دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی تالش

location_on
تالش، کیلومتر ۲۰ جاده تالش به آستارا، روستای ختبه سرا

اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی تالش در کیلومتر ۲۰ جاده تالش به آستارا در روستای ختبه سرا قرار دارد. قدمت بنای اقامتگاه به حدود ۱۱۰ سال پیش بر می‌گردد و در سال ۱۳۹۷، با تعداد ۹ اتاق، برای پذیرایی از مسافران شروع به کار کرد. این اقامتگاه برای سفرهای گروهی دوست‌داران طبیعت در میان هتل‌های شهر تالش، گزینه‌ای مقرون به صرفه و مناسب است.فضای اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی تالش تقریبا ۶۰۰۰ متر بوده و رستورانی ۲۰۰ متری دارد. در رستوران، که برخی اوقات موسیقی زنده هم در آن به‌راه است، می‌توانید غذاهای محلی و خوشمزه‌ نوش جان کنید. باغ و طبیعت اطراف اقامتگاه هم مکانی مناسب برای گشت و گذار، به دور از هیاهوی شهر، و لذت بردن از هوای خوب روستاست.اگر به‌دنبال جاذبه‌های طبیعی در نزدیکی اقامتگاه بوم گردی حاج حسین پرویزی تالش بودید می‌توانید به آبشار ۷ طبقه ریوو (۱۵ کیلومتر)، آبشار زمرد (۲۵ کیلومتر)، ساحل گیسوم (۳۰ کیلومتر)، و جاده اسالم به خلخال (۴۰ کیومتر) بروید و از طبیعت زیبای این منطقه کمال بهره را ببرید. بازار محلی ختبه سرا هم برای دیدن و کمی خرید مناسب به‌بنظر می‌رسد. ساحل دریای خزر هم با حدود ۵ دقیقه رانندگی از محل اقامت شما قرار دارد.

امکانات اقامتگاه بوم گردی

check_box
حمام عمومی
check_box
رستوران ایرانی
check_box
پارکینگ روباز
check_box
اینترنت رایگان و نامحدود
check_box
تاکسی سرویس

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه