snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی کوشک آقا محمد قمصر

location_on
قمصر، بلوار ساحلی، خیابان چمران، کوچه یادگاریها ۲

اقامتگاه بوم‌گردی کوشک آقا محمد از آن بناهای قدیمی ای است که به اقامتگاه تبدیل شده است. اقامتگاه بوم‌گردی کوشک آقا محمد در قمصر کاشان و در باغی زیبا و بزرگ ساخته شده است. اقامت در این کوشک تجربه ای به یادماندنی خواهد بود. اینکه در اتاق هایی با پنجره های بزرگی که رو به باغ و کوه باز می شود اقامت داشته باشی و صدای پرنده ها و جوی آب را بشنوی به رویایی بی نظیر می ماند. اقامتگاه بوم‌گردی کوشک آقا محمد علاوه بر حس و حال خوب و آب و هوای دلنشینی که دارد به خوبی از مهمانان پذیرایی می کند و سفری متفاوت برایشان رقم می زند. 

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

موقیت های مکانی و دسترسی های کوشک آقا محمد

مراکز نزدیک به اقامتگاه بوم گردی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
با توجه به شرایط خاص هتل‌ها در روزهای اوج سفر و در ایام نوروز، متاسفانه امکان کنسلی یا تغییر اتاق وجود ندارد.
check
امکان کنسلی برای رزروهای نوروزی اقامتگاه بوم گردی کوشک آقا محمد قمصر وجود ندارد، در صورت درخواست کنسلی ۱۰۰% هزینه کل رزرو به‌عنوان جریمه کسر خواهد شد.

امتیاز اقامتگاه بوم گردی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۳.۶
خوب
۲ نظر
وضعیت نظافت
۳.۵
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۵
موقعیت مکانی و دسترسی
۳.۵
کیفیت غذا و پذیرایی
۲.۵
امکانات اقامتگاه
۳.۵
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۰
رعایت پروتکل های بهداشتی
۲.۵

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
poker-emoji
poker-emoji
stars۲.۸
چهار تخته رازیانه
در کل اقامت خوبی بود یک تجربه متفاوت .ولی یک موضوع ما رو ناراحت کرد ایشون ساعت 10 صبح یکی از اتاق ها رو از ما گرفت و گفت میخوان برای افراد بعدی نظافت کنن ما هم چون دو اتاق داشتیم گفتیم ایراد نداره بعد مجدد ساعت 11 گفت اون اتاق دیگه هم میخوام و حتی گفتن بیاید تو حیاط روی تخت .کارشون خوب نبود و ما ناراحت شدیم
thumb_upنقاط قوت
محیط خوبی داشت .هوا خنک بود و مطبوع
thumb_downنقاط ضعف
سرویس بهداشتی خراب بود یک مقدار برای پیدا کردن اقامتگاه اذیت شدیم بنظرم دو تا تابلو دیگه بزنن بد نیست
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۴
دو تخته دابل پونه
برای اولین بار در این مکان زیبا و دلپذیر اقامت داشتیم، این اقامتگاه زیبا در واقع یک کوشک دو طبقه در میان باغی زیبا با درختان متعدد میوه با قدمتی حدود ۸۰ سال قرار دارد. میزبان ما خانواده ای محترم و صمیمی بودند که این میراث خانوادگی را طی هفت سال گذشته در قالب اقامتگاه مدیریت کرده و با رویی گشاده پذیرای گردشگران هستند. در اطراف این اقامتگاه، کوچه باغ های متعدد وجود دارد که زمینه را برای پیاده روی گردشگران فراهم می آورد. همچنین دیگر نقطه قوت این اقامتگاه وجود مزارع گل محمدی و زعفران و یک کارگاه گلاب گیری و عرقیات گیاهی متعلق به همین مرکز اقامتی می باشد. به دلیل باریک بودن کوچه ها و چند خانه آیی که در اطراف اقامتگاه وجود دارد، امکان توقف خودرو در کوچه مجاور وجود ندارد و بهترین مکان برای توقف خودروهای شخصی و یا وسایل نقلیه عمومی (برای تورهای گردشگری) در مجاورت مسجد جامع شهر قمصر و خیابان منتهی به خط ساحلی می باشد. یک کوچه روبروی مسجد جامع و یک کوچه از سمت خیابان منتهی به خط ساحلی امکان دسترسی افراد را به اقامتگاه فراهم می آورد. لازم به ذکر هست کوچه روبروی مسجد جامع نزدیکتر است.
thumb_downنقاط ضعف
نکات زیر به معنای نقاط ضعف اساسی و قطعی محسوب نمی شود و هدف از ذکر آن ها یادآوری به میزبان به منظور توجه بیشتر و بهبود عملکرد کیفی اقامتگاه می باشد: ۱) اتاق های اقامتگاه اگر به صورت منظم گردگیری و نظافت داشته باشد بسیار عالی خواهد بود. ۲) تجهیزات خواب مانند پتو، بالشت و ملحفه ها اگر به صورت منظم تعویض و شستشو شوند رضایت بیشتری به همراه خواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه