دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه بوم گردی بام رودبار

location_on
رودبار، پایین بازار، روستای ییلاقی دارستان

اقامتگاه بوم‌گردی بام رودبار در روستای ییلاقی دارستان شهرستان رودبار واقع شده است. این اقامتگاه در دو طبقه بنا شده که دارای ۳ اتاق ۲۲ متری با ظرفیت ۵ نفر و ۱ اتاق ۲۴ متری با ظرفیت ۶ نفر در طبقه اول اقامتگاه بام رودبار قرار گرفته شده است. اقامتگاه بوم‌گردی بام رودبار  بصورت دربست و یا هر طبقه جداگانه قابل رزرو است. از ویژگی های این اقامتگاه می‌توان به امکان پیاده روی در طبیعت و مسیر دوچرخه سواری که برای مسافرین آماده سازی شده اشاره کرد. آشپزخانه اقامتگاه بوم‌گردی بام رودبار در اختیار میزبان است که می‌توانید وعده های غذایی مورد نظر خود را سفارش دهید. شما می‌توانید اقامتگاه بوم‌گردی بام رودبار را از اسنپ تریپ بصورت آنلاین رزرو کنید. 

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین اقامتگاه بوم گردی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

امکانات و خدمات اقامتگاه بوم گردی بام رودبار:

از امکاناتی که این اقامتگاه برای رفاه حال مسافرین در نظر گرفته است می‌‎توان به پارکینگ آن اشاره کرد که ظرفیت ۳۰ خودرو دارد. راهنمای محلی گردشگری، سیستم گرمایشی شوفاژ و رستوران آن که با امکان ارائه غذاهای محلی از جمله ترشه تره، شامی رودباری، میرزا قاسمی، دیزی و قورمه می‌باشد اشاره کرد. لازم به ذکر است بدانید بدلیل آب و هوای خنک این منطقه در فصل تابستان نیازی به استفاده از سیستم سرماشی نمی‌باشد.

با رزرو اقامتگاه بومگردی بام رودبار به کدام جاذبه های دیدنی نزدیک هستیم؟

غار اسپهبدان، آبشار کلشتر، دریاچه ویستان بره سر، آب گرم لویه و غار آبی دیورش از جمله جاذبه های طبیعی و گردشگری این منطقه می‌باشد.

فاصله اقامتگاه بومگردی با رودبار تا فرودگاه و ایستگاه راه آهن چقدر است؟

از این اقامتگاه تا فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه با خودرو فاصله است. همچنین تا ایستگاه راه آهن رشت و پایانه مسافربری رشت حدود ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه فاصله است.

هزینه یک شب اقامت در اقامتگاه بوم‌گردی بام رودبار چقدر است؟

قیمت اتاق در اقامتگاه بوم گردی بام بستگی به فصلی که به رودبار سفر می‌کنید و نوع اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید اتاق های اقامتگاه بام رودبار را با دیگر اقامتگاه های این شهر از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

قوانین کنسلی اقامتگاه بوم گردی بام رودبار:

اقامتگاه بوم‌گردی بام رودبار هم مانند دیگر اقامتگاه های رودبار، جریمه ای را تحت عنوان جریمه کنسلی رزرو دارند. اسنپ تریپ بابت لغو رزرو اقامتگاه هزینه ای دریافت نمی‌کند. چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در اقامتگاه بوم گردی بام رودبار داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان های ما از اقامتگاه، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.