کدام باغ رستوران‌‌های تهران محبوبند؟

تاریخ انتشار : 12 دی 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۸ بهمن ۱۴۰۱
باغ رستوران های بهشت

بعضی وقت‌‌ها دل‌مان می‌خواهد غذایمان را در هوای آزاد و جایی سرسبز و خوش آب و هوا بخوریم و اگر در یک باغ باشد که چه بهتر. شاید فکر کنید تهران باغ رستوران‌های چندانی ندارد و اگر بخواهی در هوای باز غذا بخوری انتخاب چندانی نداری. ولی کافی‌ست کمی از مرکز شهر دور شوی تا به یکی از باغ رستوران های تهران برسی.  

مجتمع کوهستان

مجتمع کوهستان

مجتمع کوهستان که در آن یک سالن ورزش هم وجود دارد، برای یک روز که از شلوغی شهر به ستوه آمده‌ایم می‌تواند جای خوب و خوش آب‌و‌هوایی باشد.

چه کباب و غذای ایران بخواهیم، چه پیتزا، چه غذای دریایی و چه ژاپنی می‌توانیم در یکی از رستوران‌های این مجموعه به آن برسیم. به گفته آنهایی که تجربه رفتن به مجتمع کوهستان را دارند، در سال، منوی رستوران‌های این مجموعه زیاد تغییر می‌کند، ولی می‌توان بیشتر وقت‌ها از بابت کیفیت ساندویج‌ها، همبرگرها و کباب‌ها مطمئن بود.

آدرس: خیابان شهید باهنر(نیاوران)، انتهای خیابان شهید صادقی قمی، مجموعه کوهستان

بیشتر بخوانید: دربند تهران؛ منطقه خوش آب و هوای پایتخت

رستوران باغ نور

رستوران باغ نور

اگر بخواهیم کمی از شهر دور شویم و یک وعده غذا را در جایی مثل فرحزاد صرف کنیم، می‌توانیم به رستوران باغ نور برویم. این رستوران در باغی که به دو بخش جنگلی و مسقف تقسیم می‌شود، قرار گرفته و به گفته بسیاری به نسبت دیگر رستوران‌های فرحزاد، سرویس‌دهی‌اش راضی‌کننده است. در اینجا کباب کوبیده و کباب لقمه نگینی همراه نان داغ، محبوب‌تر از بقیه غذاهاست. بساط قلیان هم در این باغ رستوران به راه است.

آدرس: فرحزاد

۵ مورد از بهترین رستوران‌های بین‌المللی تهران

رستوران باغ آبی

رستوران باغ آبی

یکی دیگر از باغ رستوران‌های تهران، رستوران باغ آبی است که در منطقه کن واقع شده. منطقه‌ای در شمال غرب تهران که به هوای خوب و رودخانه‌اش معروف است. این رستوران شامل کلبه‌هایی‌ست که می‌توان روی تخت‌هایش لم داد و غذا را با خیال راحت خورد. اما چه غذاهایی در اینجا امتحان‌شان را پس داده‌اند؟ استیک مرغ، فیله کباب، ته چین، ماهیچه در رستوران باغ آبی باب طبع بوده.

آدرس: شهران، خیابان کوهسار، پایین تراز کلانتری کن

بیشتر بخوانید: ۳ پیشنهاد برای رفتن به بهترین رستوران‌های سنتی تهران

رستوران باغ بهشت

رستوران باغ بهشت

فضای قشنگ و دوستانه و آب و هوای خوش؛ از چیزهایی‌ست که درباره رستوران باغ بهشت گفته می‌شود. بی‌دلیل هم نیست، چون این رستوران در منطقه فشم که از مناطق خوش آب و هوای نزدیک تهران است قرار گرفته. جوجه لبنانی و چنجه ماستی، جنجه و دیس کباب، از غذاهای خوب این رستورانند. از نان داغ، چای زغالی و دوغ رستوران باغ بهشت هم زیاد تعریف می‌شود. قیمت‌ها در اینجا بالاست.

آدرس: فشم، اول جاده زربنده

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

معرفی مدرسه دارلفنون تهران

معرفی مدرسه دارلفنون تهران

2 اردیبهشت 1403
بازار تهران

8 بهمن 1402

۱ نظر

  • پاسخ ماه بانو ۲۷ مهر ۱۳۹۹ از ۲۱:۲۰

    با سلام ببخشید تو آلاچیق برای این فصل سرد نیس ؟؟؟

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد