بهترین هتل‌های دبی

تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1400 - تاریخ بروز رسانی : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
بهترین هتل‌های دبی

در دبی، این شهر پر از تجمل و ساختمان‌های بلند سر به فلک کشیده، هزاران اتاق و صدها هتل وجود دارد. اما کدام یک از این هتل‌ها باب سلیقه و میل ما برای اقامت در دبی است؟ در این مطلب می‌خواهیم برخی از بهترین هتل‌های دبی را معرفی کنیم که هم بسیاری از سلیقه‌ها و بودجه‌ها و سنین را پوشش می‌دهد، و هم از اقامتگاه سنتی و بوتیک هتل و هتل‌های مدرن و شیک را دارد تا زحمت کمتری برای انتخاب هتل و اقامتگاه دبی داشته باشید.

هتل آتلانتیس دبی – Atlantis, The Palm

هتل آتلانتیس یکی از بهترین و معروف‌ترین هتل‌های دبی است که به خوبی از مسافران و مهمانان بین‌المللی پذیرایی می‌کند. اگر از لابی بزرگ و لوکس هتل بگذریم که در بدو ورود شما را محو و محصور خودش می‌کند، این هتل ۵ ستاره برای یک اقامت رویایی در دبی همه چیز تمام است. از پارک آبی و آکواریوم و استخر گرفته، تا مرکز خرید لوکس و رستوران‌هایی متنوع در این هتل قرار دارند. هتل آتلانتیس برای اقامت در سفر خانوادگی به دبی گزینه ایده‌آلی‌ست که کودکان را هم سرگرم و خوشحال نگه می‌دارد و هم اقامتی ماندگار و فراموش‌نشدنی از دبی برایتان به یادگار می‌گذارد.

هتل ایکس وی ای – XVA Art Hotel

اگر می‌خواهید از برج‌های بلند و بالا دور باشید، این بوتیک هتل تجربه اقامت در محله تاریخی و قدیمی فهیدی و به سبک خانه‌های قدیمی دبی را به گردشگران می‌دهد. این هتل که قبلا خانه مسکونی بوده، اکنون ۱۳ اتاق دارد که هر کدام با جزئیات مخصوص به خودشان تزئین شده‌اند. کافه و رستوران، اینترنت و روم سرویس، از امکانات این هتل هستند و در فضایی دنج از هوای آزاد و سکوت می‌توانید لذت ببرید. هتل ایکس‌ وی ‌ای می‌تواند احساس در خانه بودن را، کیلومترها دورتر از خانه‌تان به شما بدهد.

هتل فرمونت پالم دبی – Hotel Fairmont The Palm

هتل فرمونت پالم هتلی ۵ ستاره در نخل جمیرا، یکی از جزیره‌های نخلی دبی، یکی از بهترین خدمات اقامتی در دبی را به گردشگران و مسافران ارائه می‌کند. هتل امکانات لوکسی را در تمامی ۳۱۹ اتاق و سوئیت خودش دارد و با چشم‌انداز مرکز شهر و منظره زیبا از غروب خلیج فارس، تجربه‌ای فراموش نشدنی از اقامت در دبی را در حافظه‌تان ثبت می‌کند. اسپا و امکانات ورزشی آبی، و چندین رستوران با منوهای متنوع در اختیار و دسترس شما هستند. مزیتی که هتل فرمونت پالم دارد، قرار گرفتن در بدنه نخل است که راحتتر می‌توانید به دیگر مناطق دبی رفت و آمد داشته باشید.

هتل کنراد دبی – Conrad Dubai Hotel

هتل کنراد، از مجموعه هتل‌های هیلتون، یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره دبی است که در مرکز این شهر و منطقه دیره خودنمایی می‌کند. تمامی امکانات برای یک اقامت آرام و بی‌دردسر، از جمله اسپا، با بهترین خدمات در این هتل گرد هم آمده است. هتل در کنار مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد و اگر برای کار و تجارت راهی دبی هستید، هتل کنراد گزینه خوبی برای اقامت به‌نظر می‌رسد.

هتل باب الشمس دبی – Bab Al Shams Desert Resort & Spa

هتل باب الشمس، اقامتی برای فرار از شلوغی و هیاهوی شهر را با سبک و سیاق بیابان و صحرا به وجود آورده تا در بین دیگر هتل‌های ۵ ستاره دبی منحصر به فرد باشد. چیدمان اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل به روش عربی و تا حدودی سنتی انجام شده و حس خوب و آرامش را در طول اقامتتان به شما می‌دهند. هتل باب الشمس در حدود ۶۰ کیلومتری از مرکز شهر دبی قرار گرفته است و امکانات استخر و اسپا هم برای مهمانان وجود دارد. با انجام تفریحاتی مانند سافاری و شترسواری در بیابان، اوقاتی خوش و اقامتی متفاوت را می‌توانید با خانواده در این هتل بگذرانید.

هتل تاج دبی – Taj Dubai

هتل تاج از هتل‌های زنجیره‌ای تاج در مرکز شهر دبی، با فضا و دکوراسیونی متفاوت به سبک هندی است که با اقامت در آن تنها چند دقیقه تا برج خلیفه و دبی مال فاصله خواهید داشت. فرقی نمی‌کند با خانواده برای تفریح و گردش به دبی سفر می‌کنید یا می‌خواهید اقامت راحت و مقرون به صرفه‌ای را در مرکز شهر و نزدیک به جاهای مهم بگذرانید، هتل ۵ ستاره تاج، با چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر، پذیرای همه افراد است. از رستوران و صبحانه هتل تعریف زیاد به گوش می‌رسد و خدمات لوکس و استخر هم در اختیارتان است.

هتل سنترو برشا دبی – Centro Barsha

اگر به دنبال هتلی اقتصادی با موقعیت مکانی خوب و مناسب در دبی هستید، هتل سنترو برشا می‌تواند انتخاب شما باشد. اتاق‌های راحت و آرام، دسترسی به نقاط مختلف دبی، و کارکنان مهمان‌نواز و خوش‌رو تنها برخی از مزایای این هتل ۳ ستاره هستند که شما را از اقامت در این هتل پشیمان نخواهد کرد. از استخری که در پشت بام هتل سنترو برشا قرار گرفته می‌توانید استفاده و خستگی یک روز شلوغ را از تن به در کنید.

هتل آدرس مونتگومری دبی – Address Montgomerie

هتل آدرس مونتگومری برای عاشقان گلف، گزینه‌ای تمام و کمال برای اقامت در دبی است. این هتل ۵ ستاره تنها ۲۱ اتاق دارد و هیچوقت شلوغ نمی‌شود. اتاق‌های هتل ساده اما شیک و زیبا چیده شده‌اند و ساعت‌های زیادی را می‌توانید در کنار استخر و یا به بازی گلف بگذرانید. در هتل ۵ ستاره آدرس مونتگومری یک رستوران با منوی بین‌المللی و دیگری با منوی مدیترانه‌ای از مهمانان پذیرایی می‌کند.

هتل برج العرب دبی – Burj Al Arab Jumeirah

هتل برج العرب یکی از گران‌ترین هتل‌ها هم در دبی و هم در دنیا شناخته می‌شود. این هتل ۵ ستاره، با ۲۰۲ اتاق و سوئیت در بنایی به شکل بادبان کشتی در جزیره‌ای مصنوعی، بخاطر خدمات و امکانات فراتر از انتظار و لوکس، لقب یکی از معدود هتل‌های ۷ ستاره در دنیا را یدک می‌کشد. در هتل برج العرب ۵ استخر قرار دارد و رستوران‌های هتل با بهترین غذاها و خدمات پذیرای توریست‌هایی از سراسر دنیا هستند. محلی برای فرود هلیکوپتر در بام هتل، ساحل اختصاصی، و برنامه‌هایی برای سرگرمی کودکان از امکانات انگشت‌شمار هتل برج العرب هستند.

هتل ویدا داون تاون دبی – Vida Downtown

هتل ویدا در شهری مثل دبی که از هتل‌های شلوغ و بزرگ لبریز است، احساس یک بوتیک هتل در شهری کوچک را به شما می‌دهد. اگر تنها یا زوج به دبی سفر می‌کنید و به دنبالی هتلی اقتصادی و دنج در قلب این شهر هستید، این هتل ۴ ستاره مناسب شماست. در رستوران‌های هتل ویدا داون تاون، غذاهای مدیترانه‌ای، فرانسوی و بین‌المللی را می‌توانید سفارش دهید و از استخر روباز و سالن بدنسازی حاضر در هتل بهره کامل را ببرید.

دسته:جهانگردیهتل

مطالب مرتبط :

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

زیباترین جزایر ترکیه برای یک اقامت به یاد ماندنی!

10 آبان 1402
سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

سفر به عجایب هفتگانه جهان و شگفتی‌های آن!

16 مهر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد