درباره‌ی بهداشتی‌ترین هتل‌های اسنپ‌تریپ از دید شما

در شرایطی که چندین ماه از آغاز شیوع ویروس کرونا در جهان گذشته تصمیم گرفتیم به دنبال راه‌های بهتری برای سالم زندگی کردن در کنار این بیماری باشیم. در این مدت خیلی از مردم مسئولانه سفرهای غیرضروری خود را کاهش دادند اما برخی سفرها ضروری و اجتناب‌ناپذیر بود. ما هم برای برداشتن قدمی در این راه، به دنبال هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی بودیم که “امتحانشون رو تو تمیزی پس داده باشن”، تا با ارائه‌ی لیست تمیزترین اقامتگاه‌ها راهنمایی باشیم برای یک انتخاب امن و سفر سلامت.

تعدادی از مهمانان اسنپ‌تریپ، پس از سفر با دقت و جزئیات به بررسی نظافت هتل که حالا مهم‌ترین اصل کیفیت شناخته می‌شود پرداخته و نظرشان را ثبت کرده بودند. هیچ معیاری دقیق‌تر از این نبود که هتل‌ها توسط خود شما امتحان شده باشند و در نظافت مورد تایید مهمانان اسنپ‌تریپ باشند.

از میان نظرات مهمانان اسنپ‌تریپ هتل‌هایی که بالاترین امتیاز را در کیفیت نظافت گرفته بودند انتخاب شدند تا این صفحه و این هتل‌ها راهنمایی باشد برای سفر امن و سلامت سایر مهمانان.

ثبت نام

  • حساب کاربری دارید؟
بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد

با ثبت‌نام در اسنپ تریپ و خرید از سایت یا اپلیکیشن امتیاز همراهی بگیرید، امتیازهایتان را به تخفیف تبدیل کنید و سفر ارزان‌تری داشته باشید.

باشگاه همراهان اسنپ تریپ