قیمت هتل‌های تبریز در سطح‌های مختلف

تاریخ انتشار : 20 خرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱ بهمن ۱۴۰۱
هتل بین‌المللی تبریز ۲

قیمت هتل‌های تبریز با توجه به تعداد ستاره‌ها و سطح خدماتشان، قیمت‌های متفاوتی هم دارند. البته قیمت هتل‌ها در روزها و فصل‌های شلوغ و پرمسافر با روزهای عادی فرق می‌کند. در اینجا نگاهی داریم به قیمت چند هتل تبریز در سطح‌های مختلف.

هتل تک ستاره مروارید تبریز

هتل مروارید

این هتل از قدیمی‌ترین هتل‌های تبریز است و ساختمان آن حدود ۱۱۰ سال قدمت دارد. همین کافی‌ است که این هتل را به گزینه‌ای جذاب برای اقامت تبدیل کند. ساختمان هتل مروارید مدتی به عنوان بانک و مدتی به عنوان جنگلبانی استفاده می‌شد و در نهایت به هتل تبدیل شد. ساختمان هتل به خاطر تغییرکاربری آن در سال‌های مختلف بازسازی شده است و حالا هم متناسب با هتل بازسازی شده ولی می‌توانید نشانه‌هایی از قدمت زیادش را در طاق‌های گنبدیش ببینید.

هتل دو ستاره سینا تبریز

هتل سینا

هتل سینا نسبت به اینکه دو ستاره است اتاق‌های شیک و مجهزی دارد و امکانات رفاهی کاملی برای مهمانانش در نظر گرفته است. رستوران هتل هم با غذاهای خوشمزه ایرانی از مهمان‌ها پذیرایی می‌کند. مسافران هم می‌توانند از اینترنت وای‌فای در همه‌ قسمت‌های هتل استفاده کنند. از آنجایی که این هتل در یکی از خیابان‌های اصلی تبریز ساخته شده است به جاذبه‌های گردشگری شهر دسترسی خیلی خوبی دارد و  پیاده هم می‌شود به خیلی از این مراکز گردشگری رفت.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به تبریز؛ گشتی در شهر شهریار و مشروطه

هتل سه ستاره دریا تبریز

هتل دریا

هتل دریا به خاطر فاصله کمی که تا راه‌آهن دارد برای کسانی که با قطار سفر می‌کنند انتخاب خیلی خوبی خواهد بود. ساختمان هتل دریا ۵ طبقه دارد و اگر اهل ورزش باشید می‌توانید از سالن بیلیارد، استخر، سونا و جکوزی هتل استفاده کنید. البته این امکانات فقط برای آقایانی که در هتل اقامت دارند قابل استفاده است. کافی‌نت هتل هم اینترنت پرسرعت در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هتل چهار ستاره بین‌المللی تبریز

هتل بین‌المللی تبریز

هتل بین‌المللی تبریز یکی از بهترین هتل‌های این شهر است که در نگاه اول معماری بی‌نظریش توجه‌ها را به هتل جلب می‌کند. اما همین که در این هتل اقامت کنید متوجه ویژگی‌های مثبت دیگر این هتل هم می‌شوید. با اقامت در این هتل می‌توانید در اتاق هم از اینترنت وای‌فای رایگان استفاده کنید. همچنین خدماتی مثل تاکسی سرویس، روم‌سرویس، لاندری و صندوق امانات برایتان در دسترس خواهند بود. داشتن فضای باز و پارک کودک و پارکینگ و رستوران‌هایی باکیفیت هم از امتیازهای مثبت این هتل به شمار می‌روند.

بهترین هتل تبریز کدام است؟

هتل پنج ستاره لاله پارک تبریز

هتل کایا

این هتل در شمال شرقی شهر تبریز ساخته شده. هتل لاله پارک هتلی نوساز است و آن‌قدر خوب عمل کرده که در مدت کوتاهی که از افتتاحش می‌گذرد به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های تبریز تبدیل شده است. امکانات این هتل لوکس بی‌نظیر است. کمتر هتلی در ایران وجود دارد که چنین امکانات و خدماتی را به مهمانانش ارائه بدهد. مجموعه ورزشی بزرگ هتل شامل استخر و سونا و جکوزی و سالن بدنسازی در اختیار مسافرانی است که در این هتل اقامت داشته باشند. همچنین رستوران و کافی‌شاپ هتل با غذاهای متنوع ایرانی و بین‌المللی از مهمانان پذیرایی می‌کند. حمام ترکی، اتاق بازی،‌ موسیقی زنده، و چشم‌انداز زیبای پنجره اتاق‌ها ویژگی‌هایی هستند که این هتل را از بقیه هتل‌های شهر متمایز می‌کند.

رزرو و مشاهده قیمت هتل‌های تبریز با بهترین قیمت از اسنپ تریپ

هتل‌های لوکس تبریز کدامند؟
دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازدید از خانه‌های تاریخی تبریز، پرسه در دل تاریخ!

بازدید از خانه‌های تاریخی تبریز، پرسه در دل تاریخ!

8 آبان 1402
بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز کدامند؟

بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز کدامند؟

20 تیر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد