لیست هتل‌های قزوین را به همراه قیمت این‌جا ببینید

تاریخ انتشار : 9 تیر 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۲۱ دی ۱۴۰۱
لیست هتل های قزوین

دیدنی‌های تاریخی و طبیعی قزوین آنقدر زیاد است که گردشگران زیادی را در روزهای تعطیل و تابستان راهی این شهر می‌کند. قزوین تنها ۱۵۳ کیلومتر با تهران فاصله دارد و این مسافت کم باعث می‌شود بسیاری از ساکنان پایتخت برای سفری کوتاه رویش حساب کنند. به خصوص که دریاچه اوان و قلعه الموت، از جمله دیدنی‌های قزوین هم در این شهر قرار گرفته. اما یک بخش مهم سفر این است که در کدام هتل اقامت کنیم. این شهر هم هتل‌های لوکس دارد و هم ارزان قیمت. و ما در اینجا لیست هتل‌های قزوین را نوشته‌ایم.

هتل ایرانیان، ۴ ستاره

هتل ایرانیان قزوین

اتاق‌های هتل ایرانیان قزوین

هتل ایرانیان از هتل‌های نوساز قزوین به حساب می‌آید و در سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسیده. شهرک هفت سنگان که این هتل را در دل خود جا داده، از محل‌های خوش آب و هوای قزوین است. این شهرک کمی از مرکز شهر دور است. بنابراین اگر با ماشین شخصی سفر کنید، رفت و آمد برایتان راحت‌تر خواهد بود.

هتل ایرانیان امکاناتی در حد ستاره‌هایش ارائه می‌کند. اتاق‌ها خیلی بزرگ نیستند، اما دلبازند و امکانات کافی دارند. روم سرویس،‌ تمیزی اتاق‌ها و صبحانه از کیفیت خوبی برخوردار است. این هتل شامل ۳۴ اتاق و سوئیت است که هر کدام چیدمان و رنگ‌آمیزی متفاوتی دارند. بعضی از آنهایی که تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند، معتقدند بهترین هتل قزوین همین جاست.

امکانات هتل: پارکینگ، صبحانه رایگان، روم سرویس، رستوران، فست‌فود، کافی‌شاپ، پیست دوچرخه سواری، استخر، جکوزی، حمام ترکی، آرایشگاه و تالار پذیرایی

جاذبه‌های نزدیک هتل: ۱۱ دقیقه با ماشین تا آرامگاه حمدالله مستوفی، ۱۵ دقیقه تا موزه قزوین و مسجد جامع، ۲۰ دقیقه تا آب انبار، پیغمبریه و بازار قزوین

قیمت: برای رزرو اتاق یک تخته ۷۹۰ هزار تومان، دو تخته ۱,۰۲۰,۰۰۰ تومان و سوئیت رویال دو تخته  ۱,۷۴۰,۰۰۰ تومان باید بپردازید.

هتل مرمر، ۴ ستاره

هتل مرمر قزوین

اتاق‌های هتل مرمر قزوین

هتل مرمر یکی از هتل‌های قزوین است که در مرکز شهر قرار گرفته. این هتل ۳ طبقه، ۴۸ اتاق و ۱۴ سوئیت بزرگ با چیدمان کلاسیک دارد. و با وجود کافی‌نت و سالن کنفرانس برای سفر کاری هم هتل مناسبی‌ست. آشپزخانه این هتل در روز توان پخت ۲۷ نوع غذا را دارد.

بعضی از مسافران هتل مرمر از کیفیت سیستم خنک‌کننده، نور کم اتاق‌ها، میزان نظافت و چشم‌انداز پنجره‌ها ناراضی بوده‌اند. امتیاز کاربران سایت به هتل مرمر ۲٫۵ از ۵ است.

امکانات هتل: پارکینگ سرپوشیده، روم سرویس، رستوران، سالن کنفرانس، نمازخانه،‌ کافی‌شاپ، آسانسور و تاکسی سرویس.

جاذبه‌های نزدیک هتل: ۸ دقیقه تا آب انبار سردار بزرگ، ۹ دقیقه تا موزه قزوین و بازار قدیم قزوین، ۱۰ دقیقه تا عمارت چهلستون،‌کاروانسرای وزیر و حمام قجر

قیمت: اتاق دو تخته تویین و دابل ۱,۰۴۵,۰۰۰ تومان، و قیمت یک شب اقامت در سوئیت رویال ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان است.

هتل خانه بهروزی، ۳ ستاره

هتل بهروزی قزوین

اتاق‌های هتل بهروزی قزوین

اگر به‌دنبال هتل لوکس در قزوین هستید، بهتر است یکی از دو هتل بالا را انتخاب کنید. اما اگر حال و هوای سنتی و اتاق‌های خودمانی و صمیمی بخواهید، هتل خانه بهروزی گزینه‌ مناسبی‌ست. بنایی قدیمی و آجری که آدم را به سال‌ها پیش و زمانی که خانه‌ها حیاط و حوض و شمعدانی داشتند می‌برد.

هتل خانه بهروزی در ۲ طبقه، بنایی ۲۰۰ ساله است که از دوره‌ قاجار به‌ جا مانده. البته جای نگرانی نیست، چون در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده. بعضی‌ها معتقدند دلنشین‌ترین و بهترین هتل قزوین خانه بهروزی است.

جالب است بدانید سرویس بهداشتی و حمام مثل قدیم‌ها در حیاط قرار دارند و برای بعضی از اتاق‌ها مشترکند. ۱۲ اتاق در این هتل وجود دارد. رستوران هتل غذاهای باکیفیتی سرو می‌کند که قیمه نثار و دیگر غذاهای سنتی قزوین هم جزوشان است. بعضی از مسافران هتل از رطوبت زیاد و نور کم اتاق‌های زیرزمین،‌ نظافت کف اتاق‌ها، صبحانه‌ مختصر و نداشتن اتاق سیگار ناخشنود بوده‌اند.

امکانات هتل: پارکینگ، رستوران، تاکسی سرویس، خشکشویی، اینترنت در لابی

جاذبه‌های نزدیک هتل: ۶ دقیقه پیاده‌روی تا بازار قزوین، ۳ دقیقه پیاده‌روی تا سرای سعد‌السلطنه، ۵ دقیقه تا مسجد جامع قزوین

قیمت: دو تخته بدون سرویس بهداشتی ۲۳۰ هزار تومان، اتاق دو تخته با سرویس بهداشتی ۲۷۰ هزار تومان و اتاق شش تخته با سرویس بهداشتی ۵۶۴ هزار تومان است.

هتل البرز، ۲ ستاره

هتل البرز قزوین

اتاق‌های هتل البرز قزوین

در لیست هتل‌های قزوین می‌رسیم به هتل البرز قزوین. هتلی ۲ ستاره که در ۳ طبقه، ۳۶ اتاق دارد. این هتل در سال ۱۳۵۵ ساخته شده و هتل باسابقه‌ای محسوب می‌شود. اما نگران کهنگی هتل نباشید، چون در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است.

هتل البرز باتوجه به تعداد ستاره‌ و قیمت رزرو آن، گزینه‌ خوبی برای اقامت در قزوین است. برخورد خوب کارکنان، تمیزی اتاق‌ها و نزدیکی به جاهای دیدنی قزوین از نکته‌های مثبت این هتل به‌شمار می‌رود. هتل البرز رستوران ندارد، اما می‌توانید به رستوران اقبالی در چند قدمی هتل بروید که از بهترین رستوران‌های قزوین محسوب می‌شود.

امکانات هتل: تلویزیون، اینترنت در لابی،‌ کافی‌شاپ، سرویس فرنگی، تاکسی سرویس

جاذبه‌های نزدیک به هتل: ۵ دقیقه پیاده‌روی تا موزه‌ی قزوین، ۱۰ دقیقه پیاده‌روی تا پیغمبریه، ۵ دقیقه رانندگی تا بازار قزوین، آرامگاه حمدالله مستوفی و کاروانسرای وزیر

قیمت: ۵۹۵,۰۰۰ تومان برای اتاق یک تخته، ۷۸۵,۰۰۰ تومان برای دو تخته باید بپردازید.

هتل مینو، ۲ ستاره

هتل مینو قزوین

اتاق‌های هتل مینو قزوین

یک هتل نوساز دو طبقه که در ورودی شهر قرار گرفته و دسترسی خوبی به شهر دارد. هتل مینو در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسیده است و یکی از بهترین هتل‌های قزوین به شمار می‌رود. این هتل ۲۰ واحد اقامتی دارد و نزدیک ترمینال قزوین واقع شده. اگر نخواهید برای ماندن در هتل‌های قزوین زیاد هزینه کنید، ولی بخواهید در اتاقی تمیز و راحت باشید، هتل مینو انتخاب درستی است.

امکانات هتل: رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت در لابی، روم سرویس، تهویه مطبوع، اتاق چمدان، اتاق عروس و داماد و لاندری.

جاذبه‌های نزدیک به هتل: ۱۰ دقیقه تا کلیسا کانتور و بیمارستان فوق تخصصی پاستور، نزدیک به ترمینال قزوین و ورودی شهر

قیمت: اتاق یک تخته ۵۳۵,۰۰۰ تومان، دو تخته ۷۲۰,۰۰۰ تومان و سوئیت چهار نفره ۱,۱۰۸,۰۰۰ تومان است.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

آبگرم قزوین کجاست؟

آبگرم قزوین کجاست؟

6 آذر 1397
قلعه الموت

قلعه الموت کجاست؟

10 تیر 1397

۲ نظر

  • پاسخ مرجان تبریزیانی ۲ آبان ۱۳۹۷ از ۱۸:۳۸

    دو شب گذشته میهمان هتل ایرانیان قزوین بود .
    کیفیت هتل عالی بود برخورد کارکنان گرم و دوستانه ؛ نظافت و پذیرایی گرم ؛ استخر و حمام ترکی بسیار تمیز و فضایی دنج و آرام‌بخش. ..
    در مجموع سفری دلپذیر را همراه با اقامتی دلنشین تجربه کردم .

  • پاسخ ابراهیم زمانی ۸ بهمن ۱۳۹۷ از ۰۵:۳۹

    سلام به همه. قزوین شهری بسیار دیدنی است. من کرج زندگی می کنم. تا به حال چندین بار به قزوین سفر کردم؛ انواع سوغاتی ها رو داره؛ نیازی نیست برای تماشا و دیدن خیلی از آثار تاریخی قزوین سوار ماشین بشین، چون انقدر به هم نزدیک اند که راحت با چند دقیقه پیاده روی (منظورم کمتر از ۵ دقیقه است) به اثر تاریخی بعدی برسید. باور نکردنی است. خیلی از اثرهای تاریخی در این شهر هست که با دیدنشون شگفت زده می شین. من و خانواده ام بارها رفتیم و لذت بردیم. راستی! دیدنی های قزوین به آثار تاریخی محدود نیست؛ مجموعه «بوستان ملی باراجین» رو هم حتما ببینید؛ اونجا هم یک باغ وحش دیدنی داره به اسم «دهکده طبیعت» که انواع پرنده ها و جانوران (از شیر و گرگ و خرس و …) داره که همه شون خیلی تمیز و دیدنی هستند. در همین مجموعه، باغ پرندگان داره که خیلی از پرنده ها رو می تونین از نزدیک ببینید. توی همین «باراجین» شهربازی، سورتمه و کارتینگ هم هست. یه مسیر سلامت هم هست، می تونید اونجا دوچرخه سواری کنید؛ دوچرخه های دونفره اش خیلی باحاله! بالاتر از باراجین، تله کابین و تله سیژ هم برقرار است و می تونید بروید و بیینید. هزینه هاشون هم مناسبه. فکر کنم توی نوروز ۹۸ که در پیش داریم خیلی راحت با یکی دو اقامت در قزوین بتونید دیدنی هاش (البته معروف ترها) رو ببینید. خوش می گذره!

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد