با هتل‌های تبریز آشنا شوید

تاریخ انتشار : 7 خرداد 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۲۱ تیر ۱۴۰۲
لیست هتل های تبریز

بهار و تابستان فصل سفر به تبریز است؛ چه به جاذبه‌های طبیعی علاقه داشته باشید چه جاهای تاریخی را بپسندید، تبریز می‌تواند مقصدتان باشد. اما پیش از سفر بد نیست با هتل‌های تبریز آشنا شوید تا باتوجه به بودجه و سلیقه‌ای که دارید، دست به انتخاب بهترین هتل تبریز بزنید.

هتل‌های لوکس تبریز

اگر جزو آنهایی هستید که ترجیح می‌دهند در هتل‌های پرستاره اقامت داشته باشند و به اصطلاح آب توی دلشان تکان خورد، باید بگوییم در تبریز دستتان برای انتخاب هتل‌های ۵ و ۴ ستاره حسابی باز است.

هتل لاله پارک تبریز

هتل کایا لاله پارک

شاید بتوان گفت بهترین هتل لوکس تبریز، هتل لاله پارک است. این هتل زیرمجموعه‌ گروه هتل‌های کایا در ترکیه است و از استاندارهایی مشابه برخوردار است. لابی و اتاق‌های این هتل ۵ ستاره‌ نوساز، دلباز و تمیزند، شما در این هتل از امکاناتی مثل رستوران‌های مختلف و چندین کافه، تا استخر، سونا و جکوزی، سالن ورزشی و مرکز خرید برخوردار خواهید بود. از معایب هتل دور بودنش از مرکز شهر است و همین موضوع و دوری از بازار مسقف تبریز، باعث نارضایتی برخی از آنهایی که تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند، شده.

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی تبریز، هتلی لوکس و ۵ ستاره است که در فاصله‌ای اندک از پارک معروف ائل گلی قرار گرفته. این هتل ۱۷ طبقه از مرکز شهر کمی دور است و همین موضوع در دنج و آرام بودنش بی‌تاثیر نیست. امکانات هتل در حد ستاره‌هایش است؛ سالن ورزشی، خدمات ماساژ، استخر و سونا، سالن کنفرانس، پارکینگ سرپوشیده، کافی‌‌شاپ و چند رستوران از امکانات هتل ائل گلی به‌شمار می‌رود.

هتل‌های لوکس تبریز کدامند؟

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز

از مزایای هتل گسترش، دسترسی‌ خوبش به مراکز خرید و مراکز دولتی‌ست، بنابراین چه آنهایی که برای سفر کاری به تبریز سفر می‌کنند، مناسب است و چه آنهایی که برای گشت و گذار. امکانات هتل راضی‌کننده است، رستوران باکیفیتی دارد و خیال‌تان از میزان تمیزی و نظافت اتاق‌ها راحت خواهد بود.

هتل پتروشیمی تبریز

هتل پتروشیمی تبریز

هتل پتروشیمی در بلوار شهریار قرار گرفته و دسترسی خوبی به دیدنی‌های تبریز دارد. می‌توانید از استخر،‌ سونا و جکوزی هتل استفاده و خستگی ماه‌ها کار را در این سفر از تن بیرون کنید.

تبریز هتل‌های لوکس دیگری دارد؛ می‌توانید مشخصات و قیمت هتل شهریار، هتل صخره‌ای لاله کندوان و هتل بین‌المللی تبریز را با کلیک روی نام آنها بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به تبریز؛ گشتی در شهر شهریار و مشروطه

هتل‌های میان‌رده تبریز

همه‌ی مسافران هتل‌های لوکس را انتخاب نمی‌کنند. تبریز آنقدر بازارهای جذاب و دیدنی‌های تاریخی دارد که فرصت زیاد در هتل ماندن را ندارید. بنابراین شاید انتخاب یک هتل متوسط با قیمت مناسب‌تر، عاقلانه‌تر باشد.

بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز کدامند؟

هتل آپارتمان بهبود تبریز

هتل آپارتمان بهبود

هتل آپارتمان بهبود ۴ ستاره و نوساز است، رستوران و کافه دارد و به دیدنی‌های تبریز نزدیک است. برخورد کارکنان دوستانه و حرفه‌ای است، رستوران غذای خوش‌مزه سرو می‌کند و تهویه مطبوع هتل خوب کار می‌کند. هتل آپارتمان بهبود سوئیت‌های یک تا چهار تخته دارد.

هتل‌ آپارتمان استقبال تبریز

هتل آپارتمان استقبال

در ششگلان که محله‌ قدیمی و معروف تبریز است، هتل آپارتمان استقبال را پیدا می‌کنید که ۳ ستاره است و دسترسی خوبی به دیدنی‌های تبریز دارد. این هتل از رستوران، کافه، پارکینگ، اینترنت رایگان و سالن کنفرانس و اجتماعات  برخوردار است.

هتل آپارتمان ائل آی تبریز

هتل آپارتمان ائل آی

اگر به‌دنبال هتل میان‌رده‌ای در تبریز باشید که از سر و صدا و ترافیک مرکز شهر دور باشد، هتل آپارتمان ائل آی گزینه‌ خوبی‌ست. چشم‌انداز هتل رو به یکی از دیدنی‌های تبریز یعنی کوه عون بن علی و تله کابینش است. این هتل آپارتمان ۳ ستاره است و ۱۴ سوئیت دارد. برای هر شب اقامت در سوئیت یک تخته آن باید ۱۰۵ هزار تومان بپردازید.

بیشتر بخوانید: ببهترین هتل تبریز کدام است؟

هتل‌های ارزان تبریز

تبریز هتل‌های اقتصادی زیادی دارد که دسترسی آنها به جاذبه‌های گردشگری تبریز و همچنین امکاناتشان متفاوت است. در لیست هتل‌های تبریز در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

هتل سینا تبریز

هتل سینا تبریز

شاید برای‌تان جالب باشد در نخستین خیابانی که در تبریز آسفالت شده است، اقامت دارید. هتل سینا، ۲ ستاره است و در خیابان امام خمینی قرار دارد. رستوران،‌ لاندری،‌ سرویس روم و پارکینگ از امکانات این هتل است.

هتل آپارتمان ارس تبریز

هتل آپارتمان ارس

گاهی نزدیکی به دیدنی‌های شهر مقصد، از اینکه در هتلی چند ستاره اقامت داریم، مهم‌تر است. هتل آپارتمان ارس ۲ ستاره است،‌ پارکینگ و اینترنت دارد ولی باید بدانید از رستوران در هتل خبری نیست.

هتل آپارتمان صائب تبریز

هتل آپارتمان صائب

یک گزینه‌ ۲ ستاره با قیمت مناسب در تبریز، هتل آپارتمان صائب است. این هتل نوساز،‌ در مرکز شهر قرار دارد. برخورد کارکنان مناسب است و اینترنت و پارکینگ نیز دارد.

دیگر هتل‌های تبریز

اگر قرار است سفر ارزانی به تبریز داشته باشید، گزینه‌های دیگری هم پیش رویتان است. کافی است کمی زمان اختصاص دهید و قیمت‌ها و امکانات را بررسی کنید. هتل‌های ۱ و ۲ ستاره‌ دیگری تبریز، هتل ایران، هتل قدس، هتل اهراب، هتل دریا، هتل کاسپین، هتل کوثر، هتل مروارید، هتل سهند، هتل آپارتمان خزر، هتل جهانگردی و هتل آپارتمان زیبا هستند و آنها را در این صفحه می‌توانید ببینید.

رزرو هتل‌های تبریز با بهترین قیمت از اسنپ تریپ

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازدید از خانه‌های تاریخی تبریز، پرسه در دل تاریخ!

بازدید از خانه‌های تاریخی تبریز، پرسه در دل تاریخ!

8 آبان 1402
بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز کدامند؟

بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز کدامند؟

20 تیر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد