snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آپارتمان الیف تبریز

location_on
تبریز، بلوار علامه طباطبایی، نبش کلانتر کوچه

هتل آپارتمان الیف تبریز در بلوار علامه طباطبایی قرار گرفته و هتل آپارتمانی نوساز در بین هتل‌های شهر تبریز به‌شمار می‌رود. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۹ با تعداد ۱۰ اتاق و سوئیت در ساختمانی ۱۲ طبقه تاسیس شده است. از سوئیت‌های ۱ خوابه تا ۳ خوابه که ظرفیت ۲ تا ۵ مهمان دارند را می‌توانید در هتل آپارتمان الیف تبریز رزرو کنید. فضای داخلی سوئیت‌ها بزرگ، دلباز، و روشن بوده و احساس تمیزی و راحتی را در بدو ورود به شما منتقل می‌کنند. پرسنل مهمان‌نواز و خوش‌برخورد هتل آپارتمان، اقامتی به‌یادماندنی را در تبریز برایتان رقم می‌زنند.با اقامت در هتل آپارتمان الیف تبریز به ایستگاه مترو و اتوبوس دسترسی دارید؛ ۱ دقیقه تا ایستگاه اتوبوس و حدود ۳ دقیقه تا ایستگاه مترو ارسباران فاصله دارید. برای صرف غذا به رستوران اصلانی و برای خرید می‌توانید به برج بلور یا برج سفید در حدود ۲ کیلومتری هتل آپارتمان الیف تبریز بروید.

امکانات هتل آپارتمان

check_box
آسانسور
check_box
تلویزیون در لابی
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
صندوق امانات
check_box
تاکسی سرویس

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های الیف

مراکز نزدیک به هتل آپارتمان را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل آپارتمان

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

رزرو هتل آپارتمان الیف تبریز از اسنپ تریپ چه مزایایی دارد؟

اسنپ تریپ بهترین قیمت را برای رزرو آنلاین هتل آپارتمان الیف دارد. این هتل را با دیگر هتل‌های شهر تبریز از نظر تمیزی، قیمت، موقعیت و امکانات هم می‌توانید بررسی کنید. با عضویت در خبرنامه هم به سرعت از کمپین‌ها و تخفیف‌ها مطلع می‌شوید. نظرات مسافران و امتیازشان به هتل‌های تبریز را در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید بخوانید و بهترین گزینه را رزرو کنید. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته در دسترس شماست.

آدرس هتل آپارتمان الیف تبریز چیست؟

هتل آپارتمان الیف تبریز در بلوار علامه طباطبایی و نزدیک مرکز شهر قرار گرفته. موقعیت مکانی دقیق هتل را روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید ببینید.

فاصله هتل آپارتمان الیف تا اماکن دیدنی و تاریخی تبریز چقدر است؟

هتل آپارتمان الیف به بسیاری از اماکن تاریخی و جاهای دیدنی تبریز دسترسی مناسبی دارد. از هتل با حدود ۲۰ دقیقه رانندگی به بازار تبریز، ارگ علیشاه تبریز، خانه استاد شهریار، کاخ موزه شهرداری، خانه بهنام، مسجد کبود، مسجد جامع تبریز و موزه آذربایجان می‌توانید بروید.

هتل آپارتمان الیف تبریز چه امکانات و خدماتی دارد؟

هتل آپارتمان الیف خدمات و امکانات متناسب با قیمتی را برای مهمانان و مسافران فراهم کرده. جزئیات اتاق‌ها و امکانات هتل را به‌همراه عکس در سایت اسنپ‌تریپ ببینید.

هزینه اقامت در هتل آپارتمان الیف تبریز چقدر است؟

هزینه رزرو هتل در تبریز به زمان سفر، تعداد مسافران و نوع اتاقی بستگی دارد که انتخاب می‌کنید. در هتل آپارتمان الیف تبریز اتاق و سوئیت‌های ۱ تا ۵ تخته را می‌توانید رزرو کنید.

آیا هتل آپارتمان الیف تبریز به مترو و اتوبوس دسترسی دارد؟

از هتل آپارتمان الیف تبریز با ۵ دقیقه قدم زدن به ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو آبرسان می‌رسید. برای رفت و آمد در شهر تبریز از تاکسی و تاکسی‌های اینترنتی هم می‌توانید استفاده کنید.

قوانین کنسلی رزرو هتل آپارتمان الیف تبریز چیست؟

در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» شرایط کنسلی را می‌توانید بخوانید. برای ثبت درخواست می‌توانید با تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ تماس بگیرید یا از طریق پنل درخواستتان را ثبت کنید.

فاصله هتل آپارتمان الیف تا فرودگاه و ایستگاه راه آهن تبریز چقدر است؟

از هتل آپارتمان الیف تبریز تا فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن تبریز ۲۵ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.