هتل‌های ۱ و ۲ ستاره اصفهان کدامند؟

تاریخ انتشار : 14 آذر 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۱۸ دی ۱۴۰۱
هتل های دو ستاره اصفهان

هتل‌های ارزان یا همان هتل‌های ۱ و ۲ ستاره اصفهان برای آن‌هایی که می‌خواهند سفرشان به نصف جهان ارزان تمام شود، یا بیشتر ساعت‌های روزشان به گشت و گذار می‌گذرد و زیاد در هتل اصفهان نیستند مناسب است. با ما همراه شوید تا نگاهی به این هتل‌های اقتصادی بیاندازیم.

هتل جمشید اصفهان

هتل جمشید اصفهان

هتل جمشید اصفهان

یکی از هتل‌های ۲ ستاره اصفهان، هتل جمشید است. این هتل در خیابان چهار باغ پایین، نزدیک بازارچه حاج محمدعلی قررا گرفته و خیابان چهارباغ را که بگیرید و مستقیم بروید، به زاینده‌رود و پل‌های معروفش می‌رسید. هتل جمشید، ۳ طبقه است و در سال ۱۳۹۰ کارش را شروع کرده. حوالی هتل رستوران خوب و گز فروشی هم پیدا می‌کنید. پارکینگ هتل خیلی کوچک است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر درباره پارکینگ و امکان گذاشتن ماشین‌تان پرس‌وجو کنید.

امکانات هتل: آسانسور، لاندری، آرایشگاه، پارکینگ، رستوران و اینترنت رایگان در لابی.

جاذبه‌های نزدیک: ۱۰ دقیقه پیاده‌ تا کاخ چهلستون، ۱۰ دقیقه با ماشین تا میدان نقش جهان، ۱۰ دقیقه تا پل خواجو و ۱۶ دقیقه با ماشین تا آکواریوم اصفهان.

هتل جلفا اصفهان

هتل جلفا اصفهان

هتل جلفا اصفهان

برگ برنده هتل جلفا نزدیکی‌اش به یکی از قشنگ‌ترین جاهای دیدنی اصفهان یعنی کلیسای وانک است. هتل جلفا یکی از هتل‌های قدیمی و دو ستاره اصفهان است که در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده.
اطراف هتل، فروشگاه، کافه و رستوران فراوان است و هروقت بخواهید می‌توانید از هتل بیرون بزنید و در محله جلفا و خیابان‌های اطرافش قدم بزنید. اتاق‌های هتل تمیزی قابل‌قبولی دارند و از نظر آنهایی که تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند، برخورد کارکنان خوب و دوستانه‌ است. سیستم سرمایش اتاق‌ها یکسان است و خودتان نمی‌توانید دمای اتاق را تغییر بدهید.
این را هم بگوییم که صبحانه‌های هتل جلفا، خیلی ساده است و هر روز همان تکرار می‌شود. اگرچه برای خوردن صبحانه می‌توانید به یکی از کافه‌های همان حوالی مثلا کافه هرمس یا شربتخانه فیروز بروید. البته برای وعده‌های دیگر جای نگرانی نیست، چون رستوران هتل غذاهای خوشمزه‌ای سرو می‌کند. اگر با ماشین شخصی سفر کنید، باید ماشین را در پارکینگ عمومی نزدیک هتل پارک کنید که تا نیمه شب باز است. اینترنت هتل هم غیررایگان است. کاربران سایت اسنپ‌تریپ، امتیاز ۴ از ۵ را به این هتل داده‌اند.

امکانات هتل: آسانسور، لاندری، رستوران، کافی‌شاپ، صرافی، تاکسی سرویس.

جاذبه‌های نزدیک: ۱دقیقه پیاده تا کلیسای وانک، ۱۰ دقیقه با ماشین تا سی و سه پل و پل خواجو، ۱۵ دقیقه با ماشین تا باغ پرندگان، ۱۶ دقیقه با ماشین تا ترمینال اتوبوسرانی کاوه.

هتل صبا اصفهان

هتل صبا اصفهان

هتل صبا اصفهان

یکی از هتل‌های ۲ ستاره اصفهان، هتل صباست، هتلی که در سال ۱۳۸۸ افتتاح شده. صبا، هتلی ۶ طبقه است و ۲۲ اتاق دارد. هتل صبا در خیابان چهارباغ پایین و در مرکز شهر قرار گرفته. به همین دلیل هم دسترسی خوبی به جاهای دیدنی اصفهان دارد.
سیستم سرمایش اتاق‌ها اسپیلت است و در فصل سرما هم شوفاژها روشن می‌شود. اتاق‌ها در این هتل به‌حد کافی تمیزند و در لابی و اتاق‌ها هم به اینترنت رایگان دسترسی خواهید داشت. از موارد منفی این هتل پارکینگ کوچک و صبحانه‌های غیرمتنوع آن است.

امکانات هتل: روم سرویس، کولر اسپیلت، شوفاژ، میز بیلیارد.

جاذبه‌های نزدیک: یک ربع پیاده یا ۳ دقیقه با ماشین تا کاخ چهلستون،‌ ۸ دقیقه با ماشین تا میدان نقش جهان، ۱۷ دقیقه با ماشین تا باغ پرندگان و ۵ دقیقه با ماشین تا مدرسه چهارباغ.

هتل سرای اردیبهشت اصفهان

هتل سرای اردیبهشت

هتل سرای اردیبهشت

بودن در یک خانه‌ قدیمی مرمت شده با چیدمان سنتی، حال و هوای قدیم‌ها را زنده می‌کند و هتل سرای اردیبهشت چنین جایی‌ست. امکانات هتل در حد ستاره‌هایش است و می‌توانید غذایتان را در رستوران روی بام هتل بخورید.
این هتل ۲ ستاره که به‌تازگی و در سال ۱۳۹۶ کارش را شروع کرده، ۲ شاه نشین و ۱۴ اتاق دو تخته دارد و یکی از نکات جالب این شاه‌نشین‌ها داشتن کرسی در آنهاست. نظافت اتاق‌ها در حد متوسط است و بعضی از آنها هم سرویس بهداشتی ندارند و باید از سرویس مشترک استفاده کنید.

امکانات هتل: روم سرویس، لاندری، اتاق ویژه معلولان، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صرافی، امکانات کاری مثل فکس و پرینتر.

جاذبه‌های نزدیک: ۱۵ دقیقه تا میدان نقش جهان، ۱۶ دقیقه با ماشین تا باغ پرندگان، ۹ دقیقه با ماشین تا کلیسای وانک و ۶ دقیقه تا سی و سه پل.

هتل ماهان اصفهان

هتل ماهان اصفهان هتل ماهان اصفهان در خیابان ۲۲ بهمن قرار دارد. هتل ماهان اصفهان دارای ۴۸ اتاق در ساختمانی شش طبقه می‌باشد. در زمان سفر به اصفهان، می‌توانید اتاق‌های دو تخته، سه تخته، و چهار تخته که تمیز و مرتب هستند را در این هتل رزرو کنید. علاوه بر آن، پرسنل صمیمی و خوش برخورد هتل ماهان تلاش می‌کنند تا اقامتی راحت و خوش را در شهر اصفهان داشته باشید.

هتل آپارتمان طوبی اصفهان

هتل آپارتمان طوبی اصفهان هتل آپارتمان طوبی اصفهان در خیابان سید علی خان و نزدیک به مرکز شهر قرار دارد. هتل طوبی اصفهان دارای ۱۳ اتاق در ۳ طبقه است که در سال ۱۳۸۹ بازسازی شده‌اند. در این هتل آپارتمان می‌توانید اتاق‌های یک نفره تا سوئیت‌های چهار نفره تمیز و دلبازی را رزرو کنید.

هتل همام اصفهان

هتل همام اصفهان در خیابان هزار جریب و دروازه شیراز قرار گرفته. این هتل ۲ ستاره در سال ۱۳۷۲ با تعداد ۲۰ اتاق در ۲ طبقه ساخته و در سال ۱۳۹۰ برای رفاه مسافران و مهمانان بازسازی شد. محیط مرتب، پرسنل خوش‌رو و صمیمی و امکانات قابل قبول باعث شده این هتل انتخاب بسیاری در سفر اصفهان باشد. اتاق‌های ۱، ۲، ۳ و ۴ تخته در هتل همام اصفهان قابل رزرو هستند.

راهنمای سفر به اصفهان؛ شهری که باید به آن برگشت!

سوالات متداول

هتل‌های ۱ ستاره و ۲ ستاره اصفهان چه امکاناتی دارد؟

معمولا هتل‌های ۱ ستاره و ۲ ستاره اصفهان امکاناتی نظیر روم سرویس، اینترنت، کولر، اسپیلت شوفاژ دارند.

چگونه باید هتل مورد نظرمان را رزرو کنیم؟

شما به آسانی می‌توانید به سایت اسنپ تریپ بروید و اتاق‌های موردنظر هتل خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

خوشمزه‌ترین سوغات اصفهان که حتما باید امتحانشان کنید!

خوشمزه‌ترین سوغات اصفهان که حتما باید امتحانشان کنید!

24 خرداد 1402
از کلیسای وانک تا موزه تاریخ طبیعت؛ معرفی خاص‌ترین موزه‌های اصفهان

از کلیسای وانک تا موزه تاریخ طبیعت؛ معرفی خاص‌ترین موزه‌های اصفهان

18 دی 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد