برای اطلاع از قیمت مسافرخانه های تهران، این پست را بخوانید

تاریخ انتشار : 1 آذر 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۶ دی ۱۴۰۱
قیمت مسافرخانه های تهران

تهران از آن شهرهایی است که خیلی‌ها ممکن است برای انجام کارهای اداری، همراهی بیمار، خریدهای عمده، کارهای دانشگاهی و… مجبور باشند چند روزی به آن سفر کنند. در این شرایط مسافرها ترجیح می‌دهند اقامتی ارزان‌ داشته باشند و به‌جای رزرو اتاقی در هتل تهران، اقامت ارزان در مهمانسراها، مسافرخانه‌ها و پانسیون‌ها امکان‌پذیر است. اسنپ تریپ در اینجا اقامتگاه‌های ارزان و قیمت مسافرخانه های تهران را بررسی کرده است:

بررسی قیمت مسافرخانه های تهران

مهمانسرای شهسواری تهران

مهمانسرای آرین

از مهمانسرای آرین با کمتر از ۱۰دقیقه پیاده‌روی به میدان امام خمینی که از مهم‌ترین میدان‌های پایتخت است، می‌رسید و از این طریق به ایستگاه مترو، اتوبوس و تاکسی دسترسی دارید تا به‌راحتی نقاط مختلف شهر بروید. اتاق‌های مهمانسرای آرین به سرویس بهداشتی، تلوزیون، اینترنت و یخچال مجهز هستند.

قیمت یک شب اقامت در اتاق یک‌تخته این هتل حدود ۸۳ هزارتومان است. برای آشنایی بیشتر و اطلاع از قیمت روز مهمانسرای آرین این صفحه را ببینید.

مهمانسرای شهسوار تهران

این مهمانسرا هم مثل مسافرخانه آرین در دوقدمی میدان امام خمینی قرار دارد و از نظر دسترسی تفاوت چندانی با مسافرخانه آرین ندارد. این مهمانسرا هم با اتاق‌های دنج و تمیز و امکانات رفاهی قابل قبول از مسافران پذیرایی می‌کند.

قیمت یک شب اقامت در اتاق یک تخته مهمانسرای شهسوار ۱۳۰ هزار تومان است. برای اطلاع از قیمت روز مهمانسرای شهسوار این صفحه را ببینید.

مهمانسرای صدریه تهران

مهمانسرای صدریه در جنوب شرق شهر تهران و در نزدیکی میدان خراسان قرار دارد. برای اینکه از مهمانسرای صدریه به نقاط مختلف شهر بروید کافی‌ست حدود ۳ دقیقه تا میدان خراسان پیاده‌روی کنید تا به ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی‌های این میدان برسید. مهمانسرای صدریه اتاق‌های تمیزی دارد و امکانات مناسبی ازجمله رستوران، خشکشویی و خودپرداز برای مهمانانش فراهم کرده است.

قیمت یک شب اقامت در اتاق دو تخته تویین این هتل حدود ۱۶۰ هزارتومان است. برای اطلاع از قیمت روز مهمانسرای صدریه اینجا را ببینید.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی

معرفی چند هتل ارزان در تهران

هتل ارزان در تهران

بر خلاف تصور همیشه قیمت مسافرخانه های تهران پایین‌تر نیست. هتل‌‌هایی هم هستند که قیمتشان مناسب‌تر از مسافرخانه و مهمانسراهاست. در ادامه هتل های ارزان در تهران را معرفی کرده‌ایم:

هتل یک ستاره مهر

هتل مهر هم مثل مهمانسراهای آرین و شهسوار در نزدیکی میدان امام خمینی قرار دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هتل مهر ایستگاه ملت است که حدود ۴ دقیقه با هتل فاصله دارد، اما برای رفتن به میدان امام خمینی از این هتل کافی‌ست ۷ دقیقه پیاده‌روی کنید.

قیمت یک شب اقامت در اتاق یک تخته این هتل حدود ۹۴ هزارتومان است. برای اطلاع از قیمت روز هتل مهر اینجا را ببینید.

هتل یک ستاره آفتاب

این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام خمینی (ره) ساخته شده است. اگر برای رفتن به حرم یا شرکت در یکی از نمایشگاه‌های شهر آفتاب به تهران سفر می‌کنید و به دنبال اقامتی با قیمت مناسب هستید هتل آفتاب انتخاب خوبی برایتان است. هتل آفتاب امکانات رفاهی مناسبی برای مهمانانش فراهم کرده، اما نکته‌ای که هنگام رزرو این هتل باید در نظر داشته باشید این است که بعضی از اتاق‌ها سرویس بهداشتی مستقل ندارد.

هزینه اقامت در یک اتاق دو تخته توئین بدون سرویس بهداشتی در این هتل حدود ۹۰ هزار تومان است. برای اطلاع از قیمت روز هتل آفتاب این صفحه را ببینید.

هتل آپارتمان رازی

این هتل آپارتمان در چهارراه ولیعصر، یکی از مهم‌ترین چهارراه‌های تهران، قرار دارد و همین باعث شده است که این هتل به یکی از انتخاب‌های اول مسافران تبدیل شود. نزدیک‌بودن به ایستگاه مترو و اتوبوس دسترسی شما را به نقاط مختلف شهر مهیا می‌کند. هتل آپارتمان رازی به نسبت قیمتش امکانات قابل قبولی برای مهمانان فراهم می‌کند.

هزینه اقامت در یک سوئیت دو تخته در این هتل حدود ۲۱۵ هزار تومان است. برای اطلاع از قیمت روز هتل آپارتمان رازی این صفحه را ببینید.

بهترین هتل نزدیک فرودگاه امام

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد