دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آپارتمان آتا سرعین

star
۱ ستاره
star
۱ ستاره
location_on
سرعین، خیابان فرمانداری، خیابان شهاب

هتل آپارتمان آتا در خیابان شهاب واقع شده و از هتل آپارتمان‎های سرعین است. هتل آپارتمان آتا در سال ۱۳۸۹ ساخته و در ۱۳۹۸ آخرین بازسازی خود را به پایان رساند. این هتل آپارتمان یک ستاره در حال حاضر، با ۱۴ اتاق در پنج طبقه آماده پذیرایی از مسافران می‌باشد.برای خرید با ۷ دقیقه پیاده‌روی به مجتمع تجاری لاله می‌رسید. همچنین اگر علاقه‌مند بودید می‌توانید سری به بازار سنتی سرعین بزنید و از آن دیدن کنید. برای صرف غذا با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی و یا ۳ دقیقه رانندگی به رستوران عدل مینایی می‌رسید که به‌عنوان بهترین رستوران سرعین شناخته می‌شود.برای تجربه آبگرم‌های سرعین، می‌توانید به آبگرم گاومیش گلی، که از چشمه‌های سنتی است بروید. همچنین با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی و ۴ دقیقه رانندگی از هتل آپارتمان آتا، این مکان در دسترس شماست. اگر در فصل اسکی به سرعین سفر می‌کنید، پیست اسکی آلوارس را فراموش نکنید که با ۳۵ دقیقه رانندگی به آنجا می‌رسید. آبشار ویلا دره نیز با ۱۰ دقیقه رانندگی از هتل در نزدیکی شماست و می‌توانید از عسل‌فروشی‌های نزدیک آنجا برای خرید سوغات استفاده کنید.

امکانات هتل آپارتمان

check_box
آسانسور
check_box
نمازخانه
check_box
گشت غیررایگان
check_box
کپسول آتش‌نشانی در لابی
check_box
سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین هتل آپارتمان

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

امکانات و خدمات هتل آپارتمان آتا سرعین:

در هتل آپارتمان آتا سرعین امکانات و خدماتی همچون آسانسور، نمازخانه، پارکینگ روباز، صندوق امانات، تاکسی سرویس، تلویزیون در لابی برای مسافرین آماده سازی شده است. همچنین می‌توانید با پرداخت هزینه از خدمات گشت هتل آپارتمان آتا سرعین استفاده کنید.

امکانات و تایپ اتاق‌های هتل آپارتمان آتا سرعین:

در هتل آپارتمان آتا سرعین آپارتمان‌های یک خوابه سه تخته و دو خوابه چهار تخته قابل رزرو است. در هر آپارتمان مبلمان، آشپزخانه، اجاق گاز، رخت آویز، کمد لباس، وسایل پخت و پز، میز ناهارخوری، مینی بار و آباژور برای مسافرین آماده سازی شده است.

هزینه اقامت در هتل آپارتمان آتا سرعین:

قیمت اتاق در هتل آپارتمان آتا سرعین بستگی به فصل، تاریخ سفر و نوع اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید هتل و اقامتگاه‌های این شهر را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

شرایط کنسلی رزرو در هتل آپارتمان آتا سرعین:

در قسمت قوانین انصراف از رزرو، شرایط کنسلی رزرو این هتل ذکر شده است. برای ثبت درخواست لغو رزرو با پشتیبانی می‌توانید تماس بگیرید. اسنپ تریپ برای کنسلی رزرو هتل آپارتمان آتا سرعین هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و میزان جریمه با در نظر گرفتن تاریخ کنسلی و قوانین هتل تعیین می‌شود.