۷ تفریح جذاب دبی که از آن‌ها نمی‌توان گذشت

تاریخ انتشار : 22 شهریور 1400 - تاریخ بروز رسانی : ۲۴ تیر ۱۴۰۲
۷ تفریح جذاب دبی که از آن‌ها نمی‌توان گذشت

در دبی تفریحاتی وجود دارند که اگر بدون امتحان کردنشان از این شهر خارج شوید، سفرتان باطل است! برای همین این لیست مهیج را برایتان نوشته‌ایم تا چیزی در سفر دبی از قلم نیافتد. در این مطلب هم از تفریحاتی که آدرنالین خونتان را به بیشترین حدش می‌رساند گفته‌ایم، هم از مکان‌هایی که برای اعضای کوچک خانواده بهشت محسوب می‌شود.

۱) سافاری

سافاری در بیابان، یکی از بهترین راه‌هایی‌ست که فرهنگ اماراتی را می‌توان از نزدیک دید و تجربه کرد. مراکزی هم که تورهای یک یا چند روزه سافاری را دارند، زیاد و متنوع هستند. از راندن خودرو روی تپه‌های ماسه گرفته تا کمپینگ زیر آسمان نورانی و پرستاره دبی. حتی می‌توانید نزدیک غروب سوار بالن شوید و آرامش را با چشم‌انداز شهر و ترکیب شده با نور زرد و نارنجی آفتاب، احساس کنید.

۲) لگولند

اگر سفری خانوادگی به دبی دارید، لگو لند یکی از جاهاییست که بچه‌ها عاشقش می‌شوند. برای بسیاری از ما، لگوها با خاطره کودکی‌مان گره خورده و غرق شدن در دریای لگو لذت‌بخش است. تعداد سواری‌هایی که در لگولند می‌توانید بروید زیادند. در بخشی از این مکان، به اسم MINILAND یا شهر کوچک، مکان‌های معروف دبی به شکل کوچک و ساخته شده با لگو قرار دارند. بخش پارک آبی لگولند هم برای کودکان ۲ تا ۱۲ ساله، روزی مهیج و فراموش‌نشدنی را می‌سازد.

۳) دهکده جهانی دبی

یکی از مراکز تفریحی که نمی‌توانید بدون دیدنش از دبی خارج شوید، دهکده جهانی‌ست. از شهربازی و رستوران‌های متنوع و غذاهای رنگارنگ گرفته، تا غرفه‌های مختلفی که هرکدام نماینده یک کشور و ملت هستند. برای خواندن درباره دهکده جهانی دبی، سراغ این بلاگ بروید.

۴) اسکای دایوینگ

در صورتی که از ارتفاع ۱۳ هزار پا نمی‌ترسید، اسکای داوینگ قطعا یکی از تفریحاتی‌ست که در سفر دبی باید امتحان کنید. اگر بار اولتان باشد، با یک مربی ماهر می‌پرید که تجربه خوبی هم در خاطر جمع نگه داشتن افراد تازه‌کار دارند. گاهی ممکن است بخاطر شرایط جوی، صف انتظار کمی طولانی باشد اما این انتظار به دیدن دبی از آن ارتفاع، تجربه پرواز، و بالا رفتن آدرنالین تا بیشترین حد، قطعا می‌ارزد.

آکواریوم دبی؛ تماشای اقیانوس در قابی کوچک!

۵) پارک آبی

یکی از مراکز تفریحی دبی که باید به آن بروید، پارک آبی آتلانتیس یا Aquaventure Waterpark است. اینجا بزرگ‌ترین پارک آبی دنیا محسوب می‌شود و تعداد و تنوع بالایی از وسایل تفریحی و آبی را برای همه سنین خانواده دارد. حتما یک روز کامل سفرتان را برای پارک آبی کنار بگذارید تا همه‌جایش را به خوبی بگردید.

بهترین پارک‌های آبی دبی

۶) اسکی

درست است؛ اسکی در میان شهر بیابانی و خشک دبی. اگر به‌دنبال کمی هوای خنک و آب و هوای متفاوت هستید، اینجا را در لیست تفریحات دبی قرار دهید. منطقه اسکی سرپوشیده، که در یکی از مراکز خرید دبی قرار گرفته و علاوه بر اسکی، بازی‌های متنوعی دارد. از تیوب‌سواری و سر خوردن روی شیب برفی و دیدن پنگوئن‌ها از نزدیک!

۷) فراری پارک

یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌ها دنیا، فراری پارک (Ferrari World Abu Dhabi) است که به چندین بخش متنوع تقسیم می‌شود. هم قسمتی برای بازی کودکان در نظر گرفته شده، و در قسمت دیگری می‌توانید طعم مسابقات فرمول۱ را بچشید. اگر وقت و علاقه داشتید، حتما به سراغ کشف بخش ایتالیایی این پارک جذاب هم بروید.

اگر شما این تفریحات دبی را تجربه کرده‌اید، و یا پیشنهادی برای افرادی که بلیط هواپیما تهران به دبی خریده‌اند دارید، نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

دسته:جاذبهجهانگردی

مطالب مرتبط :

شهربازی های مشهد

معرفی بهترین شهربازی های مشهد، همراه با امکانات و آدرس

16 بهمن 1402
همه چیز درباره جاهای دیدنی سمنان

همه چیز درباره جاهای دیدنی سمنان

1 آذر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد