اگر دنبال لیست هتل‌های رامسر هستید، اینجا را بخوانید

تاریخ انتشار : 5 خرداد 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۳۰ شهریور ۱۴۰۰
لیست هتل های رامسر

رامسر، عروس شهرهای ایران، یکی از محبوب‌ترین شهرهای شمالی‌ست. و به همین دلیل هم هتل‌های زیاد و خوبی را در خودش جای داده. هتل‌هایی که از آنها می‌شود هم دریای خزر را دید و هم جنگل‌هایش را. قیمت‌ها هم در این هتل‌ها متفاوت است و از ۱۷۵ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌شود در این شهر اتاق یا هتل-ویلا رزرو کرد. ما در این نوشته لیست هتل‌های رامسر را همراه با قیمتشان نوشته‌ایم تا با دید باز دست به انتخاب بزنید.

هتل پارسیان رامسر (هتل بزرگ)

هتل پارسیان رامسر

هتل های پارسیان در سراسر ایران ۲۲ شعبه دارد که هتل پارسیان رامسر هم یکی از این ۲۲ تاست. هتل پارسیان آزادی رامسر که به هتل بزرگ هم معروف است، از سه هتل جدید، قدیم و متل‌های ساحلی تشکیل شده. بهره برداری هتل قدیم به سال ۱۳۱۲ برمی‌گردد و هتل جدید در سه طبقه با چشم‌اندازی از دریا و جنگل در سال ۱۳۴۰ شروع به کار می‌کند.

طراحی داخلی هتل توسط انگلیسی‌ها انجام شده و ایتالیایی‌ها هم طراحی محیط بیرون آن را انجام داده اند. . هتل پارسیان آزادی که معماری بی‌نظیری مثل بناهای اروپایی دارد، ۱۵۲ اتاق و سوئیت را در خودش جای داده. از  اتاق‌ها هم می‌شود دریا را دید و هم جنگل را و در لابی هم که باشید دریا در چند فرسخی‌ست. این هتل جزو بهترین هتل برای ماه عسل در ایران هم هست.

امکانات: استخر روباز، آب‌‌های گرم معدنی، ماساژ، سینمای اختصاصی، دو رستوران، اجرای موسیقی زنده، پارک کودک، زمین ورزشی، برگزاری تورهای جت اسکی، سالن بازی، سفره خانه و چای خانه سنتی و سالن‌های مختلف همایش

جاذبه‌های نزدیک هتل بزرگ: دو شهربازی، جاده جواهر ده در غرب هتل با فاصله ۱۰ دقیقه‌ای، جنگل و موزه کاخ رامسر(مرمر) در ۵ دقیقه‌ای هتل

قیمت‌ها: قیمت اتاق دو تخته توئین این هتل ۳۷۵ و قیمت سوئیت دو خوابه آن ۷۹۹ هزار تومان است.

هتل بام سبز رامسر

سوئیت هتل بام سبز رامسر

کمتر هتلی‌ست در ایران که در ارتفاع ۷۰۰ متری قله‌ای واقع شده باشد و شاید هتل بام سبز رامسر یک استثانست. این هتل دو مدل واحد اقامتی دارد، کی کلبه‌های جنگلی لوکس و دیگر سوئیت‌های VIP. ساختمان اصلی هتل ۶ طبقه است و اتفاقا تله کابین رامسر در طبقه ۵‌ آن واقع شده. ۷ سوئیت VIP این مجموعه با الهام از سبک زندگی و معماری کشورهای مختلف طراحی شده، کشورهایی مثل چین، ژاپن، آمریکا. کلبه‌های جنگلی کامل‌کننده این هتل‌ ۴ ستاره‌اند.

امکانات: رستوران، کافی‌شاپ، مرکز خرید، باشگاه اختصاصی، سالن ماساژ، شهربازی، موج سواری و ورزش‌های آبی و کافی‌شاپ تابستانه

جاذبه‌های نزدیک هتل: هتل بام سبز رامسر بالای تله کابین رامسر واقع شده است.

قیمت‌ها: کلبه جنگلی دو نفره این هتل ۲۸۸ هزار تومان و سوئیت یک خوابه آن ۴۳۳ هزار تومان است.

هتل آپارتمان کوثر رامسر

هتل آپارتمان کوثر رامسر

هتل آپارتمان کوثر رامسر جزو گروه هتل‌های کوثر محسوب می‌شود که در بیشتر شهرها شعبه ای دارد. این هتل در سال ۱۳۷۸ شروع به کار کرده و در سال ۱۳۸۲ نیز همراه با بازسازی دارای امکانات تازه‌ای شده. بنای هتل در ۳ طبقه ۱۱۳ واحد اقامتی را در خود جای داده که مبله‌اند و می‌شود در آنها پخت و پز هم کرد. اگرچه خود هتل هم در پخت غذاهای شمالی دستی بر آتش دارد.

هتل آپارتمان کوثر رامسر، بین جنگل و دریا و درختان نخل قرار گرفته. تا دریا ۵ دقیقه پیاده راه است و همین موضوع و داشتن ویلاهایی مجزا در محبوبیت هتل بی تاثیر نبوده.

امکانات: ساحل اختصاصی، فروشگاه صنایع دستی، ایستگاه دوچرخ سواری، آموزش اسب سواری، اسکله قایقرانی و جت اسکی ، وسایل بازی کودکان

جاذبه‌های نزدیک هتل: تله کابین رامسر در ۲۲ دقیقه‌ای و بلوار کازینو در ۱۲ دقیقه‌ای هتل قرار گرفته.

قیمت‌ها: سوئیت ۳ تخته این هتل ۲۹۰ هزار تومان و ویلای ۸ تخته آن ۱ میلیون ۲۰۰ هزار تومان است.

هتل آپارتمان متین ترنج رامسر

هتل آپارتمان متین ترنج رامسر

در لیست هتل‌های رامسر، می‌رسیم به هتل ترنج متین رامسر. این هتل دو ستاره جزو هتل‌های نوساز شهر به حساب می‌آید، در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده و ۲۵ واحد اقامتی دارد که در طبقه اول تا پنجم هر بلوک قرار گرفته‌اند. هر واحد امکاناتی مثل پخت و پز و شستشو، حمام و دستشویی گرد هم آمده. هتل متین ترنج رستوران ساحلی با شام بوفه نیز دارد.

امکانات: نمای جنگل و دریا در برخی اتاق‌ها، کافی شاپ بام، پارکینگ، صبحانه در اتاق، فضای سبز

جاذبه‌های نزدیک هتل: از هتل تا دریا حدود ۱ کیلومتر راه است و تا شهربازی و تله کابین رامسر نیز ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارید.

 قیمت‌ها: آپارتمان یک خوابه این هتل با ۲۶۴ هزار تومان پایینترین قیمت و آپارتمان دوبلکس چهار خوابه این هتل با ۱ میلیون و ۱۶۹ هزار تومان، بیشترین قیمت را بین واحدهای این هتل دارد.

سایر هتل‌های رامسر

هتل آپارتمان نیستان رامسر، قیمت‌ها در این هتل از ۱۷۵ هزار تومان شروع می‌شود.

هتل آپارتمان لیان رامسر، قیمت‌ها در این هتل از ۲۱۳ هزار تومان است.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

هتل‌های ارزان رامسر کدامند؟

هتل‌های ارزان رامسر کدامند؟

7 خرداد 1402
فرودگاه رامسر

همه چیز درباره فرودگاه رامسر

24 اردیبهشت 1398

۱ نظر

  • پاسخ سعید کشاورزمددکار ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ از ۱۹:۰۵

    باسلام و احترام . من هتل لیدو رزرو داشتم از طریق این برنامه ثبت نام کردم . اما در رسیدی که به من داد تعداد کودک را ۰ ثبت کرده.درصورتی که من در مراحل پر کردن اطلاعات ۱ کودک همراه ۱ ساله ثبت کردم !از این سیستم همچین انتظاری نداشتم.

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد