snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل لیلیوم متل قو سلمانشهر

starstarstar
۳ ستاره
starstarstar
۳ ستاره
location_on
مازندران، سلمان‌شهر، انتهای خیابان دریا گوشه، تیلاکنار

هتل لیلیوم سال ۱۳۹۳ در سلمان‌شهر افتتاح شده است. این هتل در ۷ طبقه ساخته شده و دارای ۱۹ باب اتاق می‌باشد. سالن کنفرانس، سالن همایش، اتاق جلسات، پارکینگ رو باز، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی شاپ، رستوران فضای باز و اینترنت رایگان و نامحدود از امکانات و خدمات هتل لیلیوم سلمان‌شهر است. از مزیت‌های رزرو هتل لیلیوم سلمان‌شهر میتوان به چشم انداز زیبای آن از جنگل‌های زیبای شمال نام برد. همچنین فاصله کم این هتل تا دریای خزر از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. شما می‌توانید هتل لیلیوم سلمان‌شهر را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

امکانات هتل

check_box
سالن کنفرانس
check_box
آسانسور
check_box
نمازخانه
check_box
اتاق میهمانی و جلسات کاری
check_box
سالن تشریفات

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های لیلیوم متل قو

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت اعلام کنسلی تا ۲۰ روز قبل از ورود مهمان به هتل، درصدی از هزینه پرداخت شده به عنوان جریمه کسر نمی‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی از ۲۰ روز تا ۱۱ روز قبل از ورود مهمان به هتل، ۲۰ درصد هزینه اقامت یک شب به ازاء هر اتاق به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی ۱۰ روز تا ۶ روز قبل از ورود مهمان به هتل ، ۳۰ درصد هزینه اقامت یک شب به ازاء هر اتاق به عنوان جریمه کسر می‌شود.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۱
خیلی خوب
۲ نظر
وضعیت نظافت
۵.۰
خوشرویی و رفتار کارکنان
۵.۰
موقعیت مکانی و دسترسی
۳.۵
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۰
امکانات اقامتگاه
۳.۵
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۳.۰
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۵

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۴
سوئیت دو خوابه چهار تخته خانواده
محیطی تمیز و فوق العاده آرامش بخش با کارکنانی خوش برخورد
thumb_upنقاط قوت
برخورد عالی کارکنان
thumb_downنقاط ضعف
فضای کم اتاقها و قیمت بالا به نسبت امکانات
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
سه تخته
thumb_upنقاط قوت
مهمانداران بی نظیر 👍 مدیریت عالی👌 احساس خوب آرامش ❤️
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

فاصله هتل لیلیوم سلمان‌شهر تا مکان‌های مهم و دسترسی‌ها:

از هتل لیلیوم سلمان‌شهر تا غار دانیال ۳ دقیقه، تا پارک لاکوده ۵ دقیقه، تا چشمه تیلاکنار ۵ دقیقه، تا خیابان طالقانی ۵ دقیقه، تا جاده سیاهکلرود ۵ دقیقه و فاصله تا شهرک صنعتی سلمانشهر ۶ دقیقه با خودرو می‌باشد.

مکان‌های دیدنی و تفریحی در نزدیکی هتل لیلیوم سلمان‌شهر:

از مکان‌های گردشگری و تفریحی سلمان‌شهر که در نزدیکی این هتل قرار گرفته شده است می‌توان به جنگل تیلان کنار، چشمه آب دانیال سلاطین، غار دانیال، پلاژ ساحلی سی سرا، مجتمع تجاری الماس قو خاورمیانه، مجموعه تفریحی آبادیس، دریای کاسپین اشاره کرد.

امکانات و خدمات هتل لیلیوم سلمانشهر:

سالن کنفرانس، آسانسور، نمازخانه، سالن تشریفات، سالن همایش، رستوران فضای باز، اینترنت رایگان و نامحدود، پارکینگ رو باز، کافی‌شاپ، رستوران فضای باز، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، خدمات پزشکی و فتوکپی از امکانات و خدماتی است که هتل لیلیوم سلمان‌شهر برای مسافرین آماده سازی کرده است.

شرایط کنسلی رزرو در هتل لیلیوم سلمان‌شهر:

در قسمت قوانین انصراف از رزرو، شرایط کنسلی رزرو این هتل ذکر شده است. برای ثبت درخواست لغو رزرو با پشتیبانی می‌توانید تماس بگیرید. اسنپ تریپ برای کنسلی رزرو هتل لیلیوم سلمان‌شهر هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و میزان جریمه با در نظر گرفتن تاریخ کنسلی و قوانین هتل تعیین می‌شود.

مزیت رزرو هتل لیلیوم سلمان‌شهر از اسنپ تریپ چیست؟

علاوه بر تخفیف‌هایی که در اکثر روزهای سال برای اتاق‌های هتل لیلیوم سلمان‌شهر در سایت اسنپ تریپ وجود دارد، امکان مقایسه سریع و آسان این هتل با دیگر هتل‌های شهر سلمان‌شهر برای شما فراهم شده است. همچنین تخفیف‌های اسنپ‌تریپ بر روی هتل لیلیوم سلمانشهر در بسیاری از روزهای سال اعمال می‌شود تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در سلمان‌شهر داشته باشید. خدمات ۲۴ ساعته اسنپ‌تریپ هم به سوالات شما درباره رزرو آنلاین این مجموعه پاسخ می‌دهند.