snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل کوروش یزد

star
۱ ستاره
star
۱ ستاره
location_on
یزد، خیابان امام خمینی، محله فهادان، کوچه قبل از زندان اسکندر

هتل کوروش در شهر یزد به شما این فرصت را می‌دهد که همزمان با اقامت در یک خانه سنتی به جاذبه‌های گردشگری این شهر دسترسی خوبی داشته باشید. هتل کوروش قدمتی ۴۰۰ ساله دارد و در بافت تاریخی یزد قرار گرفته است. اگر بخواهید از این هتل به جاذبه‌های گردشگری بروید، مجبور نیستید زمان زیادی را در راه بگذرانید. از هتل کوروش با جاذبه‌هایی مثل زندان اسکندر، مسجد جامع، بازار خان، مجموعه امیرچخماق فقط ۵ دقیقه فاصله دارید. این هتل به جز دسترسی خوب امکانات رفاهی کاملی برای مسافران تدارک دیده است. اتاق‌ها به تلویزیون،‌ سیستم گرمایش و سرمایش،‌ اینترنت و... مجهز هستند و فضای قدیمی هتل‌ را به زندگی مدرن پیوند می‌دهند. اگر هتل کوروش را رزرو کرده و در آن اقامت داشته باشید می‌توانید بعد از ظهرهایتان را در رستوران یا چایخانه سنتی هتل بنشینید و از نوشیدنی‌های سنتی در فضای دلنشین چایخانه با حوض و فواره‌های زیبایش لذت ببرید.

امکانات هتل

check_box
نمازخانه
check_box
کافی‌شاپ فضای باز
check_box
کرایه اتومبیل با راننده
check_box
سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو
check_box
صندوق امانات

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های کوروش

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

فاصله هتل کوروش یزد تا مکان‌های مهم:

از این هتل تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی ۱۴ دقیقه، تا ایستگاه راه آهن ۱۰ دقیقه و تا پایانه مسافربری ۱۷ دقیقه با خودرو فاصله است.

مکان‌های دیدنی و گردشگری در نزدیکی هتل کوروش یزد:

در نزدیکی این هتل محله فهادان، زندان اسکندر، بقعه دوازده امام، خانه لاری ها، مجموعه خان، بادگیرها، رودخانه قدیم یزد، صفائیه، دخمه زرتشتیان و آبشار دره گاهان قرار گرفته شده است.

امکانات و خدمات هتل کوروش یزد:

نمازخانه، صندوق امانات در لابی، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، اینترنت رایگان و نامحدود، گشت غیر رایگان، خدمات تور و تاکسی سرویس از امکانات و خدماتی هستند که در هتل کوروش یزد می‌توان به آن اشاره کرد.

مزیت رزرو هتل کوروش یزد از اسنپ تریپ چیست؟

علاوه بر تخفیف‌هایی که در اکثر روزهای سال برای اتاق‌های هتل کوروش یزد در سایت اسنپ تریپ وجود دارد، امکان مقایسه سریع و آسان این هتل با دیگر هتل‌های شهر یزد برای شما فراهم شده است. همچنین تخفیف‌های اسنپ‌تریپ بر روی هتل کوروش یزد در بسیاری از روزهای سال اعمال می‌شود تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در یزد داشته باشید. خدمات ۲۴ ساعته اسنپ‌تریپ هم به سوالات شما درباره رزرو آنلاین این مجموعه پاسخ می‌دهند.

امکانات و تایپ اتاق‌های هتل کوروش یزد:

در هتل کوروش یزد اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و شش تخته برای مسافرین با امکاناتی همچون تلویزیون، سشوار، یخچال، اسپیلت، اینترنت رایگان و نامحدود، میز و صندلی و مبلمان برای مسافرین آماده شده و قابل رزرو می‌باشد.