snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل پارسیان کوثر اصفهان

starstarstarstarstar
۵ ستاره
starstarstarstarstar
۵ ستاره
location_on
اصفهان، بلوارملت، رو به روی سی و سه پل

هتل پارسیان کوثر اصفهان که در سال ۱۳۴۹ تاسیس شده است و قدمتی پنجاه ساله دارد، پیش از انقلاب نامش شرایتون بود. این هتل ۵ ستاره با تعداد ۲۲۵ اتاق در ساختمانی هفت طبقه، یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین هتل‌های شهر اصفهان شناخته می‌شود؛ زیرا که در چند قدمی ‌سی‌وسه پل و روبه‌روی زاینده‌رود، در قلب شهر اصفهان و در مرکز شهر، قرار گرفته است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بزرگ و دلبازند و با سلیقه چیده شده‌اند و برخی از آن‌ها چشم‌انداز زاینده‌رود را دارند.اما هتل پارسیان کوثر اصفهان جذابیت‌های زیادی دارد. باغ پر گل و باصفایی که می‌توانید روی یکی از تخت‌های دور آن بنشینید و از فضای باز نهایت استفاده را ببرید. هتل ۵ رستوران متفاوت دارد؛ رستوران ۲۴ ساعته پارسه سیمین که غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌کند، رستوران سنتی سرو که در آن می‌توانید از غذاهای اصیل اصفهان مثل خورشت ماست، بریانی، و غذاهای سنتی ایران لذت ببرید، رستوران زرین که در لابی هتل بوده و به باغ دید دارد، رستوران سبز که غذاهای ایتالیایی و گیاهی را می‌توانید در آن سفارش بدهید، و رستوران فصلی آبشار که در فضای سبز و استخر انواع غذاهای باربیکیو را تدارک می‌بیند. لابی لانج فیروزه هم مکانی دنج را برای صرف نوشیدنی و کیک فراهم کرده است.از دیگر امکانات هتل پارسیان کوثر اصفهان می‌توان به سالن بدنسازی، استخر روباز، حمام ترکی، سونا و جکوزی، بیزینس سنتر، غرفه شیرینی و دسر، فروشگاه‌‌های سوغات و صنایع دستی اصفهان، و سالن کنفرانس و جلسات اشاره کرد. به دلیل موقعیت مناسب هتل، می‌توانید پیاده‌ به بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی شهر اصفهان دسترسی داشته باشید، مانند؛ میدان نقش جهان، محله‌ی ارمنی جلفا و کلیسای وانک، و خیابان چهارباغ عباسی. برای خرید هم می‌توانید به مجتمع تجاری کوثر در ۱۵۰ متری هتل پارسیان کوثر اصفهان سر بزنید. اسنپ‌تریپ رزرو آنلاین هتل پارسیان کوثر اصفهان را با هزینه‌ای مقرون به صرفه و با تخفیف در بسیاری از روزهای سال برای شما فراهم کرده. 

امکانات هتل

check_box
سالن کنفرانس
check_box
نمازخانه
check_box
سالن همایش
check_box
سونا غیررایگان
check_box
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های پارسیان کوثر

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر

قوانین کنسلی

check
کنسلی در ایام نوروز و تعطیلات امکان‌پذیر نمی‌باشد.
check
در صورت اعلام کنسلی ۱۰۰ درصد هزینه پرداخت شده به عنوان جریمه کسر می‌شود.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۰
خیلی خوب
۱۵۷ نظر
وضعیت نظافت
۴.۲
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۲
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۷
کیفیت غذا و پذیرایی
۳.۹
امکانات اقامتگاه
۳.۸
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۳.۸
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۱

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۴
سوئیت دو تخته نرمال
رستوران های متنوع و موسیقی زنده و سنتی از نکات مثبت هتل هست پارکینگ مسقف نداره درست روبروی سی و سه پل هست و میشه پیاده براحتی بریم . استخر نداره پذیرایی در بدو ورود نداره
thumb_upنقاط قوت
در انتخاب اتاق دست مسافر و باز نمیزارن و معمولا سعی میکنن اتاق انتخاب خودشون باشه ، غذای رستوران هاش خوبه و تنوع خوبی داره
thumb_downنقاط ضعف
سوئیت فضای سردی داشت و آخر شب یه بخاری رومیزی آوردن و بخاطر تعمیرات سر و صدای زیادی بود بنظرم با وجود اتاق و سوئیت های خالی میتونستن جای مناسبتری بدن
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴.۲
دو تخته دابل ساختمان فیروزه
thumb_upنقاط قوت
تميز و نو بودن وسايل
thumb_downنقاط ضعف
صبحنانه معمولي
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴
دو تخته تویین
واقعا خوب بود
thumb_upنقاط قوت
اسانسور
thumb_downنقاط ضعف
نداشت
poker-emoji
poker-emoji
stars
۲.۲
دو تخته تویین
بسیار شلوغ عدم وجود راهنما
thumb_downنقاط ضعف
امکانات و وسایل هتل در حد هتل سه یا دو ستاره بود
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars
۴
دو تخته تویین
thumb_upنقاط قوت
موقعیت مکانی عالی، خدمات دهی خوب کارکنان
thumb_downنقاط ضعف
در حد هتل ۵ ستاره نیست، بیشتر ۴ ستاره است. صبحانه خیلی کامل نبود، مثلا دستگاه قهوه ساز نداشت. پارکینگ سرپوشیده نداشت.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

آدرس هتل پارسیان کوثر در اصفهان چیست؟

هتل پارسیان کوثر اصفهان در بلوار ملت و روبه‌روی سی‌وسه پل قرار دارد. هتل پارسیان کوثر با زاینده رود فاصله کمی دارد و در هر ساعتی می‌توانید برای قدم زدن در اطراف آن بروید. موقعیت دقیق و آدرس هتل پارسیان کوثر اصفهان بر روی سایت اسنپ‌تریپ قابل مشاهده است.

چگونه هتل پارسیان کوثر اصفهان را با بهترین قیمت رزرو کنم؟

برای رزرو آنلاین هتل پارسیان کوثر اصفهان در بسیاری از روزهای سال با بهترین قیمت، می‌توانید از تخفیف‌های اسنپ‌تریپ استفاده کنید. اگر هم در سایت اسنپ‌تریپ عضویت داشته باشید، از این تخفیف‌ها و کمپین‌ها به سرعت مطلع می‌شوید.

با اقامت در هتل پارسیان کوثر به کدام اماکن تاریخی و تفریحی اصفهان نزدیک هستم؟

زاینده رود در چند قدمی هتل پارسیان کوثر اصفهان قرار دارد و با کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی به سی‌وسه پل می‌رسید. محله جلفا، کلیسای وانک، و موزه موسیقی اصفهان در حدود ۲ کیلومتری هتل پارسیان کوثر واقع شده‌اند و پیاده یا با خودرو می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. برای بازدید از میدان نقش جهان و بازار اصفهان به کمتر از ۱۵ دقیقه رانندگی از هتل نیاز دارید.

فاصله هتل پارسیان کوثر اصفهان با وسایل حمل و نقل عمومی چقدر است؟

در ۳۰۰ متری هتل پارسیان کوثر اصفهان می‌توانید از ایستگاه مترو سی‌وسه پل برای تردد در شهر اصفهان استفاده کنید. ایستگاه اتوبوس و تاکسی هم در خیابان‌های اصلی برای رفت و آمد در اصفهان در نزدیکی هتل پارسیان کوثر گزینه‌های مناسبی هستند.

برای یک شب اقامت در هتل پارسیان کوثر اصفهان چقدر باید هزینه بپردازم؟

قیمت اتاق در هتل پارسیان کوثر اصفهان با توجه به فصل سفر و میزان مسافران متغیر است. همچنین هزینه پرداختی شما در هتل پارسیان کوثر به انتخابتان در اتاق استاندارد یا سوئیت هم بستگی دارد. معمولا سوئیت‌های رویال قیمت بالاتری نسبت به دیگر اتاق‌های هتل پارسیان کوثر دارند. در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید به راحتی به مقایسه اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان بپردازید.

چرا هتل پارسیان کوثر اصفهان را از اسنپ‌تریپ رزرو کنم؟

خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته به سوالات شما درباره رزرو آنلاین هتل پاسخ می‌دهند. در سایت اسنپ‌تریپ امکان مقایسه هتل پارسیان کوثر با دیگر هتل‌های ۵ ستاره اصفهان را هم دارید. همچنین می‌توانید نظرات خوب کاربران و مسافران قبلی را درباره کیفیت خدمات و امکانات هتل پارسیان کوثر اصفهان مطالعه کنید تا تجربه بهتری از اقامت در اصفهان داشته باشید.

هتل پارسیان کوثر اصفهان چه امکانات و خدماتی دارد؟

در هتل ۵ ستاره پارسیان کوثر اصفهان چندین رستوران با منوهای متنوعی از مهمانان پذیرایی می‌کنند. سالن کنفرانس، سالن همایش، و تالار پذیرایی هم در هتل پارسیان کوثر قرار دارند. از سونا، استخر، و سالن بدنسازی هم در زمان اقامتتان در هتل می‌توانید استفاده کنید. علاوه بر آن، در بسیاری از اتاق‌های هتل پارسیان کوثر چشم‌انداز زاینده‌رود را هم دارید.

آیا هتل پارسیان کوثر برای اقامت‌های کاری در اصفهان مناسب می‌باشد؟

هتل پارسیان کوثر اصفهان را می‌توانید با کمترین هزینه برای سازمان و شرکت خود در قسمت تجاری سایت اسنپ‌تریپ رزرو کنید. فاصله هتل پارسیان کوثر اصفهان تا نمایشگاه بین‌المللی اصفهان هم کمتر از ۳۰ دقیقه با خودرو است.

فاصله هتل پارسیان کوثر اصفهان تا فرودگاه اصفهان و ایستگاه راه‌آهن اصفهان چقدر است؟

فرودگاه اصفهان در حدود ۳۰ کیلومتری و ایستگاه راه‌آهن اصفهان در ۱۵ کیلومتری هتل پارسیان کوثر اصفهان قرار دارند.