هتل‌های ارزان کیش کدامند؟

تاریخ انتشار : 1 خرداد 1396
آفتاب شرق

هتل‌های ارزان کیش از هتل‌های پرطرفدار این جزیره هستند. چراکه خیلی‌ها ترجیح می‌دهند در سفرشان به کیش به جای اینکه در هتل کیش گران‌قیمت اقامت کنند، هتل‌های ارزان‌ را رزرو کرده و در عوض برای خرید و تفریح هزینه بیشتر کنند. البته باید توجه داشته باشید که قیمت هتل‌ها در ایام مختلف متغیر است و در تعطیلات بالاتر می‌رود. 

ادامه مطلب

دسته:هتل

بهترین رستوران‌های سنتی یزد

تاریخ انتشار : 1 خرداد 1396
بهترین رستوران‌های سنتی یزد

یزد، شهر خانه‌های خشتی و جایی که بافت سنتی خود را حفظ کرده، رستوران‌های سنتی زیادی را نیز در خود جای داده. جایی که می‌توان در حیاط گلکاری شده و مصفایش که حوضی نیز در وسط دارد نشست و غذا خورد. جایی پر از آرامش. اما همه رستوران‌های یزد نیز با اینکه معماری و تزئینات زیبایی دارند ولی کیفیت غذایشان چندان تعریفی ندارد. ما در اینجا بر اساس نظر مسافران این شهر تاریخی، بهترین رستوران‌های سنتی یزد را نوشته‌ایم.

ادامه مطلب

دسته:رستوران

لیست هتل‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

تاریخ انتشار : 1 خرداد 1396
لیست هتل‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

هرساله نمایشگاه بین المللی تهران شاهد برگزاری نمایشگاه‌های زیادی است. برگزاری این نمایشگاه‌ها، باعث سیل مسافران زیادی از شهرهای دیگر به تهران می‌شود. از آنجا هم که تهران شهر شلوغ و پرترافیکی است، این عده به دنبال اقامت در هتل تهران و نزدیک به نمایشگاه بین المللی هستند تا در کمترین زمان به آن برسند. بنابراین اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال اقامت در هتل نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران هستید، این پست را بخوانید.

ادامه مطلب

دسته:هتل

پرسه در زیباترین کافه‌های تهران

تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1396
پرسه در زیباترین کافه‌های تهران

کافه‌های تهران دیگر به همان کافه‌های قدیمی در شکل و شمایل معمول‌شان محدود نمی‌شود و این روزها خانه‌های قدیمی بسیاری خوشبختانه به جای خراب شدن کاربری کافه و رستوران پیدا کرده‌اند. کافه‌هایی که شما را به زمان‌های دور می‌برند و می‌توانی در پشت میزی در حیاط یا باغی باصفا بنشینی و وقت بگذرانی. تهران، کافه‌های بسیار زیادی دارد که به تعدادشان هر روز اضافه می‌شود، ولی ما در این پست می‌خواهیم همراهمان بیایید تا باهم پرسه‌ای در زیباترین کافه‌های تهران بزنیم. کافه‌هایی که علاوه بر قشنگی، خوراکی‌های خوشمزه‌ای هم دارند.

ادامه مطلب

دسته:کافه

قیمت هتل آپارتمان‌های مشهد در چه حدودی است؟

تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1396
قیمت مهمانسراهای مشهد

قیمت مهمانسراهای مشهد هم مانند باقی مراکز اقامتی این شهر بیشتر بر اساس فاصله‌اش تا حرم مطهر امام رضا (ع) تعیین می‌شود. اقامتگاه‌ها و هتل‌های نزدیک به حرم معمولا قیمت بالا‌تری دارند. اما اقامتگاه‌هایی هم که تا حرم فاصله دارند بیشتر وقت‌ها برای مهمانانشان سرویس رفت و برگشت حرم در نظر می‌گیرند تا مسافران برای زیارت مشکلی نداشته باشند. البته قیمت هتل مشهد هم مانند شهرهای دیگر، در روزهای پرمسافر بیشتر می‌شود. در اینجا اقامتگاه و هتل آپارتمان‌های مشهد را با قیمت‌های مناسب معرفی می‌کنیم. تا بتوانید بر حسب نیازتان اقامتگاهی را انتخاب کنید. با اسنپ تریپ همراه باشید.

ادامه مطلب

دسته:هتل

معرفی چند هتل قیمت مناسب در مشهد

تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1396
هتل صبا مشهد

هتل قیمت مناسب در مشهد، اقامتگاهی است که بسیاری از مسافران این شهر به دنبالش هستند. اغلب مسافران که برای زیارت سفر می‌کنند بیشتر از اینکه درباره هتل مشهد وسواس به خرج بدهند برایشان جایی مهم است که بتوانند در آن اقامت کنند و روزها برای زیارت به حرم مطهر امام رضا (ع) بروند. در اینجا چند هتل با امکانات خوب و قیمت مناسب در مشهد را معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب

دسته:هتل

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد