دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی خونه سنگی میمند شهر بابک

location_on
شهر بابک، روستای میمند، انتهای روستا سمت راست

اقامتگاه بوم‌گردی خونه سنگی میمند از اقامتگاه‌های بوم‌گردی شهر بابک از شهرهای استان کرمان است. روستای تاریخی میمند به‌خاطر خانه‌های کنده شده در دل کوه در تیرماه ۱۳۹۴ به ثبت میراث جهانی یونسکو رسیده و با شماره ۴۱۳۵ در فهرست آثار ملی قرار گرفته است. این اقامتگاه با قدمتی ۳۰۰۰ ساله در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده و در حال حاضر با ۵ واحد اقامتی پذیرای میهمانان گرامی است. اگر وسیله‌ی نقلیه دارید تا مسجد و حسینیه‌ی شهر کهنه و عمارت موسی‌خان حدود ۴۵ دقیقه فاصله و تا دریاچه‌ی مخرگه، منطقه‌ی جوزم، حمام حاجی‌آخوند و غار ایوب کمی بیش از ۱ ساعت فاصله دارید. اقامتگاه بوم‌گردی خونه سنگی میمند برای رفاه حال مسافرین دارای رستوران ایرانی است.

امکانات اقامتگاه بوم گردی

check_box
کرایه اتومبیل با راننده
check_box
خدمات تهیه بلیط
check_box
روم سرویس
check_box
خدمات خانه‌داری
check_box
خدمات تور

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مزیت رزرو خونه سنگی میمند کرمان از اسنپ تریپ:

در سایت اسنپ تریپ می‌توانید اتاق‌های خونه سنگی میمند کرمان را با دیگر هتل‌های این شهر مقایسه کنید و اتاق مورد نظر خود را با بهترین و مناسب ترین کیفیت رزرو کنید.خدمات پشتیبانی هم به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود و پاسخگوی سوالات شما درباره رزرو هتل در شهر کرمان هستند.

شرایط کنسلی رزرو در خونه سنگی میمند کرمان:

در قسمت قوانین انصراف از رزرو، شرایط کنسلی رزرو این هتل ذکر شده است. برای ثبت درخواست لغو رزرو با پشتیبانی می‌توانید تماس بگیرید. اسنپ تریپ برای کنسلی رزرو خونه سنگی میمند کرمان هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و میزان جریمه با در نظر گرفتن تاریخ کنسلی و قوانین هتل تعیین می‌شود.

هزینه یک شب اقامت در خونه سنگی میمند کرمان:

قیمت اتاق در خونه سنگی میمند بستگی به فصلی که به شهر کرمان سفر می‌کنید و نوع اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید اتاق‌های خونه سنگی میمند کرمان را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.