بهترین رستوران‌های کرج کدامند؟

تاریخ انتشار : 2 دی 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۲۶ آبان ۱۴۰۰
رستوران کاسا

کرج، شاهراه ارتباطی ما با جاده چالوس است. و برای همین هم رستوران‌های زیادی در محدوده این شهر و ابتدای جاده چالوس قرار گرفته که جزو بهترین رستوران‌های کرج هستند. اما داخل شهر هم انتخاب‌های زیادی برای رفتن هست.

رستوران ارکیده

رستوران ارکیده چالوس

رستوران ارکیده جز جاده چالوس، شعبه‌های دیگری هم در مناطق مختلف دارد. این رستوران برای آنهایی که می‌خواهند در جایی خوش آب و هوا و کنار رودخانه غذا بخورند، انتخاب خوبی‌ست. اگرچه این رستوران دو رستوران سرپوشیده هم دارد. باقالی پلو با گوشت گردن، کباب ترش و ماهی قزل آلا و کباب، از جمله غذاهای مورد تایید این رستوران برای مشتری‌هاست. قیمت‌های رستوران ارکیده کمی بالاست.

آدرس: کیلومتر ۱۲ جاده چالوس

کافه رستوران دارچین

کافه رستوران دارچین

کافه‌های کرج از رستوران‌هایش پرطرفدارترند و کافه رستوران دارچین هم یکی از آنهاست. تراس بزرگ رستوران، گالری‌ای که بعضی وقت‌ها به نمایش کارهای هنری اختصاص دارد و صبحانه و پاستاهای این کافه رستوران باعث مقبولیتش شده است. پاستا بیکن، سالاد سزار و چیزکیک اینجا به خوب بودن معروفند.

آدرس: جهانشهر، خیابان هلال احمر

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های جاده چالوس

کافه رستوران وینتیج

کافه وینتیج“فضای دوستانه و خودمانی” این نظری‌ست که بیشتری‌ها در مورد کافه رستوران وینتیج می‌دهند. این کافه رستوران فضای بزرگی دارد و به استیک‌ها و ساندویچ‌های بیف‌اش معروف است. ضمن اینکه سوپ سبزیجات، سوپ قارچ، سالاد گرین و سیب اینجا هم می‌تواند انتخاب گیاه‌خواران باشد. این کافه رستوران صبحانه هم سرو می‌کند.

آدرس: مهرشهر، خیابان ۱۱۴ غربی، نبش پیچک ۱

رستوران چنین

رستوران چنین

رستوران چنین هم که به تازگی در جهانشهر کرج افتتاح شده از بهترین رستوران‌های کرج است. این رستوران هم مثل رستوران وینتیج به فضای دوستانه و غذاهای خاصش معروف است. در اینجا غذاهای ایرانی با تزئینات به روز و مدرنی سرو می‌شود و وجه تمایزش با رستوران‌های دیگر هم همین است.

جز غذاهای ایرانی، غذاهای جدید دیگری هم مثل چیکن رپ و اوسو بوکو برای آنهایی که به دنبال خوردن غذایی با طعم جدیدند، در منو وجود دارد. ماهیچه، شنیسل، مینی همبرگر و ماهی شکم پر، از غذاهای محبوب این رستورانند.

آدرس: جهــانشهــر، خیابان استاندارى، روبروی کوچه زُهـــــره

رستوران میرزایی

رستوران میرزایی

اگر اول‌های جاده چالوس بودید و خواستید در جایی غذای خوب بخورید رستوران میرزایی انتخاب خوبی است. این رستوران که هم تخت‌هایی کنار رودخانه دارد و هم فضایی دنج در داخل، منوی غذای متنوعی دارد. بهترین چلوکباب‌ها و غذاهای اصیل ایرانی و جگر را می‌توان در این رستوران خورد. رستوران میرزایی سفره خانه‌ای سنتی در طبقه وسط هم دارد.  قیمت‌ها در این رستوران کمی بالاست.

آدرس: کیلومتر ۹ جاده چالوس، بعد از وینه و قبل از سد کرج

رستوران گریل کاسا

رستوران کاسا

رستوران گریل کاسا هم در منطقه جهانشهر قرار گرفته و از آن رستوران‌هایی‌ست که منویشان پر از اسم‌های عجیب و غریب است. کاسا برگر، کاساویچ استیک، لیسیرو، کاساناس و عالیجناب، برخی از غذاهای منو را تشکیل می‌دهند. سوپ و سیب زمینی، استیک و مرغ گریل شده رستوران گریل کاسا باب طبع خیلی‌ها بوده.

آدرس: جهانشهر، بلوار مولانا، نبش خیابان کسری

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

در کردان کرج کجا را ببینیم؟

در کردان کرج کجا را ببینیم؟

11 آذر 1397
جاهای دیدنی کرج

زیباترین جاهای دیدنی کرج کجاست؟

11 آذر 1396

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد