لاکی‌تریپ؛ سفری که جایزه داره

تاریخ انتشار : 27 مهر 1400 - تاریخ بروز رسانی : ۲۵ آبان ۱۴۰۰
لاکی‌تریپ؛ سفری که جایزه داره

چند روزی از مسابقه لاکی‌تریپ گذشته و ممکن است شما تا این لحظه از آن خوش شانس‌هایی بودید که دست پر و برنده از یک سفر هیجان انگیز بازگشته. و یا هنوز شانس خود را امتحان نکرده است.

اما قصه هنوز تموم نشده. اگر تا این لحظه یک لاکی‌تریپی نبودید؛ می‌توانید همین الان دست به کار شده و شانس خود را محک بزنید. «لاکی‌تریپ» یک مسابقه مشترک بین اسنپ‌تریپ و اسنپ است. همچنان ادامه دارد و کلی از جایزه‌های با ارزش آن هنوز در بین مسیرهای پاییزی این بازی پیدا نشده. و شاید که شما برنده نهایی آن‌ها باشید.

چطور بازی کنیم؟

با ورود به صفحه لاکی‌تریپ و ثبت کردن شماره خود می‌توانید وارد ماجرا شوید. حالا وقت آن است که مسیر سفر مورد علاقه‌تان را انتخاب و با زدن دکمه شروع بازی شانس خود را برای بار اول امتحان کنید! حالا در یک مسیر پاییزی و با وسیله نقلیه مورد علاقه خود بین جوایز بازی در حرکت هستید. و می‌توانید با تکیه بر اقبال و شانس با توقفی در کنار جعبه مورد نظرتان آن را باز کنید و صاحب جایزه شوید.

از آیفون ۱۳ تا یک سفر رویایی رایگان!

جوایز لاکی‌تریپ از آیفون ۱۳ تا یک سفر انتخابی و رایگان به هر جای ایرانه و در این بین حتی می‌شه از گوشی سامسونگ، پاوربانک، اپل واچ و … هم اسم برد. جوایز در بین مسیرهای بازی پخش شده‌اند و این بسته به شانس شما دارد که این جعبه سر راهتان باشد یا نه. اما حتی اگر با یکبار بازی یکی از این جایزه‌های منتخب را هم نبرده‌اید هیچ ناراحت نباشید؛ چرا که لاکی‌تریپ دست‌خالی با کسی خداحافظی نمی‌کند. بدون شک برنده کد تخفیف‌ خدمات سفر و یا خرید از اسنپ‌فود خواهید بود.

دوستی و سفر شانستان را بیشتر می‌کند!

شانس اول بازی برای هرکس رایگان و در دسترس است اما بعد از آن باید یکی از دو راه به دست آوردن شانس مجدد بازی را انتخاب کنید. یا دوستانتان را با لینک دریافتی از آخر بازی دعوت می‌کنید و یا با یک خرید موفق از خدمات سفر اسنپ‌تریپ؛ شانس تازه‌ای در«لاکی‌تریپ» به دست آورید.

همیشه راهی برای برنده‌شدن هست!

داستان ما حتی تا پس از پایان این مسابقه هم ادامه دارد و در نهایت بین تمامی کسانی که در لاکی‌تریپ شرکت کردن؛ قرعه کشی نهایی برای سه شب اقامت در کیش انجام خواهد شد و در آخر اگر جایزه مورد نظرتان را نبردید؛ شاید صاحب این سفر جذاب شوید.

لاکی‌تریپ تا پایان شنبه؛ یکم آبان ماه ادامه دارد. و شما هم می‌توانید یکی از خوش‌شانس‌های این بازی باشید.

برای شروع سفر خود را آغاز کنید: شروع مسابقه لاکی‌تریپ

دسته:اخبار

مطالب مرتبط :

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

17 خرداد 1401
رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

3 خرداد 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد