دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی بام سراب دره شهر

location_on
دره شهر، جهانگیر آباد، کیلومتر ۳ جاده‌ی کویر کوه

اقامتگاه بوم‌گردی بام سراب دره‌شهر سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این اقامتگاه در مسیر دره‌شهر و آبدانان واقع شده و فاصله آن تا دره شهر حدود ۳ کیلومتر می‌باشد. اقامتگاه بوم‌گردی بام سراب دره‌شهر در دل طبیعت با زیبایی‌های درختان بلوط و کوهستان قرار گرفته شده است. اتاق‌های کانکت دو نفره، چهار نفره و شش نفره در این اقامتگاه برای مسافرین آماده سازی شده است. لازم به ذکر است بدانید سرویس اتاق‌های اقامتگاه بوم‌گردی بام سراب دره‌شهر  فاقد تخت است و بصورت سرویس کف خواب (تشک و پتو) در اختیار مسافرین گذاشته می‌شود. از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه بوم‌گردی بام سراب دره‌شهر میتوان به پل گاومیشان، تنگه تاریخی بهرام چوبین و دژ شیخ مکان اشاره کرد. شما می‌توانید اقامتگاه بوم‌گردی بام سراب دره‌شهر را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

امکانات اقامتگاه بوم گردی

check_box
پارکینگ روباز
check_box
فضای سبز

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

فاصله اقامتگاه بوم‌گردی بام سراب دره‌شهر تا دسترسی‌ها:

از اقامتگاه بوم‌گردی بام سراب دره‌شهر فاصله تا فرودگاه آبدانان ۴۹ دقیقه، فاصله تا فرودگاه ایلام ۲ ساعت و ۴ دقیقه، فاصله تا ایستگاه راه آهن اندیمشک ۲ ساعت و ۲۳ دقیقه و فاصله تا پایانه مسافربری ایلام ۲ ساعت و ۸ دقیقه با خودرو می‌باشد.

فاصله اقامتگاه بوم‌گردی بام سراب دره‌شهر تا مکان‌های مهم:

شهرستان دره شهر با فاصله ۱۱ دقیقه از این اقامتگاه قرار دارد. همچنین مرکز شهر ایلام با فاصله ۲ ساعت و ۱۱ دقیقه، روستای چم نمشت با فاصله ۲۷ دقیقه و منطقه حفاظت شده کبیر کوه با فاصله ۳۱ دقیقه با خودرو از اقامتگاه بوم‌گردی بام سراب دره‌شهر قرار گرفته شده است.

مکان‌های دیدنی و گردشگری در نزدیکی اقامتگاه بوم‌گردی بام سراب دره‌شهر:

در فاصله ۳۸ کیلومتری غرب دره شهر، قلعه هزار درب، که قدمت آن به دوره ساسانی می رسد، قلعه جهانگیر آباد، تپه کوزه گران، تپه تیخان، حمام قلعه پور اشرف، قلعه ارمو، قلعه زینل، پل چم نمشت، آبشار مار بره، در ۲۰ کیلومتری جاده دره شهر، تنگ بهرام چوبین، یکی از پدیده‌های زیبای دره‌شهر، آتشکده دره شهر و پارک تفریحی سراب که این اقامتگاه در نزدیکی آن ساخته شده، اشاره کرد.

شرایط کنسلی رزرو در اقامتگاه بوم‌گردی بام سراب دره‌شهر:

در قسمت قوانین انصراف از رزرو، شرایط کنسلی رزرو این اقامتگاه ذکر شده است. برای ثبت درخواست لغو رزرو با پشتیبانی می‌توانید تماس بگیرید. اسنپ تریپ برای کنسلی رزرو اقامتگاه بوم‌گردی بام سراب دره‌شهر هزینه ای دریافت نمی‌کند و میزان جریمه با در نظر گرفتن تاریخ کنسلی و قوانین اقامتگاه تعیین می‌شود.