‌لیست هتل‌های کرمانشاه را به همراه قیمت این‌جا ببینید

تاریخ انتشار : 17 تیر 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
لیست هتل های کرمانشاه

کرمانشاه شهری تاریخی و بسیار تماشایی‌ست. دلیلش را هم خیلی‌ها جاذبه‌هایی مثل بیستون و طاق بستان می‌دانند، اگرچه جاهای دیدنی کرمانشاه بیشتر از این حرف‌هاست. حالا در این شهر تاریخی که ۴ هزار جاذبه را در خودش جای داده، باید کجا ماند؟ ما در اینجا لیست هتل‌های کرمانشاه را همراه قیمتشان نوشته‌ایم.

هتل پارسیان

هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پارسیان از سال ۱۳۸۹ کارش را شروع کرده و در ۶ طبقه ،۱۰۰ اتاق دارد. این هتل ۵ ستاره به خاطر امکانات زیادش، به عقیده‌ بسیاری بهترین هتل کرمانشاه است. هتل پارسیان در حد فاصل میان مرکز شهر و طاق بستان قرار دارد. رستورانش در طبقه آخر و کافه‌ هتل در طبقه‌ اول قرار دارد.

رفتار دوستانه و حرفه‌ای کارکنان، پذیرش سریع، صبحانه‌ باکیفیت، سرعت خوب اینترنت در اتاق‌ها و ساکت بودن هتل از مواردی است که مسافران هتل پارسیان از آن راضی بوده‌اند. اگرچه تنوع کم منوی رستوران و رایگان نبودن استخر، از مواردی بوده که مهمانان هتل را رنجانده است. کاربران سایت اسنپ تریپ امتیاز ۴٫۱ از ۵ را برایش ثبت کرده‌اند.

امکانات هتل: رستوران، کافی شاپ،‌ اینترنت در اتاق و لابی، آسانسور، دستگاه خودپرداز، سالن همایش، سالن کنفرانس، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، اتاق ویژه‌ معلولین، روم سرویس، لاندری و اجاره‌ راننده با ماشین

جاذبه‌های نزدیک هتل: ۸ دقیقه تا شکارگاه خسروپرویز، ۱۰ دقیقه تا موزه سنگ، ۱۰ دقیقه تا طاق بستان، ۱۴ دقیقه تا موزه پارینه سنگی زاگرس، ۱۰ دقیقه تا فرودگاه و نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه

قیمت: در این هتل ۲۸۰ هزار تومان برای اتاق یک تخته، ۳۴۸ هزار تومان اتاق دو تخته و ۵۷۸ هزار تومان برای سوئیت یک خوابه دو تخته رویال باید بپردازید.

بهترین هتل همدان از دید کاربران کدام است؟

هتل لاله بیستون

هتل لاله بیستون

اقامت در بنایی که بیشتر از ۳۰۰ سال عمر کرده، حس عجیبی دارد. ساختمان هتل لاله بیستون مکان کم‌نظیری است. تصور کنید از اتاق بتوانید کوه فرهاد تراش را ببینید که بخشی از کوه بیستون است. این هتل در فاصله‌۳۰ کیلومتری کرمانشاه و در دل کوه بیستون واقع شده است.

معماری هتل لاله یادگار دوران صفوی است و چیدمان سنتی اتاق‌ها، حال و هوای سنتی این هتل را پررنگ‌تر می‌کند. هتل لاله بیستون ۲۰ واحد اقامتی دارد که شامل اتاق و سوئیت است.

نزدیکی به کوه بیستون و تاریخی بودن بنای هتل، مزیت اصلی این هتل است. روباز بودن پارکینگ و کم بودن بعضی از امکانات هتل از نکته‌هایی است که مشتریان به آن اشاره داشته‌اند. امتیازی که کاربران به هتل لاله بیستون داده‌اند، ۳٫۴ از ۵ است.

امکانات هتل: رستوران، سالن کنفرانس، سالن همایش، پارکینگ روباز، تاکسی سرویس، تهویه مطبوع، لاندری، روم سرویس

جاذبه‌های نزدیک هتل: در دوقدمی کاخ بیستون،‌ ۳۵ دقیقه تا طاق بستان، ۲۶ دقیقه تافرودگاه،‌۴۱ دقیقه تا مسجد شافعی

قیمت: اتاق یک تخته این هتل ۲۲۲ هزار تومان،‌ اتاق دو تخته ۲۷۰ هزار و سوئیت کانکت شش تخته ۵۶۸ هزار تومان است.

هتل جمشید

هتل جمشید کرمانشاه

هتل جمشید از سال ۱۳۸۵ شروع به کار کرده و در سال ۱۳۹۴ نوسازی شده است. هتل با نمای سفید هخامنشی ۲ طبقه و ۴۰ واحد اقامتی دارد. معماری هتل،‌ رستوران بزرگ، وجود دو پارک در دو طرف هتل، اینترنت رایگان در اتاق، تمیزی و دلبازی اتاق‌ها و قرار گرفتن در نزدیکی طاق بستان از مزایای هتل جمشید است.

سرعت کم اینترنت، محدود بودن کافی‌شاپ به تی‌بگ و نسکافه، سرعت کم خدمات در رستوران و صبحانه‌ معمولی نکته‌هایی است که بعضی از مسافران از آن ناراضی بوده‌اند. امتیاز ۳٫۷ از ۵ برای این هتل ثبت شده است.

امکانات هتل: پارکینگ، آسانسور، لابی، اینترنت در لابی و اتاق،‌ تاکسی سرویس، رستوران سنتی،‌ کافی‌شاپ، آب‌نمای موزیکال، لاندری

جاذبه‌های نزدیک هتل: قرار گرفتن در محوطه‌ تاریخی طاق بستان ، ۱۰ دقیقه تا فرودگاه،‌ ۱۶ دقیقه تا موزه پارینه سنگی زاگرس،‌ نیم ساعت تا بیستون

قیمت: اتاق دو تخته تویین یا دابل این هتل ۲۴۷ هزار تومان،‌ چهار تخته ۳۶۲ هزار تومان و پنج تخته ۴۱۹ هزار تومان است.

هتل آزادگان

هتل آزادگان کرمانشاه

یکی دیگر از هتل‌های کرمانشاه، هتل آزادگان است که در شهرک تعاون واقع شده، اگرچه شما با ۱۵ دقیقه رانندگی به مرکز شهر و بازار کرمانشاه می‌رسید؛ هتل ۴ ستاره است، از سال ۱۳۷۷ پذیرای مهمانان بوده و چند وقتی‌ست که بازسازی شده است. چشم‌انداز کوهستانی اتاق‌ها، دسترسی خوب به جاهای دیدنی کرمانشاه و تمیزی اتاق‌ها از نکته‌های مثبت این هتل به‌شمار می‌رود.

مسافران هتل آزادگان از نبود سشوار در اتاق‌، قدیمی بودن سیستم تهویه مطبوع، کندی اینترنت و قدیمی بودن اثاث اتاق رضایت کافی نداشته‌اند.

امکانات هتل: پارکینگ، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، نمازخانه، رستوران، کافی‌شاپ، خشکشویی و پارکینگ

جاذبه‌های نزدیک هتل: ۱۵ دقیقه تا مرکز شهر ، ۱۵ دقیقه تا طاق‌ بستان، پارک کوهستان و درخت رحمت

قیمت: اتاق دو تخته این هتل ۱۹۶ هزار تومان، کانکت چهار تخته ۳۷۸ هزار تومان و رویال دو تخته ۳۹۱ هزار تومان است.

هتل رسالت

هتل رسالت کرمانشاه

در ادامه لیست هتل های کرمانشاه میرسیم به هتل رسالت. اگر در انتخاب هتل‌های کرمانشاه، قیمت رزرو هتل برای‌تان مهم است، می‌توانید به سراغ هتل‌های متوسط بروید. هتل رسالت یک هتل ۳ ستاره‌ میان‌رده با امکانات متوسط و قیمت مناسب است. اتاق‌ها تمیز هستند و چشم‌اندازی رو به شهر دارند. هتل رسالت در سال ۱۳۵۰ در هشت طبقه ساخته شده است و در این مدت بارها بازسازی شده است.

امکانات هتل: لابی، پارکینگ، آسانسور، اینترنت در لابی

جاذبه‌های نزدیک هتل: ۱۳ کیلومتر تا فرودگاه، نزدیک به طاق بستان و بیستون

قیمت: برای رزرو یک شب اتاق یک تخته این هتل ۱۱۴ هزار تومان، دو تخته ۱۳۵ هزار تومان و سوئیت شش تخته ۳۳۷ هزار تومان باید بپردازید.

هتل راه کربلا

هتل راه کربلا کرمانشاه

همه مایل نیستند برای اقامت در هتل‌های کرمانشاه هزینه‌ زیادی بپردازند و هتل راه کربلا انتخاب این عده میتواند باشد. قیمت مناسب، دسترسی خوب به مرکز شهر و جاهای دیدنی و تاریخی کرمانشاه و امکانات قابل قبول از ویژگی‌های این هتل است. هتل راه کربلا در سال ۱۳۶۰ کارش را شروع کرده و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. این هتل در ۳ طبقه، ۲۵ اتاق دارد و چشم‌انداز اتاق‌هایش رو به خیابان است. وعده‌های اصلی غذا را باید در رستوران‌های خوب کرمانشاه میل کنید، چون هتل، فقط سالن صبحانه‌خوری دارد.

امکانات هتل: آسانسور، لابی، اینترنت، حمام، تلویزیون، یخجال، تاکسی سرویس، سیستم سرمایش و گرمایش و صبحانه

جاذبه‌های نزدیک هتل: فاصله‌ کوتاه تا تکیه معاون‌الملک، مسجد حاج شهباز خان و مسجد جامع، ۱۵ دقیقه پیاده تا بازار قدیم کرمانشاه، ۱۲ کیلومتر تا طاق بستان

قیمت: برای رزرو اتاق یک تخته ۷۹ هزار تومان،‌ دو تخته ۱۰۶ هزار تومان،‌ سه تخته ۱۲۷ هزار و برای رزرو اتاق چهار تخته ۱۴۸ هزار تومان باید بپردازید.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

فاصله مسیر تهران تا کرمانشاه، گنجینه تاریخ کهن ایران

فاصله مسیر تهران تا کرمانشاه، گنجینه تاریخ کهن ایران

16 اسفند 1401
هتل‌های کرمانشاه را برای اقامتی به‌یادماندنی بشناسید

هتل‌های کرمانشاه را برای اقامتی به‌یادماندنی بشناسید

31 فروردین 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد