هتل‌های ارزان رامسر کدامند؟

تاریخ انتشار : 7 خرداد 1402 - تاریخ بروز رسانی : ۸ خرداد ۱۴۰۲
هتل‌های ارزان رامسر کدامند؟

رامسر شهری است که بسیاری از ایرانیان از آن خاطرات خوبی دارند. به دلیل برخورداری از طبیعت چشم‌نواز و آب‌وهوای فوق‌العاده، گردشگران زیادی سالانه به این شهر سفر می‌کنند. برای اقامت در شهر رامسر، هتل‌های متنوعی متناسب با سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف وجود دارند. بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند با اقامت در هتل‌های ارزان‌تر، بودجه خود را صرف بخش‌های دیگر سفر کنند. به همین دلیل می‌خواهیم در این مطلب برخی از هتل های ارزان رامسر را به شما معرفی کنیم. به یاد داشته باشید که این هتل ها با وجود هزینه ارزان، امکانات و خدمات باکیفیتی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

هتل رویای شیرین

هتل رویای شیرین

هتل رویای شیرین

یکی از هتل های مناسب و مقرون‌به‌صرفه شهر رامسر، هتل رویای شیرین است. این اقامتگاه در سال ۱۳۹۵ راه‌اندازی شد. این هتل یک ستاره در سال‌های فعالیت خود میزبان گردشگران بسیاری بوده است. هتل رویای شیرین دارای ۲۰ واحد اقامتی در ۴ طبقه است و حدود ۷۰ نفر ظرفیت دارد.

امکانات هتل رویای شیرین

با این که هتل رویای شیرین از هتل های ارزان رامسر به‌حساب می‌آید، اما همچنان امکانات رفاهی مناسبی به گردشگران ارائه می‌دهد. امکاناتی مانند تلویزیون، یخچال، لوازم بهداشتی، پاورسوئیچ، دراور، چای‌ساز، رخت‌آویز، کمد لباس، مینی‌بار، حمام و سرویس بهداشتی (فرنگی)، مبلمان، دمپایی، سیستم اعلام و اطفاء حریق و سیستم سرمایش و گرمایش. گردشگران می‌توانند با اقامت در هتل رویای شیرین از بوفه صبحانه رایگان آن لذت ببرند.

از امکانات عمومی هتل می‌توان به لابی، پارکینگ، آسانسور، آژانس مسافرتی، ترانسفر رفت و برگشت، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری، لاندری و خدمات تشریفات ویژه CIP اشاره کرد. یکی از مزایای این هتل، رستوران آن است. در رستوران هتل رویای شیرین انواع غذاهای باکیفیت ایرانی، فرنگی، سنتی، دریایی، گیاهی و فست فود سرو می‌شوند.

چشم انداز هتل رویای شیرین

پنجره اتاق‌های هتل، رو به دریا و جنگل باز می‌شوند. شما می‌توانید چشم انداز شهر رامسر را در اتاق‌های این اقامتگاه مشاهده کنید و غرق در آرامش فضا شوید. بالکن‌های بزرگ اتاق‌ها نیز این امکان را به مسافران می‌دهند که ساعت‌ها در آن‌ها به دیدن منظره دریا، کوهستان و جنگل بنشینند.

نشانی و شماره تماس هتل رویای شیرین رامسر

اگر قصد اقامت در هتل های ارزان رامسر را دارید، اقامتگاه رویای شیرین را جزء یکی از گزینه‌های خود قرار دهید. این اقامتگاه در ساحل نقره‌ای رامسر، کوچه شهید ربانی قرار دارد. دسترسی آسان هتل به دریا، پارک جنگلی صفارود، پارک آبی رامسر و تله‌کابین رامسر، این هتل را بین گردشگران محبوب کرده است. اگر می خواهید با هزینه مناسب در رامسر اقامت داشته باشید، هتل رویای شیرین را فراموش نکنید.

شماره تماس هتل رویای شیرین رامسر: ۰۱۱۵۵۲۶۱۸۲۲

چطور به آبگرم رامسر برسیم؟

هتل باغ ارغوان

هتل باغ ارغوان

هتل باغ ارغوان

یکی دیگر از هتل های ارزان رامسر هتل باغ ارغوان است. این اقامتگاه ۳ ستاره در سال ۱۳۸۲ تاسیس شد و دارای ۸۰ اتاق و سوئیت است. هتل باغ ارغوان به منظور ارتقا و بهبود امکانات و خدمات خود، در سال ۱۴۰۱ مورد بازسازی قرار گرفت. پس از بازسازی، امکانات هتل ارتقا داده شدند تا مهمانان از اقامت در آن، بیشتر لذت ببرند.

امکانات هتل باغ ارغوان

اقامتگاه ارغوان، هم امکانات خوبی دارد و هم از پرسنل مجرب و خوش برخوردی برخوردار است. اتاق‌های تمیز و بزرگ و دسترسی مناسب به رودخانه و دریا از دیگر نقاط مثبت هتل به شمار می‌روند. هتل باغ ارغوان دارای سالن بیلیارد، کافی شاپ و رستورانی است که انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را برای گردشگران سرو می‌کنند.

علاوه بر رستوران هتل، گردشگران می‌توانند به رستوران‌های سینی پر، دهاتی، سریکا و کافه‌رستوران امیرپاشا که تنها ۱۰تا ۳۰ دقیقه تا هتل فاصله دارد نیز بروند.

نشانی و شماره تماس هتل باغ ارغوان رامسر

هتل ارغوان در ۷ کیلومتری شهر رامسر در هریس و بلوار شریف دینی قرار گرفته است. این هتل به مناطقی مثل کاخ مرمر، تله‌کابین رامسر، جنگل دالخانی، روستای جواهرده و مرکز خرید آرامش دسترسی مناسبی دارد.

شماره تماس هتل باغ ارغوان رامسر: ۰۱۱۵۵۳۷۳۵۲۰

هتل کوثر

هتل کوثر

هتل کوثر

هتل آپارتمان کوثر از دیگر هتل های ارزان رامسر است که در سال ۱۳۸۷ افتتاح شد. این هتل میزبان گردشگران بسیاری در این سال‌ها بوده است و در سال ۱۳۹۸ برای رفاه مسافران و بهبود امکانات، بازسازی شد. هتل آپارتمان کوثر دارای ۱۱۷ اتاق و سوئیت است که در ۳ طبقه قرار گرفته‌اند. ظرفیت هتل نیز ۴۴۰ مسافر است.

امکانات هتل کوثر

امکانات هتل کوثر شامل مبلمان، روم سرویس، آشپزخانه، یخچال، پاورسوئیچ، رخت‌آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی، دمپایی، لوازم بهداشتی، مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش و اینترنت پرسرعت رایگان است. پذیرایی صبحانه نیز از دیگر خدمات هتل به‌حساب می‌آید.

از امکانات عمومی هتل کوثر می‌توان به آسانسور، صندوق امانات، فروشگاه، زنگ هشدار، کافی‌شاپ، تاکسی‌سرویس، خدمات باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تهیه بلیت، سیستم تهویه مطبوع، کتابخانه، زمین ورزشی، لاندری، ساحل اختصاصی، خدمات خانه‌داری و پارکینگ رایگان با ظرفیت پذیرش ۲۰۰ اتومبیل اشاره کرد.

یکی دیگر از مزایای اقامت در هتل کوثر، چشم انداز زیبای اتاق‌های آن است. منظره زیبای دریای خزر را می‌توانید از پنجره و تراس‌های هتل کوثر تماشا کنید و از تماشای طبیعت رامسر لذت ببرید.

نشانی و شماره تماس هتل آپارتمان کوثر

اقامتگاه کوثر، در سه‌راهی سادات‌شهر رامسر و در نزدیکی ساحل دریای خزر قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه رامسر حدودا ۴ دقیقه و تا پایانه مسافربری رامسر تقریبا ۶ دقیقه رانندگی است.

با اقامت در این هتل آپارتمان، می‌توانید دسترسی بسیار راحتی به تعدادی از مناطق گردشگری شهر داشته باشید. از جمله جاهای دیدنی شهر می‌توان به آب‌گرم هتل آزادی، قلعه مارکوه، پارک آبی رامسر و سد میجران اشاره کرد.

شماره تماس هتل کوثر رامسر: ۰۱۱۵۵۲۱۰۹۷۱

هتل شایان

هتل شایان

هتل شایان

هتل شایان یکی دیگر از هتل های رامسر است که در روستای جواهرده قرار دارد. این اقامتگاه در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد و طبق نظرسنجی مسافران، از محبوب‌ترین هتل های ارزان رامسر به‌حساب می‌آید. اگر قصد دارید در یک محیط خوش آب‌و‌هوا با منظره‌ای عالی اقامت داشته باشید، هتل شایان جواهرده بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

اقامتگاه شایان از ۲۶ اتاق در ۵ طبقه تشکیل شده است. اتاق‌های این هتل شامل دوتخته، سه تخته و چهارتخته هستند و امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. اتاق‌های دو تخته هتل شایان دارای یک تخت دبل و دو تخت باکس هستند و اتاق‌های چهارتخته این هتل برای ۵ مسافر ظرفیت دارند.

امکانات هتل شایان

خدمات و امکاناتی که در هتل شایان از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد، شامل پذیرش ۲۴ ساعته هتل، اینترنت رایگان، خدمات بیدارباش، پشت‌بام چیدمان شده برای لذت بردن از چشم انداز هتل، صندوق امانات، خشک‌شویی، فکس، خدماتی مانند روم سرویس و خانه‌داری، دستگاه واکس کفش، آسانسور در تمامی طبقات، پارکینگ، صبحانه رایگان در سالن مخصوص صبحانه خوری، سالن کنفرانس برای برگزاری همایش‌ها، فوتبال دستی در سالن غذاخوری، رستوران و … است.

امکانات اتاق‌ها نیز شامل سرویس بهداشتی فرنگی اختصاصی، حمام اختصاصی، بالکن، سیستم گرمایشی، یخچال، تلویزیون، میز تحریر، رخت آویز، تلفن، حوله، دمپایی، اینترنت، لوازم خواب سنتی و تخت است.

چشم انداز هتل شایان

به دلیل قرارگیری روستای جواهرده در ارتفاعات البرز، اقامتگاه‌هایی که در آن احداث شده‌اند، همگی دارای مناظری بکر و تماشایی هستند. هتل شایان با چشم انداز خیره‌کننده و هوای پاک کوهستانی آماده پذیرایی از گردشگران روستای جواهرده و مازندران است. اتاق‌هایی که در قسمت نمای روبه‌رویی ساختمان هتل قرار دارند، دارای تراس برای لذت بردن از منظره هتل هستند.

نشانی و شماره تماس هتل شایان

این هتل بر فراز کوه‌های سرسبز جواهرده با منظره‌ای تماشایی قرار گرفته است. به دلیل قرارگیری جواهرده در یک ییلاق سرسبز، دسترسی به این روستا حدود ۴۵ الی ۵۰ دقیقه از شهر رامسر فاصله دارد. برای رسیدن به هتل زیبای شایان و روستای جواهرده باید از یک مسیر پرپیچ و خم و سرسبز با جاده‌ای غرق در مه عبور کنید. این تجربه می تواند سفر شما را خاطره انگیزتر کند.

شماره تماس هتل شایان: ۰۱۱۵۵۳۳۳۴۰۲

در شهر زیبای رامسر به دلیل طبیعت بکر و زیبا و استقبال گردشگران، هتل‌ ها و اقامتگاه‌های متنوعی ساخته شده‌اند. کسانی که می‌خواهند با هزینه کمتری به این شهر زیبا سفر کنند، می‌توانند در هتل های ارزان رامسر مانند هتل رویای شیرین، کوثر، باغ ارغوان و شایان اقامت داشته باشند. این هتل‌ها با وجود مقرون به صرفه بودن، امکانات مناسبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. اکثر آنها با منظره‌ای رو به طبیعت دل‌نشین رامسر، مکانی آرامش‌بخش برای مسافرین هستند.

تله کابین رامسر کجاست؟

دسته:ایرانگردیهتل

مطالب مرتبط :

فرودگاه رامسر

همه چیز درباره فرودگاه رامسر

24 اردیبهشت 1398
کاخ مرمر

کاخ مرمر کجاست؟

8 اسفند 1397

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد