بهترین رستوران‌های بین‌المللی در تهران

تاریخ انتشار : 8 بهمن 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
بهترین رستوران‌های بین‌المللی در تهران

غذا اصلی‌ترین و جذاب‌ترین بخش فرهنگ هر کشور است و از آداب غذا خوردن هر کدام می‌توان درباره فرهنگ آن‌ها بیشتر دانست. امروزه رستوران‌گردی به یکی از تفریحات اصلی تبدیل شده است. رستوران‌های بین المللی این فرصت را به وجود می‌آورند که با غذاها و طعم‌های رایج در دیگر کشورها آشنا شوید. مثلا غذاهای ایتالیایی، چینی و هندی در بسیاری از کشورها طرفداران خود را پیدا کرده‌اند. در تهران نیز چندین رستوران بین‌المللی هستند که در منوی آن‌ها از غذاهای عربی تا ایتالیایی دیده می‌شود. اگر شما هم از آدم‌های رستوران‌گرد هستید و به غذاهای بین‌المللی علاقه  دارید، این بلاگ برای شماست!

رستوران کنزو، برای دوستداران غذاهای آسیایی!

رستوران آسیایی کنزو

غذاهای آسیایی در همه جای جهان طرفدار دارند. این نوع غذاها که بخش زیادی از آن‌ها را غذاهای دریایی تشکیل می‌دهد، طعم‌ها و مزه‌های زیادی را در خود جای داده‌اند. در میان تمامی رستوران‌های آسیایی در ایران، رستوران ژاپنی کنزو یکی از قدیمی‌ترین‌ها محسوب می‌شود. این رستوران در سال ۱۳۵۴ در تهران آغاز به کار کرد و در سال‌های اخیر، شعبه دوم خود را نیز در هتل آزادی تهران افتتاح کرده است. یکی از جذابیت‌های این رستوران، پخت و سرو غذا در پیش چشم مشتریان توسط آشپز ماهر ژاپنی است.

رستوران کنزو تلاش کرده است با هماهنگ کردن طعم غذاهای اصیل ژاپنی با ذائقه ایرانیان، منویی قابل ‌توجه و لذیذ را به مشتریان خود ارائه دهد. طراحی فضای داخلی رستوران کنزو بر اساس معماری ژاپنی انتخاب شده، تا مهمانان خود را در فضای سنتی و اصیل ژاپنی حس کنند.

در این رستوران می‌توانید انواع سوشی و سایر غذاهای ژاپنی را سفارش دهید. این غذاها مطابق با دستور پخت صحیح و اصولی طبخ می‌شوند و برای پخت هر غذا از مواد اولیه تازه استفاده می‌کنند. اگر به غذاهای شرق آسیا و به ‌خصوص سوشی علاقه دارید، رستوران کنزو می‌تواند بهترین پیشنهاد در لیست رستوران‌های بین المللی در تهران باشد.

رستوران بیستانگو، برای دوستداران غذاهای اروپایی!

رستوران بیستانگو

فرانسه از آن کشورهایی است که بخاطر غذاهای خوشمزه‌اش شهرت زیادی دارد. غذاهای فرانسوی به تنوع، خوشمزگی و زیبایی شناخته می‌شوند و در ایران نیز طرفداران زیادی دارند. یکی از رستوران‌های بین‌المللی تهران که به طبخ غذاهای فرانسوی می‌پردازد، رستوران بیستانگو است. این رستوران که در هتل رامتین قرار دارد، یکی از بهترین رستوران‌های فرانسوی در تهران به حساب می‌آید. بیستانگو جزء اولین رستوران‌های بین المللی ایران مطابق با اصول و استاندارهای روز دنیا است و این موضوع به خوبی در کیفیت خدمات و غذاهای آن به چشم می‌آید.

دکوراسیون زیبا و مبتنی بر معماری مدیترانه‌ای این رستوران، جذابیت و زیبایی آن را دوچندان کرده است. منو رستوران بیستانگو تنها به غذاهای فرانسوی محدود نمی‌شود و در آن می‌توان انواع استیک و سایر غذاهای فرنگی را نیز سفارش داد. از غذاهای فرانسوی معروف این رستوران می‌توان به تارت قارچ، سلمن دودی، بیف ساته، خاویار، استیک تی، سینه مرغ با اسفناج پوره، استیک نیویورک، لم چاپس، شاه میگو و سرخو اشاره کرد.

تفریحی خوشمزه در بهترین رستوران‌های تهران

رستوران مهاراجه، سرو غذا در قلب هندوستان!

رستوران مهاراجه

غذاهای هندی را با طعم تند و آتشین می‌شناسیم. غذاهای هندی از محبوب‌ترین غذاها هستند و به پر ادویه بودن و تندی شهرت دارند. یکی از رستوران‌های بین‌المللی تهران که غذاهای هندی سرو می‌کند، رستوران مهاراجه است. رستوران مهاراجه چندین دهه است که در هتل جهان تهران فعالیت می‌کند و همواره به کیفیت بالای غذا و کارکنان صمیمی و با تجربه شهرت دارد.

در رستوران مهاراجه می‌توان تمامی غذاهای مشهور هندی را چشید. در منو این رستوران، غذاهای هندی لذیذی همچون کباب سیزلر، چیکن بریانی، جوجه آشوکا، شاهی قورمه، بریانی گوشت، چیکن تندوری، چیکن پاتیالا و جوجه تیکه وجود دارند.

از نکات جالب این رستوران می‌توان به نورپردازی و تزئینات آن اشاره کرد. استفاده از کاشیکاری‌های زیبا روی دیوار، نقاشی‌ها و همچنین موسیقی هندی باعث می‌شود مهمانان، خود را در فضا و فرهنگ هندوستان احساس کنند.

رستوران لاتون، غذاهای مدیترانه‌ای و خوشمزه!

رستوران لاتون

رستوران لاتون که در هتل اسپیناس پالاس قرار دارد، مناسب کسانی است که به دنبال رستورانی بین‌المللی با غذاهایی خاص می‌گردند. محیط رستوران لاتون بسیار مجلل و لوکس است و به دلیل قرارگیری در طبقه سوم هتل، چشم‌انداز زیبایی به مناظر شهر تهران دارد. در منو این رستوران بیشتر غذاهای مدیترانه‌ای وجود دارند.

نکته مهم در مورد رستوران لاتون، چیدمان و طراحی داخلی مجلل و شیک آن است. از مزایای دیگر این رستوران، بخش سالاد بار آن است که در آن، انواع سالادهای ایرانی و فرنگی وجود دارند. در این رستوران علاوه بر نهار و شام، صبحانه نیز سرو می‌شود.

کجای تهران غذای خیابانی بخوریم؟

رستوران کوبابا، برای همه ذائقه‌ها!

رستوران کوبابا

از میان رستوران‌های بین المللی تهران، رستوران کوبابا یکی از محبوب‌ترین‌ها است. در این رستوران انواع غذاهای لبنانی، ترکی و ایتالیایی سرو می‌شوند. به همین دلیل، کوبابا طرفداران و علاقه‌مندان زیادی دارد.

در منو رستوران کوبابا می‌توان انواع شاورما لبنانی، مثل شاورما گوشت و مرغ، انواع کباب‌های عربی به صورت ساندویچ، حمص، پیراشکی، جوجه کباب لبنانی، بال کبابی، کفتا کباب، انواع پیتزا و انواع سالاد را سفارش داد. رستوران کوبابا در روزهای وسط هفته در دو وعده ناهار و شام و در آخر هفته‌ها با سه وعده صبحانه، ناهار و شام به مشتریانش خدمات می‌دهد.

تجربه یک شکم‌گردی حسابی در بهترین رستوران‌های بین المللی تهران!

غذای هر کشور یا منطقه‌ای می‌تواند یکی از موارد مهم برای آشنایی با آن فرهنگ باشد. در تهران، رستوران‌های متنوعی وجود دارند که هرکدام از آن‌ها نماینده یک فرهنگ غذایی هستند.

برای رزرو هتل و اقامتگاه خود می‌توانید روی اسنپ‌تریپ و تخفیف‌هایش حساب کنید.

هتل پارسیان استقلال تهران؛ منحصر به‌فردترین هتل شهر

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد