لیست هتل‌های آمل را همراه قیمت اینجا ببینید

تاریخ انتشار : 27 تیر 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۲۸ شهریور ۱۴۰۰
لیست هتل های آمل

آمل در مازندران؛ شهر برنج ایران، مثل بیشتر شهرهای شمال سبز و خوش و خرم است. وجود رود هراز یکی از دلایل محبوبیت این شهر است. و از آنجایی که رودخانه، دریا و جنگل در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای از این شهرند، پس شهر محبوبی برای عاشقان شمال به حساب می‌آید. و برای همین هم ما در اینجا لیست هتل‌های آمل را آورده‌ایم تا درست دست به انتخاب بزنید.

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

هتل شهر

هتل شهر آمل

هتل شهر آمل هتلی متوسط با قیمت مناسب در بین هتل‌های آمل است که در مرکز شهر قرار گرفته. بنای هتل شهر، یادگاری از معماری دوره‌ پهلوی اول و طراحان اتریشی آن زمان است.

این هتل ماجراهای زیادی را پشت سر گذاشته و در طول تاریخ تغییر زیادی کرده است. هتل شهر که قدیم‌ها هتل شهرداری خوانده می‌شد، در سال ۱۳۵۷ تعطیل شد. در سال ۱۳۶۰ مدتی به‌عنوان ساختمان مرکزی بسیج مورداستفاده قرار گرفت. تا این‌که بالاخره از سال ۱۳۹۲ با نام تازه‌ هتل شهر دوباره کارش را شروع کرد.

این هتل ۳ ستاره، ۲ طبقه و ۱۷ اتاق دارد. وعده‌های غذایی را می‌توانید در رستوران هتل میل کنید؛ چون بیشتر مشتریان از کیفیت غذاها راضی هستند. ظرفیت پارکینگ ۲۰ خودرو است. از هتل که بیرون بیایید، فاصله‌ زیادی با پل معلق معروف آمل ندارید. مسافران از تمیزی اتاق‌ها رضایت داشته‌اند.

امکانات هتل: پارکینگ، خشکشویی، روم سرویس، اینترنت در اتاق و لابی

جاذبه‌های نزدیک هتل: ۲ دقیقه پیاده‌ تا پل معلق، ۳ دقیقه تا پل تاریخی دوازده چشمه، ۴ دقیقه تا پل میربزرگ، ۵ دقیقه تا پارک دهکده طلایی، ۳ دقیقه تا مشهد میربزرگ و ۷ دقیقه تا آتشکده.

قیمت در زمان انتشار مطلب: برای رزرو اتاق دوتخته با صبحانه ۱۳۲ هزار تومان و سوئیت سه تخته VIP ۲۳۱ هزار تومان باید بپردازید.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل‌های شمال ایران کدامند؟

هتل نیلوفر

هتل نیلوفر آمل

در بررسی لیست هتل‌های آمل به هتل نیلوفر می‌رسیم که ۳ ستاره است و در جاده‌ آمل به محمودآباد قرار دارد، پس اگر علاقه‌ای به شلوغی مرکز شهر ندارید، هتل نیلوفر گزینه‌ خوبیست. این هتل در سال ۱۳۹۰ ساخته شده. و ۶ طبقه دارد که در سه طبقه از این شش طبقه تالار برای برگزاری مراسم در نظر گرفته شده است.

۲۶ اتاق این هتل در طبقه‌های چهارم و پنچم قرار گرفته‌اند. که می‌توانید چشم‌انداز بعضی از اتاق‌ها شالیزارهای کنار هتل است و در طبقه‌ همکف هم رستوران هتل قرار گرفته که صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند. برای سرگرمی مسافران امکاناتی مانند سالن بیلیارد هم درنظر گرفته شده است.

عدادی از مسافران از این‌که پنجره‌های اتاق‌ها توری نداشته‌اند یا پیش از ورودشان، کولر اتاق روشن نبوده، ناراضی بوده‌اند. کیفیت رستوران هتل در سطح متوسط و قیمت غذاها بالا است، ضمن این‌که نظافت هتل همه را راضی نکرده است. شب‌هایی که در تالار مراسمی برپا باشد، ممکن است سر و صدا اجازه‌ ندهد زود بخوابید و سرویس‌دهی کارکنان به کندی انجام شود. صبحانه‌ هم به گفته مهمانان متنوع نیست.

امکانات هتل: پارکینگ، رستوران، تالار پذیرایی، روم سرویس ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، سالن بیلیارد، فوتبال دستی و خشکشویی

جاذبه‌های نزدیک هتل:۱۴ دقیقه با ماشین تا محمودآباد، ۱۲ دقیقه تا آتشکده، ۱۶ دقیقه با ماشین تا پل معلق، ۱۷ دقیقه تا پل دوازده چشمه، ۱۴ دقیقه با ماشین تا مشهد میربزرگ و ۱۵ دقیقه تا پارک دهکده طلایی.

قیمت در زمان انتشار مطلب: برای رزرو اتاق یک تخته ۱۳۲ هزار و اتاق چهار تخته ۲۲۱ هزار تومان باید بپردازید.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

رینه

آبگرم رینه کجاست؟

5 آذر 1397
درباره خوشواش مازندران چه می دانید؟

درباره خوشواش مازندران چه می دانید؟

3 مهر 1397

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد