snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آپارتمان آرامسر رامسر

location_on
رامسر، بلوار رزاقی، خیابان رمک، رمک ۱۳

هتل آپارتمان  آرامسر یکی از معروف‌ترین هتل‌های منطقه رامسر در استان مازندران است. این هتل آپارتمان با طراحی مدرن و امکانات رفاهی مناسب، یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در رامسر می‌باشد. هتل آپارتمان آرامسر رامسر دارای سوئیت، اتاق خانوادگی و اتاق‌های استاندارد با امکاناتی از جمله تلویزیون، مینی بار، اینترنت رایگان و حمام می‌باشد. با توجه به موقعیت ایده‌آل هتل آپارتمان آرامسر رامسر در نزدیکی دریا و جاذبه‌های گردشگری رامسر، این هتل یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای تفریح و استراحت در منطقه می‌باشد. شما می‌توانید هتل آپارتمان آرامسر رامسر را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید. 

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های آرامسر

مراکز نزدیک به هتل آپارتمان را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل آپارتمان

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز هتل آپارتمان از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۳.۴
۲ نظر
وضعیت نظافت
۴.۰
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۰
موقعیت مکانی و دسترسی
۳.۸
کیفیت غذا و پذیرایی
۲.۸
امکانات اقامتگاه
۲.۸
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۳.۴
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۴

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
poker-emoji
poker-emoji
stars۳
سوئیت دو خوابه چهار تخته
با توجه به اینکه از هتل آپارتمان انتطار می‌رود تجهیزات آشپزی قابل قبولی داشته باشد یک قابلمه و ماهیتابه دارد بشقاب ۴عدد لیوان و قاشق چنگال یک کفگیر چوبی و کتری قوری دارد رنده و چاقوی آشپزی کاسه بزرگ و سبد و ابکش ندارد سشوار در حد کودک دارد اتو ومیز اتو ندارد یک عدد مبل تختخواب شو دارد هتل نوساز است مهمترین خصوصیتش ویو جنگل و شهر هست تمیزه ولی پله ها اذیت کننده هست ما فقط وسایل ضروری رو بالا بردیم پارکينگ اختصاصی نداره و ماشین ها در کوچه هتل پارک میشه و هرکسی میتونه از کوچه عبور کنه و کمی نگران کننده هست
thumb_upنقاط قوت
ویو زیبا و خاص
thumb_downنقاط ضعف
صبحانه ضعیف در حد مسافرخانه و پله های زیاد تا لابی و چاده خاکی در کوچه منتهی به هتل و نداشتن پارکینگ
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴
سوئیت یک خوابه دو تخته
thumb_upنقاط قوت
اتاق هتل دید بسیار مناسبی به دریاچه و مزارع برنج داشت. امکان قایق سواری بر روی دریاچه وجود داشت
thumb_downنقاط ضعف
اطاق کوچک بود، غذای رستوران بسیار گران بود، قیمت ۳ برابر رستوران های با کیفیت بود
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مکان های دیدنی در اطراف هتل آپارتمان آرامسر رامسر:

پل کلاردشت، جنگل‌های شیرپوینت، سد و نهر سیاهرود و دریاچه بابلسر که یکی از بزرگترین دریاچه‌های ایران است و در فاصله کمی از رامسر قرار دارد. این دریاچه دارای چشمه‌ها، جزیره‌ها و محل‌های کمپینگ است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

تایپ اتاق‌های هتل آپارتمان آرامسر رامسر:

در هتل آپارتمان آرامسر رامسر سوئیت‌های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه با ظرفیت دو تخته، چهار تخته و شش تخته برای مسافرین آماده سازی شده است. شما می‌توانید در هنگام ثبت رزرو بسته به تعداد نفرات تایپ‌های اتاق هتل آپارتمان آرامسر رامسر را با هم مقایسه و رزرو کنید.

هزینه اقامت در هتل آپارتمان آرامسر رامسر:

قیمت اتاق در هتل آپارتمان آرامسر بستگی به فصلی که به رامسر سفر می‌کنید و نوع تایپ اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید تایپ اتاق ها را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

قوانین کنسلی هتل آپارتمان آرامسر رامسر:

هتل آپارتمان آرامسر رامسر هم مانند دیگر هتل‌های این شهر، جریمه ای را تخت عنوان جریمه کنسلی رزرو دارند. اسنپ تریپ بابت لغو رزرو هزینه دریافت نمی‌کند. چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در هتل آرامسر رامسر داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.

مزیت رزرو هتل آپارتمان آرامسر رامسر از اسنپ تریپ چیست؟

علاوه بر تخفیف هایی که در اکثر روزهای سال برای اتاق‌های هتل آپارتمان آرامسر رامسر در سایت اسنپ تریپ وجود دارد، امکان مقایسه سریع و آسان این هتل با دیگر هتل آپارتمان‌های شهر رامسر برای شما فراهم شده است. همچنین تخفیف‌های اسنپ‌تریپ بر روی هتل آپارتمان آرامسر در بسیاری از روزهای سال اعمال می‌شود تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در رامسر داشته باشید. خدمات ۲۴ ساعته اسنپ‌تریپ هم به سوالات شما درباره رزرو آنلاین هتل آپارتمان آرامسر رامسر پاسخ می‌دهند.