دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی شیز تکاب

location_on
تکاب، بخش تخت سلیمان

اقامتگاه بوم‌گردی شیز در استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب در سال ۱۳۹۳ به بهره‌‌برداری رسیده است. اقامتگاه بوم‌گردی شیز با ظرفیت پذیرش ۳۵ نفر دارای سوئیت به صورت کف خواب با تعداد ۲۰ نفر که دارای آشپزخانه، یخچال، تلویزیون، مبلمان، سرویس بهداشتی اختصاصی می‌باشد. از امکانات اقامتگاه شیز تکاب می‌توان به پارکینگ رو باز اختصاصی، راهنمای محلی برای تورهای گردشگری (که شامل هزینه می‌باشد)، اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد. همچنین می‌توانید با هماهنگی قبلی با اقامتگاه شیز از انواع غذاهای محلی و سنتی این مجموعه سفارش دهید. اقامتگاه بومگردی شیز تکاب را می‌توانید بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

فاصله اقامتگاه بوم‌گردی شیز تکاب تا فرودگاه و ایستگاه راه آهن چقدر است؟

از اقامتگاه بوم‌گردی شیز تکاب تا فرودگاه زنجان ۱۶۲ کیلومتر حدود ۲ ساعت و ۴۲ دقیقه، ایستگاه راه آهن زنجان ۱۴۳ کیلومتر حدود ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه و تا پایانه مسافربری ۳۹ کیلومتر حدود ۴۰ دقیقه با خودرو فاصله است.

با رزرو اقامتگاه بوم‌گردی شیز تکاب به کدام مکان های گردشگری و تاریخی نزدیک هستم؟

زندان سلیمان (کوه زندان دیو)، زندان برنجه، آبشار و چشمه های آبگرم قینرجه، پل تاریخی ساروق، تالاب چملی و قلعه ساری قورخان که در نزدیکی روستای ساری قورخان بنا شده و قدمت آن به هزاره دوم و سوم ق.م تخمین زده شده است در نزدیکی این اقامتگاه است.

هزینه یک شب اقامت در اقامتگاه بوم‌گردی شیز تکاب چقدر است؟

قیمت اتاق در اقامتگاه شیز تکاب بستگی به فصلی که سفر می‌کنید و نوع اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید اقامتگاه شیز تکاب را با دیگر اقامتگاه ها از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

قوانین کنسلی اقامتگاه بوم‌گردی شیز تکاب به چه صورت است؟

اقامتگاه بوم‌گردی شیز هم مانند دیگر اقامتگاه های شهر تکاب، جریمه ای را تحت عنوان جریمه کنسلی رزرو دارند. اسنپ تریپ بابت لغو رزرو هتل هزینه ای دریافت نمی‌کند. چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در اقامتگاه بوم‌گردی شیز تکاب داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان های ما از اقامتگاه، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.

چرا اقامتگاه بوم‌گردی شیز تکاب را از سایت اسنپ تریپ رزرو کنم؟

در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید اقامتگاه بوم‌گردی شیز را با دیگر اقامتگاه ها مقایسه کنید و بهترین گزینه را برای اقامت در تکاب رزرو کنید. با چند کلیک ساده هم رزرو آنلاین اتاق در اقامتگاه بوم‌گردی شیز تکاب را در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید انجام دهید. همچنین تخفیف‌های اسنپ‌تریپ بر روی اقامتگاه بوم‌گردی شیز در بسیاری از روزهای سال اعمال می‌شود تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر داشته باشید.