دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی دشتی اسکو

location_on
اسکو، روستای تاریخی کندوان، محله دولایی

اقامتگاه بوم‌گردی دشتی اسکو از اقامتگاه‌های بوم‌گردی شهر اسکو در کندوان و از روستاهای آذربایجان شرقی می‌باشد، و در فاصله‌ی ۵۶ کیلومتری از شهر تبریز واقع شده است. این اقامتگاه قدمتی ۱۰۰۰ ساله دارد و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شد. این اقامتگاه با یک سوئیت، آماده پذیرایی از مهمانان است.اگر در این اقامتگاه اقامت دارید، با ۷۵ کیلومتر رانندگی می‌توانید از خانه‌های صخره‌ای در روستای چراغیل، که قدمتی بیش از ۵۰۰ سال دارد، دیدن کنید و از مزارع سرسبز و باغات این منطقه نیز لذت ببرید. همنیطور در چند قدمی اقامتگاه بوم‌گردی دشتی اسکو، چشمه آب معدنی کندوجان قرار دارد و شاید دیدن آن خالی از لطف نباشد.برای خرید خوراکی، می‌توانید به سراغ مغازه‌های متعددی که همگی در نزدیکی اقامتگاه و در روستا قرار دارند بروید و از افراد محلی خرید کنید. برای خرید سوغات نیز به فروشگاه‌های روستا سر بزنید، با وجود تنوع زیاد صنایع دستی دست خالی بیرون نخواهید آمد. برای صرف غذا، رستوران‌های زیادی در نزدیکی شما وجود دارند. با ۴ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به رستوران عظیمی بروید. اگر از نشستن در فضای باز لذت می‌برید، رستوران فدک را با ۵ دقیقه فاصله از اقامتگاه بوم‌گردی دشتی اسکو امتحان کنید. غذاخوری ارشد چمن نیز در همان نزدیکی از گزینه‌های قابل دسترس است. 

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه