتل‌های آبادان با قیمت مناسب از اسنپ تریپ

آیا تجربه اقامت در هتل‌هایی که در این لیست معرفی شده را داشته‌اید؟ کدام‌یک از هتل‌های آبادان را برای اقامت به خوانندگان اسنپ‌تریپ معرفی می‌کنید؟

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بهترین رستوران های آبادان

بهترین رستوران‌های آبادان، شهر طعم‌های تند و تیز کجاست؟

25 شهریور 1398
جزیره مینو

جزیره مینو؛ تجربه بودن در میان نیزار

25 فروردین 1398

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد