snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آپارتمان درنیکا زنجان

location_on
زنجان، شهرک انصاریه، نبش بوستان هفتم

هتل آپارتمان درنیکا زنجان در بوستان ۷ و در نزدیکی بلوار شریعتی زنجان واقع شده است. ساخت بنای هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۵ به پایان رسید و در حال حاضر با ۱۲ اتاق در سه طبقه، آماده پذیرایی از مسافران است. برای افرادی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، امکان استفاده از پارکینگ روباز اختصاصی هتل آپارتمان وجود دارد. اگر هم نیاز به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی دارید، نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس در چند قدمی شما قرار دارد. برای صرف غذا می‌توانید به یکی از رستوران‌های پلو، چنگال طلایی، و اکبر جوجه با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی و یا ۵ دقیقه رانندگی بروید. برای استراحت بین روز، با کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی از هتل آپارتمان درنیکا می‌توانید به خیابان یازدهم بروید و در یکی از کافه‌های آن، خود را به یک نوشیدنی دعوت کنید. برای دسترسی به اماکن دیدنی زنجان، می‌توانید با ۱۵ دقیقه رانندگی به عمارت ذوالفقاری بروید. موزه مردان نمکی هم در همان نزدیکی قابل دسترس است. حتی اگر قصد خرید ندارید، دیدن بازار سنتی زنجان و صنایع دستی مسی را از دست ندهید. اگر همچنان وقت داشتید، ممکن است موزه صنایع دستی و موزه رختشوی‌خانه در همان حوالی برایتان جذاب باشد. 

امکانات هتل آپارتمان

check_box
اینترنت رایگان و نامحدود در لابی
check_box
تلویزیون در لابی
check_box
کپسول آتش‌نشانی در لابی
check_box
اطفای حریق
check_box
اعلام حریق

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های درنیکا

مراکز نزدیک به هتل آپارتمان را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل آپارتمان

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در هتل آپارتمان درنیکا زنجان داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان‌های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.
برچسب های این اقامتگاه