معرفی شرکت هواپیمایی قشم ایر

قشم ایر یکی از سازمان‌های هواپیمایی تازه تاسیس ایران است که در مدت کوتاه فعالیتش توانسته خدمات قابل توجه و با کیفیتی ارائه دهد و تبدیل به یکی از ایرلاین‌های شناخته شده ایران شود. البته این ایرلاین پیش از سال 1391 در دهه 70 فعالیت‌های پروازی انجام می‌داده. از سال 88 تحت سرمایه‌گذاری هلدینگ سورینت فعالیتش را حرفه‌ای‌تر و با کیفیت‌تر از قبل ادامه داده و در حال حاضر از سال 1393 به وزارت نفت ایران واگذار شده. امروزه سازمان هواپیمایی قشم ایر با اختصار QSM شناخته می‌شود. قشم ایر در بسیاری از شهرهای ایران دفتر و ایستگاه دارد. همینطور در استانبول، دبی، نجف، بروکسل، هامبورگ و اسپارتا هم می‌توانید از طریق دفاتر قشم ایر با این شرکت هواپیمایی در ارتباط باشید.

ناوگان هوایی هواپیمایی قشم ایر

هواپیمایی قشم ایر با ناوگانی شامل 21 فروند هواپیما و بیش از 3000 صندلی تا کنون به مقاصد داخلی و بین‌المللی زیادی پرواز داشته است. فوکر 100 ، ایرباس 300-600 ، آر جی، ایرباس 320، فوکر 50 بخشی از ناوگان هوایی قشم ایر را تشکیل می‌دهند.

خرید بلیط پروازهای داخلی قشم ایر از اسنپ‌تریپ

قشم ایر پروازهای منظمی در طول هفته برای 29 مقصد داخلی انجام می‌دهد. پرواز از کلانشهرها تا شهرهای کوچک با قشم ایر، پرواز از شمال ایران تا جنوب ایران با قشم ایر و خرید بلیط پرواز چارتری قشم ایر، بلیط پرواز سیستمی قشم ایر، بلیط پرواز لحظه آخری قشم ایر، همه گزینه‌های انتخابی هستند که با خرید بلیط قشم از اسنپ‌تریپ در اختیار دارید.

شما می‌توانید برای خرید بلیط ایرلاین قشم پس از جستجوی مبدا و مقصد و مشخص کردن تاریخ سفرتان، از طریق فیلترها، ایرلاین قشم ایر را انتخاب کنید و بلیطهای موجود این هواپیمایی را با بهترین قیمت از اسنپ‌تریپ بخرید.

پروازهای داخلی قشم ایر

هواپیمایی قشم ایر از مبدا تهران به مقاصد داخلی زیر پرواز دارد :

بندرماهشهر، بوشهر، تبریز، خوی، زابل، آبادان، اهواز، اصفهان، ارومیه، بندرعباس، بندرچابهار، رشت، بهرگان، عسلویه، لامرد، سهند، شیراز، قشم، کرمانشاه، کیش، گرگان، مشهد، یزد، زاهدان، سنندج، بیرجند، کرمان، جاسک، لار، سیری، لاوان

دیگر مسیرهای پروازهای داخلی قشم ایر از این قرار است :

پرواز با قشم ایر از مشهد به زابل، بندرماهشهر، شیراز، کیش، قشم، اصفهان، کرمانشاه، آبادان، اهواز، زاهدان، همدان، تهران

پرواز با قشم ایر از شیراز به بندرماهشهر، تبریز، تهران، مشهد، کیش، بهرگان، سیری، خارک، لاوان، لامرد

پرواز با قشم ایر از اصفهان به قشم، بندرماهشهر، کیش، مشهد، اهواز، تهران، سیری، خارک

پرواز با قشم ایر از اهواز به اصفهان، مشهد، تهران، تبریز، خارک، کرج

بلیط‌های هواپیمایی قشم ایر برای مسیرهای داخلی بسیار زیاده به فروش می‌رسند. با جستجو در کادر زیر می‌توانید بلیط هواپیما قشم ایر خود را برای هر مبدا و مقصدی با بهترین قیمت از اسنپ‌تریپ بخرید.

پر تردد ترین مسیرهای پروازی برای خرید بلیط هواپیمایی قشم

کلاس‌های پروازی هواپیمایی قشم ایر

ایرلاین قشم ایر در پروازهای داخلی و خارجی کلاس‌های پرواز متفاوتی دارند.

کلاس پرواز اکونومی: بسیاری از پروازهای داخلی قشم ایر، با صندلی‌های اکونومی و معمولی صورت می‌گیرد. در این قسمت پذیرایی توسط مهمانداران هواپیمایی قشم ایر از مسافران انجام می‌شود و از امکانات پروازهای اکونومی استاندار مانند دیگر ایرلاین‌ها برخوردار خواهید شد.

کلاس پرواز تجاری: خدمات و امکانات در کلاس پروازهای تجاری یا بیزینس بالاتر از اکونومی است. صندلی‌های راحتتر و جای پای بیشتری در این قسمت از هواپیما برای مسافران در نظر گرفته می‌شود. هواپیمایی قشم ایر کلاس تجاری را در پروازهای خارجی ارائه می‌دهد.

قوانین و شرایط کنسلی بلیط‌‌ ایرلاین قشم ایر

هواپیمایی قشم ایر هم طبق قوانین هواپیمایی درصد و مبلغی را به‌عنوان جریمه کنسلی از هزینه بلیط پرداخت شده دریافت می‌کند. درصد میزان جریمه کنسلی بلیط هواپیمایی قشم ایر بستگی به روزی که بلیط را کنسل می‌کنید دارد. هرچه نزدیکتر به تاریخ سفر بلیط را کنسل کنید، میزان جریمه هم بیشتر خواهد بود. در زمان خرید بلیط با انتخاب گزینه «اطلاعات بیشتر» در سایت اسنپ‌تریپ، جدول درصد جریمه کنسلی در هواپیمایی قشم ایر را می‌توانید مشاهده کنید.

خرید بلیط پرواز خارجی هواپیمایی قشم ایر

پرواز در مسیر تهران استانبول، یکی از مسیرهای پروازی شرکت هواپیمایی قشم به سمت مقاصد خارجی است. شما می‌توانید با دانلود اپلیکیشن اسنپ‌تریپ یا ورود به سوپراپلیکیشن اسنپ، در قسمت پرواز به بخش پرواز خارجی رفته و با استفاده از فیلتر ایرلاین، ایرلاین قشم ایر را انتخاب کنید و بلیط پروازهای شرکت هواپیمایی قشم به مقصد دلخواهتان را با بهترین قیمت و خیلی راحت خریداری کنید.

اپلیکیشن اسنپ‌تریپ را از لینک‌های زیر دانلود کنید.

سوالات متداول درباره هواپیمایی قشم ایر

ایرلاین قشم ایر به اروپا، آسیا و خاورمیانه پروازهای خارجی برگزار می‌کند. استانبول، دبی، بانکوک، ایروان، تفلیس، بغداد، بخارست، زاگرب، و نجف برخی از شهرهایی هستند که قشم ایر از شهرهای ایران پرواز خارجی به آنها دارد.

هر مسافر در پروازهای خارجی 30 کیلوگرم و در پروازهای داخلی 20 کیلوگرم بار مجاز و قابل تحویل به قسمت بار هواپیما دارد. همچنین یک چمدان یا ساک همراه با حداکثر 5 کیلوگرم وزن را می‌توانید در داخل کابین هواپیمایی قشم ایر همراه داشته باشید.

در صورتی که در طول پرواز با ایرلاین قشم ایر به اکسیژن، مراقبت در طول سفر، صندلی چرخدار یا پلکان برای سوار و پیاده شدن از هواپیما نیاز داشته باشید، کافیست 48 ساعت پیش از پرواز آن را به ایرلاین اطلاع دهید.

برای پروازهای داخلی قشم ایر لازم است 1 ساعت پیش از پرواز در فرودگاه مهرآباد حاضر باشید. پروازهای خارجی هواپیمایی قشم ایر هم از فرودگاه امام خمینی صورت می‌گیرد و بهتر است 3 تا 4 ساعت قبل از پرواز به فرودگاه بروید.

نرخ بلیط قشم ایر برای کودکان زیر 2 سال 10%، برای کودکان 2 تا 12 ساله در پروازهای داخلی 50% و در پروازهای خارجی 75% بهای بلیط سفر محاسبه می‌شود.

ثبت نام

  • حساب کاربری دارید؟
بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد

با ثبت‌نام در اسنپ تریپ و خرید از سایت یا اپلیکیشن امتیاز همراهی بگیرید، امتیازهایتان را به تخفیف تبدیل کنید و سفر ارزان‌تری داشته باشید.

باشگاه همراهان اسنپ تریپ