دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی راگه رفسنجان

location_on
رفسنجان، روستای ناصریه، خیابان امام علی، کوچه شماره ۱

اقامتگاه بوم گردی راگه رفسنجان در روستان ناصریه در استان کرمان واقع شده است. این اقامتگاه دارای ۶ اتاق که شامل اتاق های پنج نفره، هشت نفره و ده نفره می‌باشد که سرویس های آن بصورت کف خواب سنتی است. همچنین سرویس بهداشتی و حمام اتاق ها بصورت مشترک خارج از اتاق قرار گرفته شده است. اقامتگاه بوم گردی راگه رفسنجان دارای حیاط زیبا و بزرگی است که برای دورهمی و شب نشینی بسیار عالی است. در داخل اقامتگاه بوم گردی راگه  غذاهای محلی با هماهنگی قبلی برای مسافرین سرو می‌شود که جذابیت این اقامتگاه بومگردی را دوچندان کرده است. با رزرو اقامتگاه بوم گردی راگه رفسنجان شما می‌توانید از جاذبه های دیدنی این شهر دیدن کنید که در نزدیکی و فاصله کمی با اقامتگاه قرار گرفته شده است.

امکانات اقامتگاه بوم گردی

check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
جعبه کمک های اولیه

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

آدرس اقامتگاه بوم گردی راگه رفسنجان:

این اقامتگاه بوم گردی در رفسنجان، روستای ناصریه، خیابان امام علی، کوچه شماره ۱ واقع شده است. برای پیدا کردن آسان تر این اقامتگاه، موقعیت دقیق آن را بر روی نقشه سایت اسنپ تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

جاذبه های دیدنی و گردشگری نزدیک به اقامتگاه بوم گردی راگه رفسنجان:

از جاذبه های دیدنی و گردشگری نزدیک به این اقامتگاه میتوان به خانه حاج علی آقا، بادگیر معین، موزه مردم شناسی رفسنجان، حمام تاریخی آقا سید مهدی قریشی و دره راگه اشاره کرد.

اقامتگاه بوم گردی راگه رفسنجان چه نوع تایپ اتاق هایی دارد؟

این اقامتگاه بوم گردی داری اتاق های پنج نفره، هشت نفره و ده نفره میباشد که بصورت سنتی سرویس کف خواب دارد و سرویس بهداشتی و حمام اتاق ها بصورت اشتراکی خارج از اتاق ها قرار گرفته شده است.

چطور رزرو اقامتگاه بومگردی راگه رفسنجان را کنسل کنم؟

در صورت تصمیم به کنسلی رزرو در اقامتگاه بومگردی راگه رفسنجان، می‌توانید از طریق پنل کاربری در سایت اسنپ تریپ درخواست خود را ثبت کنید. تیم پشتیبانی هم به صورت ۲۴ ساعته قادر به پاسخگویی سوالات شما هستند و می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

قیمت اتاق های اقامتگاه بوم گردی راگه رفسنجان چقدر است؟

اتاق های این اقامتگاه بوم گردی با توجه به فصل سفر قیمت متفاوت دارد. اسنپ تریپ در زمان های اوج سفر هم برای اتاق های این اقامتگاه تخفیف دارد تا شما بتوانید سفری لذت بخش برای خود رقم بزنید. همچنین می‌توانید در سایت اسنپ تریپ قیمت اقامتگاه بوم گردی راگه رفسنجان را با دیگر اقامتگاه های این شهر مقایسه کنید.