snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل تخت طاووس سرعین

star
۱ ستاره
star
۱ ستاره
location_on
سرعین، میدان دانش، جنب اداره پست

هتل تخت طاووس سرعین در نزدیکی میدان دانش قرار گرفته و هتلی مقرون به صرفه در هنگام سفر در بین هتل‌های شهر سرعین به‌شمار می‌رود. هتل ۱ ستاره تخت طاووس سرعین در سال ۱۳۸۴ با تعداد ۱۲ اتاق در ساختمانی پنج طبقه شروع به کار کرد و در سال ۱۳۹۷ برای رفاه مسافران شهر سرعین آخرین بازسازی خود را انجام داد.تیپ اتاق‌های هتل تخت طاووس به یک خوابه و دو خوابه تقسیم می‌شود که به ترتیب مناسب ۲ و ۴ نفر می‌باشند. در زمان اقامت خود می‌توانید از استخر هتل هم استفاده کنید و از‌ خستگی سفر خود بکاهید.در نزدیکی هتل پارکی قرار دارد که برای پیاده‌روی می‌توانید به آن سر بزنید. اگر هم اهل اسکی هستید، از هتل تخت طاووس سرعین تا پیست اسکی آلوارس با خودرو حدود ۳۵ دقیقه راه خواهید داشت. آبگرم‌های زیادی هم در نزدیکی شما قرار دارند؛ برای رفتن به آبگرم معدنی گاومیش گلی و مجتمع آبدرمانی سبلان به حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی نیاز دارید. همچنین از هتل تخت طاووس سرعین تا ترمینال اتوبوس ۳ کیلومتر و تا فرودگاه اردبیل ۴۷ کیلومتر فاصله می‌باشد.

امکانات هتل

check_box
نمازخانه
check_box
آسانسور
check_box
رمپ
check_box
خدمات تهیه بلیط
check_box
کافی‌شاپ

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

موقیت های مکانی و دسترسی های تخت طاووس

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

فاصله هتل تخت طاووس سرعین تا مراکز آب درمانی:

از هتل تخت طاووس سرعین تا مرکز آب درمانی ایرانیان ۲ دقیقه، مرکز آب درمانی سبلان ۳ دقیقه، مرکز آب درمانی قهوه سویی ۴ دقیقه، تا مرکز آب درمانی پهن لو ۶ دقیقه و تا مرکز آب درمانی شهر آفتاب ۸ دقیقه با خودرو فاصله است.

فاصله هتل تخت طاووس سرعین تا مکان‌های مهم شهر:

در نزدیکی این هتل خیابان بعثت، خیابان دانش، خیابان دارایی، خیابان ولیعصر، بلوار شریعتی و پیست اسکی آلوارس قرار گرفته شده است که با چند دقیقه رانندگی می‌توانید به آنجا برسید.

امکانات و تایپ اتاق‌های هتل تخت طاووس سرعین:

در هتل تخت طاووس سرعین آپارتمان‌های یک خوابه دو تخته و دو خوابه چهار تخته با امکانات رفاهی مناسب مانند تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، رخت آویز، کمد لباس و میز ناهارخوری برای مسافرین آماده و قابل رزرو است.

مزیت رزرو هتل تخت طاووس سرعین از اسنپ تریپ:

در سایت اسنپ تریپ می‌توانید اتاق‌های هتل تخت طاووس سرعین را با دیگر هتل‌های این شهر مقایسه کنید و اتاق مورد نظر خود را با بهترین و مناسب ترین کیفیت رزرو کنید.خدمات پشتیبانی هم به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود و پاسخگوی سوالات شما درباره رزرو در شهر سرعین هستند.

امکانات و خدمات هتل تخت طاووس سرعین:

در این هتل امکاناتی همچون آسانسور، نمازخانه، کافی شاپ، پارکینگ رو باز، اینترنت رایگان، خدمات تور، اعلام حریق و خدمات خانه داری برای مسافرین آماده سازی شده است.