دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی خانه جواهری بویین و میاندشت

location_on
بویین و میاندشت، خیابان ولیعصر، کوچه امام زاده، کوچه سپید

اقامتگاه بوم گردی خانه جواهری در شهر بویین و میاندشت، سردترین شهر استان اصفهان، واقع شده است. خانه جواهری پس از دو سال مرمت توسط خانواده جواهری، در سال ۱۳۸۴ درهای خود را به روی گردشگران و مسافران گشود و دوباره در سال ۱۳۹۴ بازسازی شد. این اقامتگاه دارای ۵ اتاق می‌باشد و سعی شده تا دکور و طراحی داخلی آن سنتی و شبیه به گذشته‌اش باقی بماند.حیاط باصفا و دلباز خانه، با گلدان‌ها و گیاهان تزیین شده و می‌توانید بر روی تخت‌های چوبی کنار حیاط بنشینید و از سکوت و آرامش حاضر در اقامتگاه بوم گردی خانه جواهری لذت ببرید. در صورتی که در فصل زمستان به بویین و میاندشت سفر می‌کنید، می‌توانید از کرسی، در برخی اتاق‌ها، استفاده کنید. اگر اهل امتحان کردن غذاهای جدید هستید، حتما از غذاهای محلی اقامتگاه سفارش بدهید. در صورتی که علاقه‌مند به اماکن تاریخی بویین و میاندشت هستید، می‌توانید از کلیسای ارامنه، معماری گرج‌ها، و دست‌کنده‌های زیرزمینی بازدید کنید. دیدن بازار محلی منطقه هم خالی از لطف نیست. برای طبیعت‌گردی، دشت لاله‌های واژگون و آبشارهای زاگرس انتخاب‌های خوبی هستند. اگر تصمیم سفر به این منطقه را دارید، می‌توانید اقامتگاه بوم گردی خانه جواهری بویین و میاندشت را از اسنپ‌تریپ به صورت آنلاین رزرو کنید.

امکانات اقامتگاه بوم گردی

check_box
غذای محلی
check_box
اینترنت رایگان و نامحدود
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
check_box
سرویس بهداشتی فرنگی عمومی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

فاصله اقامتگاه بوم‌گردی خانه جواهری بویین و میاندشت تا دسترسی‌ها:

از اقامتگاه بوم‌گردی خانه جواهری بویین و میاندشت فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید بهشتی ۲ ساعت و ۳۷ دقیقه، فاصله تا ایستگاه راه آهن ۲ ساعت و ۲۱ دقیقه، فاصله تا پایانه مسافربری ۲ ساعت و ۱۶ دقیقه با خودرو است.

فاصله اقامتگاه بوم‌گردی خانه جواهری بویین و میاندشت تا مکان‌های دیدنی و گردشگری:

در نزدیکی این اقامتگاه آبشار نوغان، سد و سرچشمه آغچه، سد و سرچشمه افوس، سی و سه پل، کاخ چهل ستون، آکواریوم اصفهان، نقش جهان و پارک جنگلی محله بوئین قرار گرفته شده است. شما می‌توانید با حدود ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه رانندگی به یکی از این مکان‌های زیبا برسید.

هزینه اقامتگاه بوم‌گردی خانه جواهری بویین و میاندشت چقدر است؟

قیمت اتاق در اقامتگاه بوم‌گردی خانه جواهری بویین و میاندشت بستگی به فصلی که سفر می‌کنید و نوع تایپ اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید تایپ اتاق‌ها را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

قوانین کنسلی اقامتگاه بوم‌گردی خانه جواهری بویین و میاندشت:

اقامتگاه بوم‌گردی خانه جواهری بویین و میاندشت هم مانند دیگر هتل‌های این شهر، جریمه‌ای را تحت عنوان جریمه کنسلی رزرو دارند. اسنپ تریپ بابت لغو رزرو هزینه دریافت نمی‌کند. چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در اقامتگاه بوم‌گردی خانه جواهری داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان‌های ما از اقامتگاه، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.

مزیت رزرو اقامتگاه بوم‌گردی خانه جواهری بویین و میاندشت از اسنپ تریپ چیست؟

علاوه بر تخفیف‌هایی که در اکثر روزهای سال برای اتاق‌های اقامتگاه بوم‌گردی خانه جواهری بویین و میاندشت در سایت اسنپ تریپ وجود دارد، امکان مقایسه سریع و آسان این اقامتگاه با دیگر اقامتگاه‌های این شهر برای شما فراهم شده است. همچنین تخفیف‌های اسنپ‌تریپ بر روی اقامتگاه بوم‌گردی خانه جواهری در بسیاری از روزهای سال اعمال می‌شود تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در این شهر داشته باشید. خدمات ۲۴ ساعته اسنپ‌تریپ هم به سوالات شما درباره رزرو آنلاین این اقامتگاه پاسخ می‌دهند.