دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی تختعلی تالش

location_on
تالش، روستای داوان، خیابان خوش قدم

اقامتگاه بوم گردی تختعلی تا شهر تالش ۱۸ کیلومتر فاصله دارد. این اقامتگاه در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است و یکی از ویژگی های آن دسترسی به ساحل دریا و قلعه صلصال است. اقامتگاه بوم گردی تختعلی دارای دو خانه سنتی و چوبی می‌باشد. اتاق های این اقامتگاه فاقد تخت هستند. در اقامتگاه بوم گردی تختعلی تالش امکان پخت و پز برای مهمانان فراهم است اما می‌توانید وعده های صبحانه و ناهار و شام با پرداخت هزینه از یک روز قبل غذای محلی مورد نظر خود را سفارش دهید. با اقامت در این اقامتگاه بوم گردی تختعلی می‌توانید با پوشیدن لباس محلی مردم تالش عکس های یادگاری بگیرید و خاطره به یادماندنی برای خود رقم بزنید. 

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

هزینه اقامت در اقامتگاه بوم گردی تختعلی تالش چقدر است؟

قیمت اتاق در اقامتگاه بوم گردی تختعلی تالش بستگی به فصلی که سفر می‌کنید و نوع تایپ اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید تایپ اتاق ها را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

چرا اقامتگاه بوم گردی تختعلی تالش را از اسنپ تریپ رزرو کنم؟

در سایت اسنپ تریپ می‌توانید اقامتگاه بوم گردی تختعلی تالش را با دیگر اقامتگاه های شهر تالش مقایسه کنید و بهترین گزینه را برای اقامت رزرو کنید. با چند کلیک ساده هم رزرو آنلاین اتاق در اقامتگاه بوم گردی تختعلی تالش را در سایت اسنپ تریپ می‌توانید انجام دهید.

مکان های دیدنی و تفریحی در اطراف اقامتگاه بوم گردی تختعلی تالش:

در نزدیکی این اقامتگاه بوم گردی قلعه صلصال با فاصله ۲ کیلومتر، جنگل های لیسار با فاصله ۴ کیلومتر، جنگل های گیسوم با فاصله ۲۵ کیلومتر و سورتمه ریلی و پارک جنگلی تالش ۲۲ کیلومتر با خودرو فاصله دارید.

خدمات و امکانات اقامتگاه بوم گردی تختعلی تالش:

در این اقامتگاه امکان پخت و پز برای مهمانان فراهم است اما می‌توانید وعده های صبحانه و ناهار و شام با پرداخت هزینه از یک روز قبل غذای محلی مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین اگر با وسیله نقلیه شخصی سفر می‌کنید می‌توانید داخل حیاط این اقامتگاه خودرو خود را پارک کنید.

چطور رزرو اقامتگاه بوم گردی تختعلی تالش را کنسل کنم؟

در صورت تصمیم به کنسلی رزرو در اقامتگاه بوم گردی تختعلی تالش، می‌توانید از طریق پنل کاربری در سایت اسنپ تریپ درخواست خود را ثبت کنید. تیم پشتیبانی هم به صورت ۲۴ ساعته قادر به پاسخگویی سوالات شما هستند و می‌توانند شما را راهنمایی کنند.