بهترین هتل‌های کیش به انتخاب کاربران اسنپ تریپ

تاریخ انتشار : 2 آبان 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
اتاقی در یکی از بهترین هتل های کیش

در سفر به کیش انتخاب محل اقامت مناسب می‌تواند در کیفیت سفرتان تاثیر چشمگیری بگذارد. در اینجا بر اساس امتیازات و نظراتی که کاربران اسنپ‌تریپ در سایت برای هتل کیش ثبت کرده‌اند، بهترین هتل‌ها را معرفی کرده‌ایم. اگر می‌خواهید با بهترین هتل‌های کیش به ترتیب آشنا شوید با ما همراه باشید.

هتل ترنج کیش

هتل-ترنج-کیش

بسیاری از ما عکس‌هایی از هتل‌های روی آب مالدیو و کارائیب را دیده‌ایم، شاید امکان سفر به این سواحل برایمان محیا نباشد، اما هتل ترنج کیش از سال ۹۴ امکان تجربه‌ای مشابه را در جزیره کیش برایمان فراهم کرده است. هتل ترنج یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کیش است و با معماری متفاوت و خدمات خیلی خوبش توانسته نظر مسافران جزیره کیش را به خودش جلب کند. هتل ترنج در دو فاز ساخته شده، فاز اول سوئیت‌هایی روی آب است و مهمانان می‌توانند اقامت روی دریا را تجربه کنند. اینکه بتوانید از آکواریوم‌های کف اتاقتان دریا را ببینید هیجان‌انگیز خواهد بود. فاز دوم این هتل، ساختمانی ۴ طبقه و ساحلی‌ است که هنوز ساخت آن به اتمام نرسیده است.

هتل ترنج کیش تفریحاتی متنوعی را برای مهمانانش فراهم کرده است. با اقامت در این هتل می‌توانید از سالن بازی‌های ساحلی و زمین دوچرخه‌سواری هتل استفاده‌ کنید. همچنین رستوران‌ها و کافه‌ها و لمکده‌ سنتی هتل به بهترین شکل از شما پذیرایی می‌کند. اقامت در هتل ترنج کیش تجربه‌ای لوکس و منحصر به فرد است.

آدرس: کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

هتل پارمیدا کیش

هتل-پارمیدا-کیش

هتل پارمیدا کیش بر اساس امتیازهای کاربران اسنپ‌تریپ، یکی از بهترین هتل‌های کیش است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید قرار گرفته، پس اگر به قصد خرید به کیش سفر می‌کنید، این هتل انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. هتل پارمیدا به خاطر نظافت و برخورد خوب پرسنلش بین مسافران محبوب است. همچنین استخر تمیز هتل و امکانات رفاهی‌ای مانند استخر و و سونا و جکوزی، سالن ماساژ و زمین تنیس این هتل را به یکی از انتخاب‌های اول مسافران تبدیل کرده.

آدرس: کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات

هتل پارمیس کیش

هتل-پارمیس-کیش

هتل پارمیس کیش حدود ۱۱ سال است که در جزیره فعالیت می‌کند و طی این سال‌ها توانسته به یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها بین مسافران تبدیل شود. برای نام‌بردن از بهترین هتل‌ های کیش به ترتیب هتل پارمیس با اختلاف کمی در مقام سوم قرار گرفته. هتل پارمیس از آن هتل‌هایی است که کسانی که یک بار در این هتل اقامت دارند، برای سفرهای بعدی باز هم همین هتل را انتخاب می‌کنند. این هتل مانند همه هتل‌های ۵ستاره امکانات رفاهی خیلی خوبی برای مهمانانش فراهم کرده است، ۴ رستوران، سالن ماساژ، استخر و سونا و جکوزی، سالن بیلیارد و سالن بازی‌های کامپیوتری اجازه نمی‌دهند در این هتل احساس کسالت کنید. یکی از نکات مثبتی که خیلی از مسافرها به آن اشاره می‌کنند این است که این هتل جزو معدود هتل‌های کیش است که در آن همزمان با رزرو اتاق ناهارتان را هم رزرو کرده‌اید.

آدرس: کیش، میدان پردیس

هتل گراند کیش

هتل-گراند-کیش

هتل گراند کیش یکی از هتل‌های ۳ ستاره‌ای است که توانسته با خدمات خوبش مسافران را انقدر راضی نگه دارد که انتخاب چهارمشان در لیست «بهترین هتل های کیش به ترتیب» باشد. مسافرانی که در این هتل اقامت داشتند، خدمات، نظافت و غذاهای هتل را با هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اند مقایسه کرده و از اقامتشان راضی بوده‌اند. نزدیک‌بودن به ساحل و دسترسی مناسب به شهر یکی دیگر از نکاتی است که این هتل را هتل محبوبی تبدیل کرده است.

آدرس: کیش، بلوار موج و دریا، رو به روی بازار ونوس

دیگر بهترین هتل‌های کیش

هتل ۳ ستاره شایلی کیش

هتل ۵ ستاره مارینا پارک کیش

هتل ۳ ستاره لوتوس کیش

رزرو هتل‌های جزیره کیش با بهترین قیمت در سایت اسنپ‌تریپ

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

۱ نظر

  • پاسخ الهام ۶ مهر ۱۳۹۸ از ۱۱:۰۹

    لیست بهترین هتل ها از نظر مخاطب ها رو دارید بعد خدوتون تو سایتتون اون هتل ها رو ندارید. جلل الخالق

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد