snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

مجتمع گردشگری بام خلخال

location_on
اردبیل، خلخال، خیابان ۳۰ متری، رو به روی هلال احمر، بالاتر از مسکن مهر

مجتمع گردشگری بام خلخال در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده است. این مجموعه در ۱ طبقه ساخته شده و دارای ۱۰ باب اتاق می‌باشد. فضای دلنشین و آرام این مجموعه با بهره‌گیری از هنر معماری سفر خوش برای شما به جا می‌گذارد. لازم به ذکر است بدانید اتاق‌های این مجموعه فاقد تخت می‌باشد و در اتاق‌ها بصورت کف خواب تشک و پتو برای مسافرین آماده سازی شده است. این مجموعه با مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار که دارای سه فاز می‌باشد، امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، آلاچیق و فضای سبز دارد. شما می‌توانید مجتمع گردشگری بام خلخال را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید. مجتمع گردشگری بام خلخال به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع‌های توریستی، تفریحی، اقامتی، فرهنگی و ورزشی استان اردبیل و با بهره‌گیری از هنر معماری منحصر به فرد در چند فاز و چشم اندازی زیبا از باغات و شهر خلخال لذت اقامتی به یاد ماندنی و تجربه‌ای متفاوت را به ارمغان می آورد. فاز نخست این مجتمع شامل ۱۴ واحد سوئیت‌های اقامتی سنتی با امکانات کامل، رستوران و کافی‌شاپ، کافه سنتی، فست فود و مرکز تهیه سوغات و صنایع دستی در سال ۱۴۰۱ در یک طبقه در شهرستان خلخال افتتاح گردیده و آماده ارائه خدمات به میهمانان و مسافران است. پارکینگ سوئیت‌های اقامتی داخل مجتمع و کنار واحد است. جاده رویایی اسالم به خلخال، آبگرم طبیعی و معدنی کوثر، پل معلق پیرتقی، قله آق داغ، آبشار نره گر، آبشار نوده بخشی از جاذبه‌های خلخال زیبا است. همچنین با حدود نیم ساعت رانندگی می‌توانید به جنگل‌های هریکانی برسید. شما می‌توانید مجتمع گردشگری بام خلخال را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ‌تریپ رزرو کنید. 

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های بام

مراکز نزدیک به مجتمع گردشگری را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین مجتمع گردشگری

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.
check
پذیرش کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت رایگان است و کودکان بالای ۶ سال با نرخ بزرگسال محاسبه می‌شود.
check
در هنگام پذیرش ارائه مدارک محرمیت الزامی است.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز مجتمع گردشگری از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۵.۰
عالی
۱ نظر
وضعیت نظافت
۵.۰
خوشرویی و رفتار کارکنان
۵.۰
موقعیت مکانی و دسترسی
۵.۰
کیفیت غذا و پذیرایی
۵.۰
امکانات اقامتگاه
۵.۰
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۵.۰
رعایت پروتکل های بهداشتی
۵.۰

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
چهار نفره کف خواب
thumb_upنقاط قوت
موقعیت مکانی و ویو خوب به شهر خلخال، پرسنل خوب با رفتار عالی، حس نوستالژی بواسطه معماری جذاب، تمیزی و نظافت مجموعه
برچسب های این اقامتگاه