معروف‌ترین جاهای دیدنی تبریز با آدرس و عکس

تاریخ انتشار : 28 فروردین 1396
جاهای دیدنی تبریز با آدرس و عکس

وقتی اسم تبریز را می‌شنوید یاد چی می‌افتید؟ سرما؟مشروطه؟ باقلوا؟ یا شهری که طبیعت بکری مثل جنگل‌های ارسباران را در خود جای داده است؟ تبریز، سومین شهر بزرگ ایران است و جدا از بناهای تاریخی و موزه‌ها، طبیعت سرسبزی هم به‌خصوص در بهار و تابستان دارد. یعنی فصل‌هایی که دیگر از سرما چندان خبری نیست. در سفر به تبریز، مخصوصا اگر سفری کوتاه بود، باید کجاها را ببینیم. ما در اینجا جاهای دیدنی تبریز را با آدرس و عکس نوشته‌ایم. این جاها شامل جاذبه‌های گردشگری‌ای هستند که دیدن‌شان در اولویت است. با اسنپ تریپ، سرویس رزرو هتل همراه باشید.

ادامه مطلب

دسته:جاذبه

شروع همکاری اسنپ تریپ و رجا

تاریخ انتشار : 27 فروردین 1396
همکاری رجا و اسنپ تریپ

این‌روزها گردشگران ترجیح می‌دهند بسته کامل سفرشان را از یک‌جا تهیه کنند. در همین راستا سامانه رزرو آنلاین هتل اسنپ تریپ همکاری‌اش را با شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا آغاز کرده است. با شروع این همکاری برای اولین بار در ایران امکان رزرو همزمان هتل و بلیت قطار از سایت رجا فراهم شده است. ادامه مطلب

دسته:اخبارقطار

زیباترین روستاهای ایران در بهار و تابستان

تاریخ انتشار : 27 فروردین 1396
زیباترین روستاهای ایران در بهار و تابستان

روستاهای ایران که بسیاری از آنها ناشناخته مانده‌اند، یکی از زیباترین مناطق برای گردش و تفریح هستند. اما در این مورد هم عده‌ای معتقدند اگر روستاها قرار است به دست مردم تبدیل به منظره‌ای نازیبا شود و با دیدن‌شان وسوسه ویلاسازی به جان عده‌ای بیافتدو از بکری دربیایند، بهتر است ناشناخته بمانند. ما در اینجا زیباترین روستاهای ایران را معرفی کرده‌ایم، روستاهایی که به‌ویژه در بهار و تابستان سرسبزند، باشد که آنها را همانطور که هست زیبا و بکر نگه داریم.

ادامه مطلب

دسته:ایرانگردی

بهترین ساندویچ و پیتزا را در تهران کجا بخوریم؟

تاریخ انتشار : 26 فروردین 1396
بهترین ساندویچ و پیتزا در تهران

فست‌فود یعنی غذای حاضری و در تهران فست‌فودی‌ها زیادی وجود دارد، جاهایی که هر روز به تعدادشان اضافه می‌شود و دیگر تقریبا خیابانی نیست که یک ساندویچی و پیتزایی در آن نباشد. اما در بین اینهمه ساندویچی و پیتزایی کدام از بقیه بهتر است و می‌توان راضی از آن بیرون آمد؟ در این پست می‌گوییم بهترین ساندویچ و پیتزا تهران را کجا می‌توانیم بخوریم. با اسنپ تریپ همراه باشید.

ادامه مطلب

دسته:رستوران

اضطراب قبل از سفر و راه‌های مقابله با آن

تاریخ انتشار : 26 فروردین 1396
travel anxiety

اضطراب قبل از سفر احساسی است که بسیاری از ما دست‌کم یک بار پیش از سفر تجربه‌اش کرده‌ایم و گاهی حتی ذوق و شوق سفر هم این احساس را از ما جدا نمی‌کند. بعضی از افراد انقدر استرسشان زیاد است که سفرشان را کنسل می‌کنند. در اینجا نگاهی داریم به اضطراب قبل از سفر و راه‌های مقابله با آن.

ادامه مطلب

دسته:مهارتهای سفر

۵ پیشنهاد برای خوردن بهترین صبحانه در تهران

تاریخ انتشار : 21 فروردین 1396
بهترین صبحانه در تهران

صبحانه یکی از محبوب‌ترین وعده‌های غذایی است و همین نکته باعث شده رستوران‌ها و کافه‌های زیادی صبحانه را در منوی خود بگنجانند. می‌خواهید بدانید در کدام رستوران‌ها و کافه‌ها می‎شود املت خوبی بر بدن زد یا کجا می‌شود صبحانه‌ای مفصل خورد که از نیمرو گرفته تا سوسیس و بیکن و عدسی و لوبیا شاملش باشد. ما را در این پست همراهی کنید تا سری به کافه‌ها و رستوران‌های تهران بزنیم و ببینیم که بهترین صبحانه در تهران را در کدام رستوران‌ها و کافه‌ها می‌شود خورد. با اسنپ‌تریپ، سرویس رزرو هتل همراه باشید.

ادامه مطلب

دسته:کافه

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد