بهترین هتل‌های شهرکرد کدامند؟

تاریخ انتشار : 5 بهمن 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۵ بهمن ۱۴۰۱
بهترین هتل‌های شهرکرد کدامند؟

شهرکرد با نام پیشین دهکرد، یکی از زیباترین شهرهای استان چهار محال و بختیاری است.  این شهرستان خوش آب و هوا را به عنوان مرتفع‌ترین مرکز استان می‌شناسند و به آن «بام ایران» می‌گویند. مسافران زیادی هرساله برای دیدن آثار و جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهرکرد به این شهر سفر می‌کنند. شهرکرد هم هتل‌های لوکس دارد و هم ارزان قیمت. در این مقاله با بهترین هتل‌های شهرکرد آشنا می‌شویم.

هتل آپارتمان دامون شهرکرد

لابی هتل دامون شهرکرد

هتل دامون در سال ۱۳۹۰ در شهرکرد تاسیس و چند سال بعد نیز بازسازی شده است. این هتل در مرکز شهر و در کنار میدان بسیج این شهر قرار دارد و این موضوع را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل در نظر گرفت. دامون دارای ۴ طبقه بنا و ۳۲ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب است. برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل فاقد پنجره هستند و این نکته‌ای است که مسافران باید به آن توجه کنند. از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مهمانان می‌توانند با حضور در این هتل از اینترنت رایگان در لابی بهره ببرند. هتل سه ستاره دامون دارای پارکینگ، تالار پذیرایی و کافی‌شاپ است. همچنین مسافران می‌توانند با حضور در این هتل از اینترنت رایگان در لابی بهره ببرند. این هتل از نظر دسترسی به مراکز خرید، در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد.

هتل پارسیان شهرکرد

هتل پارسیان شهرکرد

یکی دیگر از بهترین هتل‌ های شهرکرد هتل چهار ستاره پارسیان این شهر است. این هتل در دامنه کوه‌های زاگرس در ارتفاعات تپه‌ای مشرف به شهرکرد قرار دارد. هتل پارسیان در سال ۱۳۷۴ افتتاح شده و دارای ۵ سوئیت و ۴۸ عدد اتاق دو تخته مجهز به کلیه امکانات است. پارسیان با بازار اصلی شهر و جاذبه‌های تفریحی آن، مانند امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون، قلعه چالشتر و گرداب بن، فاصله کمی دارد. یکی از ویژگی‌های مهم این هتل، داشتن چشم‌انداز از زرد کوه بختیاری است.

جاهای دیدنی شهرکرد که حتما باید رفت

هتل جهانگردی شهرکرد

هتل جهانگردی شهرکرد

هتل جهانگردی، یکی از معروف‌ترین هتل‌ های شهرکرد است که در سال ۱۳۵۴ افتتاح گردیده و در سال ۱۳۹۲ بازسازی شده. در حال حاضر ۱۲ اتاق به همراه تمامی امکانات رفاهی موردنیاز، در این هتل قرار دارند. موقعیت مکانی هتل جهانگردی باعث شده افراد دسترسی آسانی به مراکز تجاری و آثار دیدنی شهر از جمله مسجد اکباتان و موزه باستان‌شناسی داشته باشند. این هتل در فاصله ۶ کیلومتری از دانشگاه شهرکرد قرار دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای دانشجویان و همراهانشان در این شهر باشد. در ادامه، به برخی از امکانات این هتل شهرکرد اشاره خواهیم کرد:

  1. تمامی اتاق‌های این مجموعه دارای یخچال، تلویزیون، تلفن و ماهواره هستند.
  2. هتل دو ستاره جهانگردی علاوه بر رستوران، دارای کافی‌شاپ و پارکینگ نیز است.
  3. این هتل فاصله کمی تا جاذبه‌های طبیعی شهر از جمله آبشار دره عشق، تالاب چغاخور و … دارد.

رزرو بهترین هتل‌های شهرکرد از اسنپ‌تریپ

شهرکرد مانند بسیاری از شهرهای ایران، دارای زیبایی‌های چشمگیر بسیاری است. این شهر هرساله مسئولیت میزبانی از مهمانان زیادی را بر عهده دارد. در این بلاگ ما تمامی هتل‌های شهرکرد را که از نظر کیفیت در جایگاه مناسبی قرار دارند، معرفی کردیم. شما می‌توانید رزرو هتل مورد نظر خود را با بهترین قیمت از اسنپ‌تریپ انجام دهید.

دسته:ایرانگردیهتل

مطالب مرتبط :

روستای سر آقاسید

راهنمای رفتن به روستای سرآقا سید؛ ماسوله زاگرس

3 بهمن 1397
دره عشق

دره عشق را کجا پیدا کنیم؟

10 مرداد 1397

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد