snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

مجتمع گردشگری کاروانسرای گلستانکوه خوانسار

location_on
خوانسار، ابتدای جاده اصفهان، رو به روی سد باغکل، دهکده گردشگری گلستانکوه

مجتمع گردشگری کاروانسرای گلستانکوه خوانسار در ابتدای جاده اصفهان و روبه‌روی سد باغکل قرار گرفته. خوانسار و کوچه باغ‌هایش، زیباترین رویایمان را در بیداری و در برابر چشمانمان نمایان می‌سازد. این مجتمع در ۱۷۵ کیلومتری اصفهان قرار گرفته و به ۳ استان قم، مرکزی، و لرستان نزدیک است. مجتمع گردشگری کاروانسرای گلستانکوه با ویلاهای دوبلکس از سال ۱۳۹۷ از مهمانان پذیرایی می‌کند. در اینجا می‌توانید سوئیت‌های دلباز، تمیز، و راحت با ظرفیت‌های ۴، ۵، ۶، و ۷ نفره را رزرو کنید. که این مکان را به گزینه‌ای ایده‌آل در سفرهای خانوادگی و گروهی در بین هتل‌های شهر خوانسار تبدیل کرده است.از امکانات مجتمع گردشگری کاروانسرای گلستانکوه خوانسار می‌توان به فضای سبز و محوطه بزرگ آن اشاره کرد. رستوران ایرانی، سفره‌خانه، و فست فود، شما را از رفتن به دیگر رستوران‌ها برای صرف غذا بی‌نیاز می‌کند. در کافی‌شاپ مجموعه خودتان را می‌توانید به یک نوشیدنی دعوت کنید. اگر با کودک سفر می‌کنید، تجربه بازی در فضای بازی کودکان برایشان می‌تواند خاطره‌انگیز شود. اتاق میهمانی و جلسات، سالن بدنسازی، خدمات خانه‌داری، و اینترنت از دیگر امکانات و خدمات مجتمع گردشگری کاروانسرای گلستانکوه هستند.تا بازار سوغات خوانسار و دشت لاله‌های واژگون ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده فاصله است. از محل اقامتتان تا دیگر جاذبه‌های گردشگری خوانسار مانند بقعه امام‌زاده سید احمد، خانه‌ی تاریخی ابهری‌ها و حبیبی‌ها، و مقبره باباپیر ترک، ۱۰ دقیقه و تا روستای دره بید ۳۰ دقیقه با خودرو فاصله است. رزرو مجتمع گردشگری کاروانسرای گلستانکوه خوانسار را از اسنپ‌تریپ با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف می‌توانید انجام دهید.

امکانات مجتمع گردشگری

check_box
اتاق میهمانی و جلسات کاری
check_box
تلویزیون در لابی
check_box
گشت غیررایگان
check_box
رمپ
check_box
اینترنت رایگان و محدود در لابی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

موقیت های مکانی و دسترسی های کاروانسرای گلستانکوه

مراکز نزدیک به مجتمع گردشگری را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین مجتمع گردشگری

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز مجتمع گردشگری از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۰
خیلی خوب
۴ نظر
وضعیت نظافت
۴.۶
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۲
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۶
کیفیت غذا و پذیرایی
۲.۸
امکانات اقامتگاه
۴.۰
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۲
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۶

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۲
دو تخته دابل سنتی
محيط زيبا - تميز و آرامش بخشي رو تجربه كرديم بسيار عالي بود تنها نقطه ضعف صبحانه ضعيف بود به نظر بنده
thumb_upنقاط قوت
فضاي زيبا و آرامش بخش مجتمع -تميزي اتاق و سرويس بهداشتي-
thumb_downنقاط ضعف
صبحانه ضعيف و دوري محل سرو صبحانه از اتاق ها
poker-emoji
poker-emoji
stars۳
دو تخته تویین سنتی
دوست ندارم خیلی نکات بگم اما بعضی از مهمترینش عرض میکنم بدلیل حفظ ظاهر سنتی که واحدها درب و پنجره چوبی داشتند اصلا عایق به سرما نبودند و علی الرقم داشتن دو سیستم گرمایش نمیشد گرما اتاق تأمین کرد درضمن با وجود داشتن دو رستوران سنتی و فست فود برای دریافت غذا حتما باید مسیر طولانی در سرما و پیاده طی کرد و هیچکدوم ارسال‌ غذا در اتاق نداشتند که برای چنین مجموعه ای بسیار غیر حرفه ای بود فاصله ماشین تا اقامتگاه بسیار زیاده وکلا مجموعه ای بزرگ که فعلا نمیشه بهش بعنوان‌ یک استراحتگاه حرفه ای نگاه کرد بهترین پیشنهادم این است مدیریت محترم قبل از اینکه چنین مجموعه ای را فعال کنه از نگاه یک مخاطب همه چیز بررسی کنه و یا حداقل یک شب خودش بعنوان یک مسافر از امکانات استفاده کند تا زوایای بیشتری از درک محیط توسط مخاطبین داشته باشد.
thumb_upنقاط قوت
محیط زیبا و سنتی
thumb_downنقاط ضعف
بدلیل حفظ ظاهر سنتی که واحدها درب و پنجره چوبی داشتند اصلا عایق به سرما نبودند و علی الرقم داشتن دو سیستم گرمایش نمیشد گرما اتاق تأمین کرد درضمن با وجود داشتن دو رستوران سنتی و فست فود برای دریافت غذا حتما باید مسیر طولانی در سرما و پیاده طی کرد و هیچکدوم ارسال‌ غذا در اتاق نداشتند که برای چنین مجموعه ای بسیار غیر حرفه ای بود فاصله ماشین تا اقامتگاه بسیار زیاده تنوع صبحانه خیلی حداقل و محدود بود
برچسب های این اقامتگاه