اگر دنبال هتل ارزان قیمت در تهران هستید، این پست را بخوانید

تاریخ انتشار : 9 آبان 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱
هتل-ارزان-قیمت-در-تهران

آنهایی که معمولا برای انجام کارهای اداری یا دانشگاهی به تهران می‌آیند، به دلیل توقف یکی دو روزه در پایتخت، ترجیح می‌دهند در یک هتل تهران ارزان قیمت اقامت داشته باشند. تهران، هتل‌های زیادی دارد که تعدادی از آنها بسته به موقعیت و امکاناتی که دارند، هتلی ارزان محسوب می‌شود. ما در اینجا تعدادی هتل ارزان قیمت در تهران را معرفی کرده‌ایم.

هتل مهر تهران

هتل مهر تهران

هتل مهر تهران در حوالی میدان بهارستان قرار گرفته. بنابراین اگر کاری در بازار تهران داشته باشید یا بخواهید دسترسی‌تان به مناطق جنوبی و مرکزی تهران خوب باشد، هتل مناسبی برایتان خواهد بود. این درحالی است که خود هتل نیز سرویس مرکز شهر دارد و متروی ایستگاه ملت هم در دوقدمی آن است. البته این را هم بگوییم که موقعیت مکانی هتل در کل شلوغ است. هتل مهر، هتل یک ستاره‌ای است و امکاناتش نیز در حد تعداد ستاره‌هایش است. رستوران و اینترنت در اتاق و کارکنان خوش برخورد، از خوبی های هتل مهر است. قیمت اتاق یک تخته این هتل بدون حمام ۹۴ هزار تومان است. با مراجعه به این صفحه میتوانید از قیمت سایر اتاق ها مطلع شوید.

آدرس: میدان بهارستان، چهارراه سرچشمه، خیابان امیرکبیر غربی، کوچه سراج، پشت مسجد، پلاک ۱۹

هتل ثامن تهران

هتل ثامن تهران

بیشتر هتل های ارزان قیمت تهران در جنوب شهر قرار گرفته‌اند و هتل ثامن نیز یکی از این هتل‌هاست. چنانچه دلتان بخواهد هم هتل‌تان ارزان باشد و هم به نسبت پولی که می‌پردازید امکانات و تمیزی‌اش معقول، میتوانید روی هتل ثامن حساب کنید. این هتل که قبلا مهمانسرا بوده و حالا به هتل ارتقا پیدا کرده، به دیدنی های تاریخی جنوب شهر مثل خیابان سی تیر، سردر باغ ملی، بازار تهران و عمارت مسعودیه دسترسی خوبی دارد و چنانچه قصد گشت و گذار در دیگر مناطق تهران را داشته باشید، کافی است خودتان را به یکی از دو ایستگاه مترو ملت یا ایستگاه مرکزی امام خمینی برسانید. قیمت اتاق یک تخته این هتل ۱۳۸ هزار تومان است. با مراجعه به این صفحه می‌توانید از قیمت سایر اتاق‌ها مطلع شوید.

آدرس: ابتدای خیابان امیرکبیر، روبروی خیابان ملت، پلاک ۴۷۸

هتل حافظ تهران

هتل حافظ تهران

اگر دنبال هتل ارزان قیمت در تهران هستید، در جست و جویتان به هتل حافظ هم برخورد خواهید کرد. به هر منظور که به تهران سفر کرده باشید، چه برای انجام کارهای اداری، آموزشی یا درمانی و چه به قصد گشت و گذار در تهران، هتل حافظ میتواند هتل مناسبی برایتان باشد. هتل حافظ که بسیاری از مسافران قبلی تمیزی و راحتی اتاق‌هایش را تایید کرده‌اند، در خیابان فردوسی تهران قرار گرفته. مترو فردوسی در دو قدمی هتل است و ایستگاه های بی آرتی نیز برای رفتن به مناطقی مثل میدان آزادی یا ترمینال جنوب در دسترسند. اتاق های هتل حافظ امکانات کاملی دارند و خود هتل نیز با داشتن تورهای گردشگری، اینترنت و صبحانه رایگان کار مسافران را راحتر کرده. قیمت اتاق یک تخته این هتل ۱۴۱ هزار تومان است. با مراجعه به این صفحه میتوانید از قیمت سایر اتاق ها مطلع شوید.

آدرس: خیابان فردوسی، کوچه بانک ملی، پلاک ۱۸

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی

مهمانسرای شهسوار

هتل شهسوار تهران

اگر اینترنت چندان برایتان اهمیت ندارد و در عوض تمیزی اتاق‌ها برایتان در ارجحیت است، مهمانسرای شهسوار میتواند هتل خوبی باشد. این مهمانسرا نزدیک بازار است، میتوانید در بازار تهران بچرخید و بعد برای رفع خستگی به مهمانسرا برگردید. اگر بخواهید به دیگر نقاط تهران هم بروید متروی ۱۵ خرداد یا متروی مرکزی امام خمینی با مهمانسرا ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارند. قیمت اتاق یک تخته این مهمانسرا ۱۴۰ هزار تومان است. با مراجعه به این صفحه میتوانید از قیمت سایر اتاق‌ها مطلع شوید.

آدرس: بازار بزرگ، خیابان پامنار

چند هتل ارزان قیمت دیگر در تهران

هتل دانش تهران

آدرس: ضلع شمالی آزادراه تهران-کرج، بعد از پیکانشهر، خروجی شهرک دانشگاه شریف، خیابان دانش  (به سمت شرق)، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران

هتل آپارتمان رازی تهران

آدرس: خیابان انقلاب، چهارراه ولی عصر، ضلع شرقی پارک دانشجو، نبش خیابان رازی

مهمانسرای صدریه

آدرس: میدان خراسان، ابتدای خاوران، خیابان شهید قنطار، کوچه اقدامی ، پلاک ۳۴

 

برای رزرو هتل ارزان قیمت در تهران میتوانید به سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید.

هتل آپارتمان‌ها هم گزینه خوبی برای رزرو ارزان قیمت در تهران هستند که می‌توانید در اینجا مشاهده و رزرو کنید.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد