۸ هتل ارزان در قشم

تاریخ انتشار : 10 دی 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
هتل ارزان در قشم

خیلی‌ها ترجیح می‌دهند در سفر پول کمی برای محل اقامت بپردازند و هزینه‌ هتل و اقامتگاه را صرف تفریح‌های هیجان‌انگیز یا خرید و سوغات کنند. قشم هم از آن شهرهایی است که خوشبختانه هتل‌های ارزان زیادی دارد و دست آنهایی که عاشق سفر به جنوبند ولی نمی‌خواهند زیاد برایش هزینه کنند، حسابی باز. اگر شما هم دنبال هتل ارزان در قشم می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم این نوشته را بخوانید تا بهترین تصمیم را برای رزرو هتل قشم بگیرید.

هتل آپارتمان کیمیا ۲ قشم

هتل کیمیا 2 قشم

اتاق‌های هتل کیمیا ۲ قشم

هتل کیمیا ۲ که جزو مجموعه هتل‌های کیمیا است، یکی از بهترین هتل‌های جزیره محسوب می‌شود. بهترین از این نظر که هم دنج است و هم تمیز و به خاطر سوئیت‌هایی که دارد، مناسب آنهایی است که به صورت جمعی به قشم سفر می‌کنند. هتل کیمیا ۲ در سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرده و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده است. این هتل در شهرک سام و زال واقع شده و نزدیکی‌اش به بازار قدیم، قلعه پرتغالی‌ها و پارک ساحلی زیتون یکی از حسن‌هایش است.

هتل آسمان قشم

هتل آسمان قشم

اتاق های هتل آسمان قشم

هتل آسمان در یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های جزیره، یعنی خیابان ساعت قرار دارد. خیابانی که هم به ساحل و دریا نزدیک است و هم می‌توانید پیاده بروید تا به بازار قدیمی قشم یا جاهای دیدنی جزیره برسید. نزدیک بودن محل اقامتتان به دریا هم باعث می‌شود در هر ساعتی از شبانه روز بتوانید در کنارش باشید و زیر آسمان پرستاره قشم نفسی تازه کنید و فکر کنید که مشغله و کار فرسنگ‌ها با شما فاصله دارد. از امکانات هتل هم اگر خواسته باشید این هتل در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفته و رستوران، چایخانه سنتی و اینترنت در اتاق از امکاناتش است.

هتل قصر الوند قشم

هتل قصر الوند قشم

 

هتل قصر الوند قشم در چهار راه برگ سبز جزیره و در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است. ساخت این هتل ۲ ستاره در سال ۱۳۹۴ به اتمام رسید و در سال ۱۳۹۷ آخرین بازسازی خود را انجام داد. در حال حاضر این هتل با تعداد ۲۳ اتاق و در پنج طبقه از مسافران جزیره قشم پذیرایی می‌کند. رستوران هتل با ارائه غذاهای ایرانی و فست فود، و کافی‌شاپ برای صرف غذا و یا یک نوشیدنی سرد یا گرم می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کمی استراحت در میان یا پایان یک روز شلوغ باشد.

هتل سان سیتی قشم

هتل سان سیتی قشم

موقعیت جغرافیایی هتل سان سیتی قشم هم مناسب و خوب است؛ با حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به مراکز خرید جزیره قشم مانند بازار پردیس، مرکز خرید ستاره قشم، سیتی‌سنتر ۱ و ۲ قشم، و بازار قدیم قشم دسترسی دارید. پیاده از هتل ۵ دقیقه تا ساحل و بازار ماهی‌فروشان قشم، و ۱۵ دقیقه تا قلعه پرتغالی‌ها فاصله است.با وسیله نقلیه و یا تاکسی هم می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری جزیره قشم مانند جزایر ناز (۲۵ دقیقه)، روستای لافت (۵۳ دقیقه)، جنگل‌های حرا (۱ ساعت)، تنگه چاه‌کوه (۱ ساعت و ۲۰ دقیقه)، و غار نمکدان (۲ ساعت) بازدید کنید. به جهت صرف غذا در قشم می‌توانید به رستوران رویال در ۱۰۰ متری هتل سان سیتی قشم، رستوران کردستان و سفره‌خانه و رستوران سنتی کاوان در ۷۰۰ متری هتل سر بزنید.

هتل آرام قشم

هتل آرام قشم

اتاق‌های هتل آرام قشم

اگر دنبال هتل اقتصادی در جزیره هستید، شاید هتل آرام هم بتواند برایتان ایده‌آل باشد. هتل آرام که بسیاری از مهمانان قدیمی آن از دنج بودن و امکانات مناسب آن تعریف می‎کنند، تا دریا زیاد فاصله ندارد. مرکز خرید ستاره قشم نزدیکش است و هم اتاق‌های یک، دو و سه تخته دارد و هم سوئیت. و مهم‌تر از اینکه شما در اتاقتان به اینترنت هم دسترسی خواهید داشت. چیزی که بودنش برای خیلی‌ها مهم است.

معمولا هتل‌های ۳ ستاره در همه شهرها قیمت و کیفیت متعادلی دارند. هتل‌های ۳ ستاره قشم هم از این قاعده مستثنا نیست. در این صفحه هتل‌های سه ستاره قشم را با بهترین قیمت رزرو کنید.

راهنمای کامل سفر قشم و قشم گردی

سوالات متداول

هتل سان سیتی قشم در کجا قرار دارد؟

هتل سان سیتی در چهار راه پردیس، خیابان فلسطین شرقی، نبش کوچه سینا ۱ قرار دارد.

از کجا می‌توانیم ارزان‌ترین هتل‌های قشم را رزرو کنیم؟

شما می‌توانید هر یک از هتل‌های قشم را با بهترین قیمت از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

ارزان‌ترین هتل‌های قشم کدامند؟

هتل کیمیا ۲، هتل سان سیتی، هتل قصر الوند و هتل آرام قشم از هتل‌های مقرون به صرفه و مناسب به شمار می‌روند.

غار نمکی قشم کجاست؟

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

هر آنچه باید درباره پارک زیتون قشم بدانید

هر آنچه باید درباره پارک زیتون قشم بدانید

2 آبان 1402
عجایب هفتگانه قشم، سفر به دنیای شگفتی‌ها!

عجایب هفتگانه قشم، سفر به دنیای شگفتی‌ها!

23 مرداد 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد