• Group

    تهران

    فرودگاه بین‌المللی مهرآباد
    THR

    جزیره کیش

    فرودگاه بین‌المللی کیش
    KIH

    مشهد

    فرودگاه بین‌المللی مشهد (فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد)
    MHD

    شیراز

    فرودگاه بین‌المللی شیراز (فرودگاه شهید دستغیب)
    SYZ

    اصفهان

    فرودگاه اصفهان (فرودگاه بین المللی شهید بهشتی)
    IFN
  • تهران

    فرودگاه بین‌المللی مهرآباد
    THR

    جزیره کیش

    فرودگاه بین‌المللی کیش
    KIH

    مشهد

    فرودگاه بین‌المللی مشهد (فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد)
    MHD

    شیراز

    فرودگاه بین‌المللی شیراز (فرودگاه شهید دستغیب)
    SYZ

    اصفهان

    فرودگاه اصفهان (فرودگاه بین المللی شهید بهشتی)
    IFN
  • 1 مسافر

خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما از اسنپ‌تریپ

اگر بارها خرید بلیط هواپیما ارزان را جست‌وجو کرده‌اید و به نتیجه نرسیدید، اجازه دهید ما در اسنپ‌تریپ کمکتان کنیم تا ارزانترین نرخ بلیط هواپیما را پیدا کنید و از میان صدها نتیجه جست‌وجوی بلیط پروازهای داخلی بتوانید بلیط مقصد مورد نظرتان را با ارزانترین قیمت بخرید. با هر قصدی که سفر می‌کنید، هر مقصدی که دارید، اگر به دنبال خرید ارزانترین بلیط هواپیما باشید کافیست چند نکته را بدانید و کمی درباره قیمت‌های بلیط هواپیما و انواع بلیط هواپیما و بهترین زمان سفر با هواپیما اطلاعات داشته باشید. ما در اسنپ‌تریپ با تنوع پروازها و ایرلاین‌های ارائه دهنده بلیط هواپیما، تلاش می‌کنیم تا بلیط پروازتان را با ارزانترین قیمت بخرید.

جست‌وجو برای ارزان‌ترین بلیط هواپیما

احتمالا در هر زمانی که قصد سفر داشته‌اید برای تهیه بلیط با نرخ ارزان، عبارت ارزانترین بلیط هواپیما را جست‌وجو کرده‌اید و پس از سردرگمی در میان نتایج، مجبور به خرید شده‌اید. برای بهترین جست‌وجو به دنبال بلیط هواپیما ارزان این 2 نکته را رعایت کنید تا بهترین نتایج را ببینید.

انتخاب نوع بلیط هوشمندانه برای خرید بلیط هواپیما ارزان

همانطور که می‌دانید دو نوع بلیط هواپیما وجود دارد. بلیط چارتر و بلیط سیستمی. اگر قصد خرید بلیط هواپیما ارزان دارید با انتخاب هوشمندانه نوع بلیطتان می‌توانید یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید. کافیست کمی اطلاعات درباره این دو نوع بلیط داشته باشید. برای مثال هنگامی که با کودکتان سفر می‌کنید احتمالا خرید بلیط سیستمی برای اعضای خانواده ارزانتر خواهد بود. یا زمانی که خیلی به تاریخ سفرتان نزدیک هستید، خرید بلیط چارتری بهترین گزینه است چون در این زمان چارتر کننده صندلی‌های خالی‌ای دارد که باید به کمترین نرخ ممکن آن‌ها را بفروشد. پیش از خرید، حتما همه نکات خرید بلیط چارتری هواپیما را بخوانید تا بتوانید ارزانترین بلیط هواپیما چارتری را انتخاب کنید.

انتخاب بهترین زمان سفر برای خرید بلیط هواپیما ارزان

اینکه چه زمانی را برای سفر انتخاب کرده باشید، رابطه مستقیم با ارزان بودن بلیط پروازتان دارد. به یاد داشته باشید که با کاهش تقاضا برای خرید بلیط هواپیما، پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان هم خیلی راحت‌تر خواهد شد. اگر به شهرهای توریستی سفر می‌کنید، روزهای خلوت و کم مسافر شهر مقصدتان را انتخاب کنید. اگر به کلانشهرها سفر می‌کنید، روزهای غیرکاری و زمان‌هایی که نمایشگاه یا جشنواره‌ای در شهر مقصدتان برگزار نمی‌شود را انتخاب کنید. به طور کلی اگر در انتخاب تاریخ سفر انعطاف داشته باشید می‌توانید با استفاده از تقویم قیمتگذاری در صفحه جست‌وجوی پروازهای اسنپ‌تریپ، روزی که بلیط مقصدتان کمترین قیمت را دارد انتخاب کنید.

هر لحظه آماده سفر باشید و ارزان‌ترین بلیط هواپیما را بخرید

اگر همیشه چمدانتان آماده است و هر زمانی را برای سفر رفتن مناسب می‌دانید، بلیط‌های زیرقیمت لحظه آخری مناسب شماست. اگر زمان خیلی کمی تا پرواز هواپیمای چارتری باقی مانده باشد، قیمت بلیط‌های چارتری افزایش چشمگیری خواهد داشت و می‌توانید در لحظات آخر باقی مانده تا پرواز بلیط هواپیما را با کمترین نرخ خریداری کنید.

نکاتی برای پیدا کردن ارزان‌ترین بلیط هواپیما در اسنپ‌تریپ

تقویم قیمتی : پس از ثبت مبدا و مقصد و تاریخ سفرتان، با زدن دکمه جست‌وجو در صفحه نمایش نتایج، یک تقویم قیمتی مشاهده می‌کنید که قیمت تمام روزهای قبل و بعد از تاریخ انتخابی شما را نشان می‌دهد. می‌توانید تاریخی را که بلیط هواپیمای مقصدتان ارزانترین نرخ را دارد انتخاب کنید.

فیلتر بر اساس قیمت : در قسمت فیلترها می‌توانید بازه قیمتی را متناسب با بودجه‌تان مشخص کنید تا اگر ارزانترین بلیط‌ها را می‌خواهید فقط بلیط‌های ارزان به شما نمایش داده شود.

نوع پرواز : در قسمت فیلترها می‌توانید نوع پروازتان را بر اساس سیستمی و چارتری انتخاب کنید تا همانطور که بالاتر گفته شد، نوع بلیط را هوشمندانه انتخاب کرده باشید و بلیطی را که برای سفر شما ارزان خواهد بود بخرید.

زمان پرواز : در قسمت فیلترها با انتخاب زمان پرواز می‌توانید ساعت‌های کم مسافر را انتخاب کنید تا بلیط هواپیما ارزانتری بخرید

ایرلاین : در قسمت فیلترها می‌توانید نام تمام ایرلاین‌های ارائه دهنده بلیط هواپیمای مقصدتان را ببینید. برخی ایرلاین‌ها بلیط هواپیمای ارزانتری دارند. با شناخت ایرلاین‌های ارزان می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

کمپین‌ها : برای مشاهده تخفیف‌های اسنپ‌تریپ به کمپین‌های موجود در قسمت فیلترها توجه کنید. با انتخاب تخفیف‌های موجود، فقط بلیط‌های تخفیف‌دار برای شما نمایش داده خواهد شد.

به طور کلی می‌توانید در صفحه خرید بلیط هواپیما برای هر مقصدی، با مرتب‌سازی نتایج بر اساس کمترین قیمت، بلیط‌های ارزانتر را در بالای صفحه ببنید.

سوالات متداول درباره خرید بلیط هواپیما ارزان​​​

خرید بلیط هواپیما ارزان بیشتر به زمان بستگی دارد. اگر زمان مناسب و کم مسافر را انتخاب کنید برای هر مسیر و مقصدی می‌توانید با رعایت نکاتی که در بالا گفته شد بهترین نرخ بلیط هواپیما را پیدا کنید.

در زمان‌هایی که مسافر برای مقصد مورد نظرتان زیاد است پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان کمی سخت‌تر است. اما ایرلاین‌ها و آژانس‌هایی هستند که همیشه بلیط چارتری میفروشند. بنابراین همیشه قبل از خرید یک جست‌وجوی هوشمندانه داشته باشید تا بتوانید حتی در روزهای شلوغ هم ارزانترین بلیط‌های هواپیما را بخرید.

اگر بلیط ارزانی که می‌خرید بلیط چارتر هواپیماست و شما با کودکتان سفر می‌کنید، امکان دارد خرید بلیط هواپیما سیستمی برایتان به صرفه‌تر باشد.

بسته به اینکه زمان پرواز هواپیما روز باشد یا شب، قیمت بلیط هم متغیر خواهد بود. معمولا بلیط‌های پرواز شب ارزانتر هستند. اما در این مورد قانون کلی وجود ندارد. لطفا هنگام خرید بلیط هواپیما ارزان از اسنپ‌تریپ، از فیلتر زمان سفر استفاده کنید.

خیر. اگر شما یک بلیط کلاس اکونومی ارزان یا چارتری خریده باشید امکانات و خدماتی که در پرواز دریافت می‌کنید تفاوتی با کسی که همان بلیط اکونومی را گرانتر خریده نخواهد داشت.

ثبت نام

  • حساب کاربری دارید؟
بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد

با ثبت‌نام در اسنپ تریپ و خرید از سایت یا اپلیکیشن امتیاز همراهی بگیرید، امتیازهایتان را به تخفیف تبدیل کنید و سفر ارزان‌تری داشته باشید.

باشگاه همراهان اسنپ تریپ