دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی حاج سلیمان تیران

location_on
تیران، محله‌ی حسینیه‌ی قدیم، خیابان فارابی، بن بست ادب، رو به روی اداره‌ی میراث فرهنگی

اقامتگاه بوم گردی حاج سلیمان تیران در محله حسینیه قدیم و خیابان فارابی قرار گرفته و با شهر اصفهان حدودا ۶۰ کیلومتر فاصله دارد. بنای این اقامتگاه به ۴۰۰ سال پیش و دوران زندیه بر می‌گردد که پس از بازسازی و مرمت، سرانجام در سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرد. اقامتگاه بوم گردی حاج سلیمان تیران در مجموع ۶ اتاق با ظرفیت‌های ۲ و ۴ نفر دارد که اکثرشان به‌صورت کف خواب هستند. از امکانات و خدمات اقامتگاه می‌توان به سفره‌خانه، کافی‌شاپ، فضای سبز و چایخانه سنتی اشاره کرد.در زمان اقامت در اقامتگاه بوم گردی حاج سلیمان تیران بازدید از جاذبه‌هایی مانند شهر زیر زمینی کرد، آسیاب خان عمو، حمام ملک سلطان، روستای تاریخی جاجا، منطقه حفاظت شده قمیش لو و باغ‌های درب سنگی را هم در برنامه‌تان باید قرار دهید. برای صرف غذا در خارج از اقامتگاه هم به رستوران نارنج یا رستوران آرش می‌توانید سر بزنید. از اقامتگاه بوم گردی حاج سلیمان تیران تا ترمینال مسافربری ۵ دقیقه و تا شهر اصفهان ۱ ساعت با خودرو فاصله است.

امکانات اقامتگاه بوم گردی

check_box
سفره‌خانه
check_box
کافی‌شاپ
check_box
چایخانه سنتی
check_box
فضای سبز

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

رزرو اقامتگاه حاج سلیمان تیران از اسنپ تریپ چه مزایایی دارد؟

در اسنپ تریپ اقامتگاه بوم گردی حاج سلیمان را از نظر قیمت، موقعیت مکانی، امکانات و کیفیت خدمات با دیگر هتل‌ها می‌توانید مقایسه کنید. با عضویت در خبرنامه، از پیشنهادات ویژه رزرو هتل به سرعت باخبر خواهید شد. نظرات و امتیاز کاربران به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را برای اقامتتان انتخاب کنید. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شماست.

آدرس اقامتگاه بوم گردی حاج سلیمان تیران چیست؟

اقامتگاه بوم گردی حاج سلیمان تیران در ۶۰ کیلومتری اصفهان و خیابان فارابی شهر تیران قرار دارد. در نقشه اسنپ‌تریپ موقعیت اقامتگاه را می‌توانید مشاهده کنید.

اقامتگاه حاج سلیمان تیران چه امکانات و خدماتی دارد؟

اقامتگاه بوم گردی حاج سلیمان امکانات و خدماتی از جمله کافی‌شاپ، سفره‌خانه، فضای سبز و اینترنت دارد. جزئیات اتاق‌ها و لیست کامل امکانات هتل را در اسنپ‌تریپ به همراه عکس می‌توانید ببینید.

هزینه اقامت در اقامتگاه بوم گردی حاج سلیمان تیران چقدر است؟

قیمت رزرو اتاق در اقامتگاه بوم گردی حاج سلیمان با توجه به نوع اتاق، تعداد مسافران، مدت زمان اقامت و تاریخ سفر متفاوت خواهد بود. اسنپ‌تریپ در بسیاری از روزهای سال برای رزرو هتل تخفیف دارد و سفری ارزان را تجربه خواهید کرد. اتاق‌های ۲ و ۴ تخته اقامتگاه را که اکثرشان کف خواب هستند را با قیمت مناسب در کمترین زمان می‌توانید رزرو کنید.

قوانین کنسلی اقامتگاه بوم گردی حاج سلیمان تیران چیست؟

شرایط لغو اقامتگاه بوم گردی حاج سلیمان تیران را در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» می‌توانید بخوانید. در صورتی که تصمیم داشتید تا رزرو هتل خود را کنسل کنید، با تیم پشتیبانی می‌توانید تماس بگیرید و یا درخواستتان را از طریق پنل کاربری ثبت کنید. میزان جریمه هم به تاریخ درخواست مسافر و قوانین هتل بستگی دارد.