پین‌تا‌پین دیروز، اسنپ‌تریپ امروز

تاریخ انتشار : 15 بهمن 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۷ آذر ۱۴۰۰
اسنپ تریپ

بیش از دو سال است که با شماییم و در بلاگمان برایتان از سفر می‌نویسیم و سعی کرده‌ایم در تمام مراحل سفر همراهتان باشیم. از آن وقتی که چمدان می‌بندید تا وقتی که به دل جاده می‌زنید یا سوار قطار و هواپیما می‌شوید و دلتان می‌خواهد درباره چیزهای مختلف سفر و فوت و فن‌هایش بدانید. ما امروز  پس از سفرهای بسیار، می‌خواهیم پرده از خبری مهم برداریم و بگوییم ممنون که در این دو سال همراهمان بودید، از این پس نیز همراهمان باشید، با اسم جدیدمان ” اسنپ تریپ”.

بلاگ پین‌تا پین مثل خودش در سال ۹۴ متولد شد و هدفش راهنمایی آدم‌ها برای سفر بود. ما برایتان از جاده‌ها نوشتیم، از جاهایی که باید ببینید، از چیزهایی که باید در سفر تجربه کنید، از بناها و باغ‌ها و مسجدها نوشتیم و از دل جنگل‌های گیلان و مازندران با شما حرف زدیم. با شما طعم غذاهای تند جنوب را چشیدیم و در کنار شما سر سفره‌های رنگین گیلان نشستیم. همراه شما در بازار تبریز راه رفتیم و در بازار اصفهان دنبال سوغات برای عزیزترین‌هایمان گشتیم و رسیدیم به امروز که برایمان روز مهمی است. ما از ابتدا هم در سرمان هدف‌های بلندپروازانه زیادی داشتیم و حالا روزی است که می‌توانیم در راه آن هدف‌ها تغییر بزرگی ایجاد کنیم، قدم اول با تغییر اسممان.

قصه تولد ما این است: پین‌تا‌پین در سال ۹۴ در زیرمجموعه گروه اینترنتی ایران کارش را شروع کرد، تنها با ۲۰ نفر نیروی کار. در زیر مجموعه گروه اینترنتی ایران شرکت‌های دیگری مثل اسنپ، اسنپ فود، اسکانو و بامیلو نیز وجود داشته و دارند، اما این روزها بیشتر گروه ما را با اسم “اسنپ” می‌شناسند. اسنپ به عنوان برند پیشتاز گروه، تغییر بزرگی را در حوزه حمل و نقل شهری ایجاد کرد و به نیازی اساسی پرداخت.

اسنپ فود هم همین شیوه را در صنعت غذایی در پیش گرفت و به بزرگترین سرویس سفارش آنلاین غذا تبدیل شد. پین‌تا‌پین هم در طول این دو سال و نیم رشد چشمگیری داشته و هر روز بزرگتر شده. حالا در شرکت ما بیش از ۱۵۲ نفر کارمی‌کنند و کار ما محدود به رزرو آنلاین هتل نیست. حالا ما علاوه بر رزرو هتل، در حوزه‌های دیگر سفر از جمله پرواز داخلی و خارجی نیز حرفی برای گفتن داریم و برای تحقق بهتر این هدف نیز با فلایتیو که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه فروش آنلاین بلیط هوایپماست از این به بعد همکاری می‌کنیم و فلایتیو بلیط‌هایمان را تامین می‌کند. ما حالا خودمان را در نقطه‌ای می‌بینیم که تحولی بزرگ را در صنعت گردشگری ایجاد کنیم. برای همین هم اسممان را اسنپ تریپ گذاشتیم.

“سفر با چشمان باز”، شعار ماست، چون می‌خواهیم به سرویسی برای انتخاب دقیق و هوشمندانه تبدل شویم و کاری کنیم که آگاهانه سفر کنید و در طول سفر بهتان خوش بگذرد.  لوگوی جدیدمان هم ترکیبی‌ست از سه نماد بصری؛ قطب­ نما: نماد جهت­ دهی و مکان­ یابی و جستجو، چشم باز: نماد انتخاب هوشمندانه و دو پین که نماد مبدا و مقصد سفر است و یادگار هویت قبلی‌مان پین‌تا‌پین.

راه ما، راهی‌ست طولانی و سخت، ولی می‌دانیم که در کنار شما می‌توانیم بهترین‌ها را رقم بزنیم، پس در کنارمان باشید.

برای اینکه بیشتر با اسنپ‌تریپ آشنا شوید به سوال‌های احتمالی‌تان راجع به خودمان جواب داده‌ایم.

دسته:اخبار

مطالب مرتبط :

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

17 خرداد 1401
رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

3 خرداد 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد