دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

بوتیک هتل کچا رشت

location_on
رشت، آزاد راه رشت به قزوین، سراوان، روستای کچا

بوتیک هتل کچا در شهر رشت قرار گرفته شده است. بوتیک هتل کچا رشت دارای اتاق‌های استاندارد و لوکس می‌باشد. ظرفیت اتاق‌های این هتل دو نفره و سه نفره می‌باشد. اقامت در بوتیک هتل کچا رشت شامل صبحانه است. در اتاق‌های این هتل سرویس بهداشتی، تلویزیون، تلفن، مبلمان، مینی بار غیررایگان، اینترنت رایگان و نامحدود قرار گرفته شده است. از امکانات داخل بوتیک هتل کچا رشت می‌توان به کافی شاپ، رستوران ایرانی، پارکینگ روباز و خدمات خانه داری اشاره کرد. شما می‌توانید بوتیک هتل کچا رشت را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید. 

امکانات بوتیک هتل

check_box
کافی‌شاپ معمولی‌
check_box
سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
خدمات خانه‌داری
check_box
رستوران ایرانی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین بوتیک هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت اعلام کنسلی تا ۷۲ ساعت قبل از تحویل اتاق، درصدی از هزینه پرداخت شده به عنوان جریمه کسر نمی‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی تا ۴۸ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۵۰ درصد هزینه شب اول رزرو به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی تا ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۱۰۰ درصد هزینه شب اول رزرو به عنوان جریمه کسر می‌شود.

امتیاز بوتیک هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۰
خیلی خوب
۵ نظر
وضعیت نظافت
۴.۲
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۲
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۲
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۲
امکانات اقامتگاه
۳.۸
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۳.۶
رعایت پروتکل های بهداشتی
۳.۸

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۶
دو تخته استاندارد
thumb_upنقاط قوت
خیلی خوب مدرن و تمیز عالی بود
thumb_downنقاط ضعف
ی کم سر و صدا بود تو راهرو و حیاط چون اونجا بسیار جای آرومیه حیف هست باید در اطاق ها ی کاری کنند صدا کمتر وارد اطاق قیمت هم به نظرم بالا بود
sad-emoji
sad-emoji
stars۱
سه تخته استاندارد
از دید من یه اقامتگاه بود تا هتل بوتیک! و انقدر در بدو ورود شوکه شدیم که به هیچ کس پیشنهاد نمیدم واسه موندن اینجا رو انتخاب کنه! شما هزینه هتل بوتیک رو میدین در صورتیکی که هیچ گونه امکانات هتل بوتیکی در اون وجود نداره! مسیر ورودی انقدر بد بود که چمدون من شکست چون کسی نبود که چمدون رو حمل کنه یا قسمتی رو واسه عبور چمدون مسافر در نظر نگرفته بودن!!! رسپشن هتل محاط بین چهار اتاق اقامتگاه بود که اگه کسی میخواست چک این یا چک اوت کنه واسه بقیه اتاق ها مزاحمت ایجاد میشد! کالای خواب اقامتگاه به حدی ناراحت کننده بود که من و همراهانم اصلن خواب راحتی نداشتیم، ملحفه، متکا و تشک به حدی سفت بودن که خوابیدنو غیر ممکن میکرد. دستمال توالت و دستمال توی اتاق نصفه بود و استفاده شده در بدو ورود، اتاق بوی غیر قابل تحملی داشت! که مارمجبور شدیم از اتاق بریم بیرون و به رسپشن اطلاع بدیم پارکینگ برای مسافرانی که با ماشین میان در نظر گرفته نشده و شما باید کنار جاده ماشینتونو پارک کنین! من اتاق سه تخته رزرو کرده بودم ولی چیزی به عنوان تخت سوم وجود نداشت و به کاناپه بود که تخت میشد.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۴
دو تخته لوکس
فضای آرامش بخشی بود در عین سنتی فضای مدرنی داشت کارکنان مهربان و مهمان نوازی داشتن البته حس هتل نداشت حس ویلایی شخصی بود که همه امکانات داخلش موجوده.
thumb_upنقاط قوت
از اتاق تا پذیرایی همه چی مناسب بود
thumb_downنقاط ضعف
جاده به سمت هتل بسیار زیبا و تمیز بود اما کتار هتل پر از زباله
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته استاندارد
thumb_upنقاط قوت
تمیز و مرتب در فضایی زیبا و رویایی کاملا نوساز و از وسایل بسیار شیک و مدرن استفاده شده است. رفتار پرسنل بسیار عالی و فضایی به دور از شهر و ازدحام دارد. اگر دوباره به این منطقه بیاییم حتما همین جا را انتخاب خواهیم کرد
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

هزینه اقامت در بوتیک هتل کچا رشت چقدراست؟

قیمت اتاق در بوتیک هتل کچا رشت بستگی به فصلی که سفر می‌کنید و نوع تایپ اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید تایپ اتاق‌ها را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

مزیت رزرو بوتیک هتل کچا رشت از اسنپ تریپ چیست؟

علاوه بر تخفیف هایی که در اکثر روزهای سال برای اتاق‌های بوتیک هتل کچا در سایت اسنپ تریپ وجود دارد، امکان مقایسه سریع و آسان این هتل با دیگر هتل‌های شهر رشت برای شما فراهم شده است. همچنین تخفیف‌های اسنپ‌تریپ بر روی بوتیک هتل کچا در بسیاری از روزهای سال اعمال می‌شود تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در رشت داشته باشید. خدمات ۲۴ ساعته اسنپ‌تریپ هم به سوالات شما درباره رزرو آنلاین بوتیک هتل کچا رشت پاسخ می‌دهند.

امکانات و خدمات بوتیک هتل کچا رشت:

کافی شاپ معمولی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، پارکینگ رو باز، اینترنت رایگان و نامحدود، تلویزیون، رستوارن ایرانی و خدمات خانه‌داری از امکانات و خدمات بوتیک هتل کچا رشت می‌باشد.

آدرس بوتیک هتل کچا رشت:

بوتیک هتل کچا در رشت، آزاد راه رشت به قزوین، سراوان، روستای کچا قرار دارد. موقعیت بوتیک هتل کچا رشت بر روی نقشه و آدرس هتل در سایت اسنپ تریپ قابل مشاهده است.

قوانین کنسلی بوتیک هتل کچا رشت:

بوتیک هتل کچا رشت هم مانند دیگر هتل‌های این شهر، جریمه ای را تخت عنوان جریمه کنسلی رزرو دارند. اسنپ تریپ بابت لغو رزرو هزینه دریافت نمی‌کند. چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در بوتیک هتل کچا رشت داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.