دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی خانه صلاحی اَردکان

location_on
اردکان، انتهای خیابان ترمینال، سمت چپ

اقامتگاه بوم گردی خانه صلاحی اَردکان با قدمتی حدود ۸۰ سال، اقامتی سنتی را به مسافران ارائه می‌کند و از اقامتگاه‌های بوم‌گردی شهر اردکانبه‌شمار می‌رود. این اقامتگاه تا پیش از سال ۱۳۸۰ خانه مسکونی خانواده صلاحی بود و در سال ۱۳۹۸ توسط یکی از اعضای خانواده به اقامتگاه بوم‌گردی تغییر کاربری داد.اقامتگاه به‌خاطر معماری پلکانی‌اش، ۵ اتاق و ۳ حیاط مجزا دارد. در گذشته هر یک از این حیاط‌ها برای کاری مخصوص مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ یکی برای خرید و فروش محصولات دامی و کشاورزی، یکی مخصوص اعضای خانواده و برای کاشت سبزی، و دیگری برای استفاده مهمانان. درختان گردو در باغ اقامتگاه بوم گردی خانه صلاحی اردکان، زیبایی خانه را در فصل تابستان و پاییز دوچندان می‌کنند. کارکنان اقامتگاه برای مهمانانشان غذاهای ایرانی می‌پزند و تلاش می‌کنند تا اقامتی به‌یادماندنی را در اردکان تجربه کنید.در همان اطراف و با کمی پیاده‌‎روی می‌توانید از امام‌زاده سلطان علوی و حمام قدیمی محله بالا دیدن کنید. برای خرید هم می‌توانید به پاساژ نگین و خسروانی سر بزنید. رستوران و کبابی ۱۱۰ در ۸۰۰ متری، رستوران حاج عباس در ۹۰۰ متری، و رستوران کوهساران در ۶ کیلومتری اقامتگاه بوم گردی خانه صلاحی اَردکان، گزینه‌های نزدیک برای صرف غذا در اردکان هستند.

امکانات اقامتگاه بوم گردی

check_box
پارکینگ روباز با ظرفیت محدود
check_box
حمام عمومی
check_box
کافی‌شاپ
check_box
رستوران ایرانی
check_box
تاکسی سرویس

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

فاصله اقامتگاه بوم‌گردی خانه صلاحی اَردکان تا دسترسی‌ها:

از این اقامتگاه فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز ۱ ساعت و ۴۲ دقیقه، فاصله تا ایستگاه راه آهن شیراز ۱ ساعت و فاصله تا پایانه مسافربری شیراز ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه می‌باشد.

فاصله اقامتگاه بوم‌گردی خانه صلاحی اَردکان تا مکان‌های مهم:

از اقامتگاه بوم‌گردی خانه صلاحی اَردکان فاصله تا شیراز ۸۰ کیلومتر، فاصله تا سپیدان ۹۷ کیلومتر، فاصله تا باغات کهکران ۵۳ دقیقه، فاصله تا تنگ تیزاب ۲۸ دقیقه و تا آبشار مارگون ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه می‌باشد.

هزینه اقامت در اقامتگاه بوم‌گردی خانه صلاحی اَردکان چقدر است؟

قیمت اتاق در اقامتگاه بوم‌گردی خانه صلاحی اَردکان بستگی به فصلی که سفر می‌کنید و نوع تایپ اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید تایپ اتاق‌ها را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

قوانین کنسلی اقامتگاه بوم‌گردی خانه صلاحی اَردکان:

اقامتگاه بوم‌گردی خانه صلاحی اَردکان هم مانند دیگر اقامتگاه‌های این شهر، جریمه‌ای را تحت عنوان جریمه کنسلی رزرو دارند. اسنپ تریپ بابت لغو رزرو هزینه دریافت نمی‌کند. چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در اقامتگاه بوم‌گردی خانه صلاحی اَردکان داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان‌های ما از اقامتگاه، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.

مزیت رزرو اقامتگاه بوم‌گردی خانه صلاحی اَردکان از اسنپ تریپ چیست؟

علاوه بر تخفیف‌هایی که در اکثر روزهای سال برای اتاق‌های اقامتگاه بوم‌گردی خانه صلاحی اَردکان در سایت اسنپ تریپ وجود دارد، امکان مقایسه سریع و آسان این اقامتگاه با دیگر اقامتگاه‌های این شهر برای شما فراهم شده است. همچنین تخفیف‌های اسنپ‌تریپ بر روی اقامتگاه بوم‌گردی خانه صلاحی اَردکان در بسیاری از روزهای سال اعمال می‌شود تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در این شهر داشته باشید. خدمات ۲۴ ساعته اسنپ‌تریپ هم به سوالات شما درباره رزرو آنلاین اقامتگاه بوم‌گردی خانه صلاحی اَردکان پاسخ می‌دهند.