هتل‌های ۵ ستاره تهران؛ لذت اقامت در هیاهوی پایتخت

تاریخ انتشار : 29 دی 1400 - تاریخ بروز رسانی : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
هتل‌های ۵ ستاره تهران؛ لذت اقامت در هیاهوی پایتخت

تهران علاوه بر جمعیت زیاد و گردشگرانی که هرساله به آن سفر می‌کنند، هتل‌ها و اقامتگاه‌های کم‌نظیر و زیادی دارد. هتل‌هایی که در سال‌های زیاد فعالیتشان اسم و رسمی بهم زده و شناخته شده‌اند. و هتل‌هایی که نوساز و مدرنند و چشم هر کسی را خیره می‌کند. اما بهترین هتل تهران که اقامتی بی‌نقص و فراموش‌نشدنی را برای مسافرانشان فراهم می‌سازد، کدام است؟ هر شهری هتل پنج ستاره دارد و تهران هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر آماده‌ی سفری خاص به پایتخت هستید، این لیست هتل‌های ۵ ستاره تهران را فراموش نکنید که در سفر حسابی لازمتان می‌شود.

هتل پارسیان استقلال تهران

از بزرگراه چمران که رد شوید، دو برج بالا بلند هتل استقلال تهران توجه‌تان را جلب می‌کند. این همان هتلی است که در عکس‌های تهران قدیم، یکی از بلندترین برج‌های شمال شهر محسوب می‌شد. و نامش هتل رویال هیلتون بود. برج غربی ساختمانی‌ست که در سال ۱۳۴۱ ساخته و ۱۰ سال بعد در کنارش برج شرقی اضافه شده. برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پارسیان استقلال تهران چشم‌اندازی بی‌نظیر از کوه‌های تهران را دارند و از برخی دیگر جلوه‌ای از پایتخت نمایان است. ناگفته نماند که خیابان ولیعصر تنها در چند قدمی شما قرار گرفته. و دسترسی‌تان به بقیه مناطق شهر را چند برابر راحت‌تر خواهد کرد.

هتل پارسیان استقلال تهران هتل‌های 5 ستاره تهران

هتل پارسیان استقلال تهران، اتاق دو تخته دابل ۲

از اتاق‌های یک و دو نفره، تا سوئیت‌های کوچک و بزرگ با امکانات کامل و ویژه در هتل پارسیان قرار گرفته. دو رستوران رز و رستوران فصلی سرسبز هم آماده پذیرایی از مهمانان هتل استقلال هستند. هتل استقلال از هتل‌های نزدیک به نمایشگاه بین‌المللی تهران است. و آن را در سفرهای کاری به گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت تبدیل می‌کند. سالن‌های کنفرانس و همایش، کافه، روم سرویس ۲۴ ساعته، خدمات CIP، کلوپ ورزشی، استخر و سونا هم از دیگر امکانات این هتل ۵ ستاره معروف تهران هستند.

آدرس هتل پارسیان استقلال تهران: تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولیعصر

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس تهران عنوان لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین هتل پنج ستاره را در بین هتل‌های تهران یدک می‌کشد. طراحی ساختمان هتل اسپیناس پالاس یک ویژگی جالبی دارد. آن هم این است که منظره‌ای از هر چهار سمت تهران را مقابل دید چشمانتان قرار می‌دهد. از اتاق‌های استاندارد رو به شهر تا اتاق‌های گاردن بالکنی، رویال خانوادگی، پرزیدنت پالاس و اسکای در این هتل پنج ستاره قابل رزرو است.

هتل اسپیناس پالاس تهران هتل‌های 5 ستاره تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران، اتاق دو تخته دابل ۵

نظافت و تمیزی، موقعیت مکانی و خوش‌رویی کارکنان و پرسنل حرفه‌ای از جمله موارد مثبت ذکر شده توسط افرادی‌ست که رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران را انجام داده‌اند. کافه سان ست با منوی متنوع، رستوران لاتون با غذاهای فرنگی و ایرانی و رستوران دیبا با طراحی سنتی و غذاهای خوشمزه‌ی ایرانی، پذیرای مهمانان هستند. در رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس از غذاهای دریایی و آسیایی تا کباب‌ها و غذاهای ایتالیایی را زمانی که تهران زیر پایتان است، می‌توانید نوش‌جان کنید.

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران: سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳

هتل هما تهران

در میدان ونک و یکی از پر جنب‌وجوش‌ترین مناطق تهران، هتل هما با بنای دیدنی و سابقه‌ی طولانی‌اش در هتلداری قرار گرفته. هتل هما تهران از سال ۱۳۴۵ که ساخته شده تا به امروز، خدمات باکیفتی را به مسافران پایتخت ارائه می‌دهد و کم و کسری در امکاناتش ندارد. حیاط و فضای باز دنج، رستوران، کافی‌شاپ، استخر و روم سرویس از خدمات هتل هما به‌شمار می‌روند.

هتل هما تهران هتل‌های 5 ستاره تهران

هتل هما تهران، فضای داخلی سوئیت هما کلاس

اما فقط امکانات هتل نیست که باعث شده مسافران آن را در بین هتل‌های ۵ ستاره تهران انتخاب کنند، موقعیت مکانی هتل هم از مزایایش است. چرا که به راحتی به خیابان ولیعصر و رستوران و کافه و دیدنی‌ها، پارک ملت و ساعی از پارک‌های خوب تهران، موزه زمان و پول از مکان‌های تاریخی تهران هم دسترسی دارید.

آدرس هتل هما تهران: میدان ونک، خیابان شهید خدامی، شماره ۵۱

هتل لاله تهران

نام هتل لاله با پارک لاله و بلوار کشاورز گره خورده. هتلی که در سال ۱۳۴۹ ساخته شد و به هتل کنتیننتال معروف بود. با اینکه این هتل پنج ستاره تهران از روزهای اوج خودش فاصله دارد، اما همچنان انتخاب بسیاری برای اقامت است. رستوران فرانسوی و چینی و ایرانی، اینترنت و کافی‌شاپ تنها بخشی از امکانات هتل هستند.

هتل لاله تهران هتل‌های 5 ستاره تهران

هتل لاله تهران، سوئیت یک خوابه دو تخته امپریال ۳

علاوه بر اینکه در هتل لاله تهران می‌توان به یاد روزهای قدیم این شهر افتاد، از موقعیت مکانی جذاب این هتل نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. تنها چند قدم پیاده تا پارک لاله و بلوار کشاورز فاصله دارید. و اگر اهل هنر و موزه باشید، بازدید از موزه هنرهای معاصر را حتما در لیست تهران‌گردی‌تان قرار دهید.

آدرس هتل لاله تهران: خیابان فاطمی، نبش خیابان حجاب

همه چیز درباره هتل مارلیک تهران

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی هم مانند دیگر هتل‌های ۵ ستاره تهران در این لیست، با سابقه‌ی طولانی‌اش به چشم می‌خورد. و در دهه ۷۰ میلادی با نام هتل هایت شروع به کار کرد. هتل پارسیان آزادی تهران هشت نوع واحد اقامتی دارد که در ساختمانی ۲۵ طبقه‌ قرار دارند. از اتاق‌های یک و دو نفره استاندارد، سوئیت جونیور، دوبلکس و پرزیدنتال در هتل قابل رزروند. همچنین وجود هشت سالن در هتل، برگزاری جلسات و مراسم‌های رسمی و غیررسمی را امکان‌پذیر کرده.

بهترین هتل نزدیک فرودگاه امام

هتل پارسیان آزادی تهران هتل‌های 5 ستاره تهران

هتل پارسیان آزادی تهران، فضای داخلی سوئیت‌ها ۵

رستوران ژاپنی کنزو، رستوران پارمین، رستوران سرو و رستوران پارسه، چهار رستورانی هستند که برای هر سلیقه‌ای غذا تهیه و تدارک می‌بینند. علاوه بر سالن‌های متعدد و متنوع، از کلوپ ورزشی هتل آزادی تهران که شامل استخر و سالن بدنسازی می‌شود هم می‌توانید استفاده کنید.

آدرس هتل پارسیان آزادی تهران: بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام

هتل پرشین پلازا تهران

اگر دوست دارید در مرکز شهر و نزدیک به مراکز مهم اداری و تجاری تهران، اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز را سپری کنید، هتل پرشین پلازا انتخاب مناسبی خواهد بود. این هتل تازه تاسیس شده. و از لابی تمیز و شیک تا اتاق‌های دلباز و روشنش، اقامتی منحصر به فرد را در سفر تهران رقم می‌زند. علاوه بر آن، موقعیت مکانی خوب هتل پرشین پلازا این امکان را به شما می‌دهد تا با وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس، مترو و تاکسی به راحتی در تهران رفت و آمد کنید. رستوران، کافی‌شاپ، سالن همایش، سالن بیلیارد و استخر از دیگر امکانات هتل برای مسافران است.

معرفی چند هتل در تهران با قیمت مناسب

هتل پرشین پلازا تهران هتل‌های 5 ستاره تهران

هتل پرشین پلازا تهران، اتاق دو تخته دابل ۲

آدرس هتل پرشین پلازا تهران: سهروردی شمالی، پایین‌تر از بهشتی، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک ۴۲

راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی؛ چند قدم در خیابان‌های پایتخت!

هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا تهران، لابی ۱

میدان تجریش یکی از معروف‌ترین مکان‌های شهر تهران است که به‌خاطر بازارها و مراکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌های رنگارنگش شهرت دارد. برای کسانی که بخواهند نزدیک به این میدان و در خیابان خوش آب و هوای دربند اقامت کنند، هتل ویستریا اولین گزینه‌ی پیشنهادی خواهد بود. هتل ۵ ستاره‌ای که طبق نظرات کاربران و مهمانان، وضعیت نظافت مناسبی دارد، کیفیت امکانات نسبت به قیمت مناسب است و موقعیت مکانی‌اش هم ایده‌آل.

رستوران و کافه هتل ویستریا شما را از رفتن به دیگر رستوران‌های تهران بی‌نیاز می‌کند. اگر هم عاشق خرید هستید، دقایقی با بازار قائم، بازار تجریش و مراکز خرید مختلف و لوکس تهران فاصله دارید.

آدرس هتل ویستریا تهران: چهارراه قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی، پلاک ۱

همه‌چیز درباره هتل پارسیان آزادی تهران

هتل اسپیناس بلوار تهران

بلوار کشاورز می‌تواند یکی از جاذبه‌های تهران محسوب شود و در صورت تمایل به اقامت در قلب شهر، کافی‌ست یکی از اتاق‌های هتل اسپیناس بلوار را رزرو کنید. البته که در هتل امکانات ورزشی و رفاهی باکیفیتی مانند سالن بدنسازی، سونا، ماساژ، استخر و کافی‌نت قرار دارد و حوصله‌تان سر نمی‌رود. از اتاق‌های استاندارد، سوئیت جونیور، سوئیت رویال خانوادگی، سوئیت پرزیدنتال و اسپیناس با ظرفیت‌های یک تا چهار نفر در این هتل ۵ ستاره قابل رزرو است. در برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل اسپیناس بلوار تهران به بلوار زیبای شهر دید خواهید داشت.

هتل اسپیناس بلوار تهران هتل‌های 5 ستاره تهران

هتل اسپیناس بلوار تهران، سوئیت دو تخته لاکچری

آدرس هتل اسپیناس بلوار تهران: بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و خیابان نادری، پلاک ۱۲۶

هتل رکسان تهران

اگر به‌دنبال هتل نزدیک فرودگاه بین‌المللی امام خمینی هستید، هتل رکسان که از هتل‌های ۵ ستاره تهران است، پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. علاوه بر اقامت‌های شبانه و معمولی، امکان رزرو اتاق برای اقامت ساعتی را در این هتل هم دارید. از هتل تا مرکز شهر و بازار تهران حدود یک ساعت با خودرو فاصله دارید. اگر وقتش را داشتید برای گردش و تفریح در تهران انتخاب‎‌های خوبی هستند. هتل رکسان تهران امکانات و خدماتی از جمله رستوران، استخر و اسپا را دارد که خستگی بین راه را در زمان سفرتان، کاملا به در می‌کند.

هتل رکسان (نووتل سابق) تهران هتل‌های 5 ستاره تهران

هتل رکسان تهران، اتاق دو تخته دابل

آدرس هتل رکسان (نووتل سابق) تهران: کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران-قم، روبه‌روی ترمینال شماره یک فرودگاه امام

هتل آپارتمان تاج محل تهران

یکی از چیزهایی که با شنیدن نام یا دیدن این هتل پنج ستاره به ذهنتان خطور می‌کند، حال و هوای هندی آن است. اکثر واحدهای هتل آپارتمان تاج محل را آپارتمان و سوئیت تشکیل می‌دهد که در کمال سلیقه و نهایت زیبایی چیده و تزئین شده‌اند. اگر هوس غذای هندی در تهران را کردید، رستوران هندی هتل تاج محل بهترین مکانی‌ست که به آن می‌توانید بروید. البته غذاهای گیلکی هم در رستوران دیگر هتل سرو می‌شود. علاوه بر تمیزی و نظافت، پرسنل حرفه‌ای و کاربلد و امکانات و خدمات متناسب با قیمت هتل آپارتمان تاج محل، موقعیت مکانی هم به مزایای آن افزوده.

معرفی هتل‌های خیابان ولیعصر تهران
هتل آپارتمان تاج محل تهران هتل‌های 5 ستاره تهران

هتل آپارتمان تاج محل تهران، فضای داخلی آپارتمان‌ها ۱۳

آدرس هتل آپارتمان تاج محل تهران: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک ۲۹

هر یک از این هتل‌ هایی را که قبل‌تر معرفی شد را می‌توانید با بهترین قیمت ا اسنپ تریپ رزرو کنید. همچنین اگربا اتوبوس سفر می‌کنید، می‌توانید بلیط اتوبوس خود را با خیال راحت بخرید و یک سفر به یاد ماندنی به تهران داشته باشید.

لیست هتل‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

۱ نظر

  • پاسخ فهیمه ۴ بهمن ۱۴۰۰ از ۱۰:۱۰

    به به چه هتل های جذابی… مرسی از معرفی

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد